[Opgelost] Geen foto's zien

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

[Opgelost] Geen foto's zien

Bericht door Petra »

Zijn er meer mensen die geen foto's kunnen zien?
Ik krijg bij iedere foto deze melding.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 2
Berichten: 11583
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Geen foto's zien

Bericht door Célie »

Ik zie alles. Ligt het niet aan je firewall of andere beveiligingsinstellingen?
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Geen foto's zien

Bericht door Petra »

Célie schreef: 21 jun 2022, 13:45 Ik zie alles. Ligt het niet aan je firewall of andere beveiligingsinstellingen?
Hoe kom ik daar als volledig digibeet achter?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 2
Berichten: 11583
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Geen foto's zien

Bericht door Célie »

Petra schreef: 21 jun 2022, 14:19
Célie schreef: 21 jun 2022, 13:45 Ik zie alles. Ligt het niet aan je firewall of andere beveiligingsinstellingen?
Hoe kom ik daar als volledig digibeet achter?
Eeeeeeeeeeeeh, @Alex @sabine @Zinodo
Gebruikersavatar
Alex
Posts in topic: 3
Berichten: 1145
Lid geworden op: 13 sep 2021, 06:42
Locatie: Noord Groningen
Honden: 1
Welke: Kruising-herder

Re: Geen foto's zien

Bericht door Alex »

I was summoned :F:

Komtie @Petra , heb je voor mij 't volgende?

- Browser die je gebruikt om op het forum te gaan
- En vanaf welk systeem dat is (Windows, Mac, anders) met liefst versie van het besturingssysteem

Heb je in die browser een adblocker aan staan? Dat kan je vaak bovenin de balk zien, zie schermafbeelding (via andere uploader ;)) van de mijne als voorbeeld

Afbeelding

Indien nodig hier de link: https://ibb.co/V95qy8L
Afbeelding
Saba 💜
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Geen foto's zien

Bericht door Petra »

@Alex ik heb Avast Secure, windows10 en inderdaad een adblocker aanstaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Geen foto's zien

Bericht door Petra »

Alex schreef: 21 jun 2022, 16:28 I was summoned :F:

Komtie @Petra , heb je voor mij 't volgende?

- Browser die je gebruikt om op het forum te gaan
- En vanaf welk systeem dat is (Windows, Mac, anders) met liefst versie van het besturingssysteem

Heb je in die browser een adblocker aan staan? Dat kan je vaak bovenin de balk zien, zie schermafbeelding (via andere uploader ;)) van de mijne als voorbeeld

Afbeelding

Indien nodig hier de link: https://ibb.co/V95qy8L
Heeee in microft edge zie ik wel foto's!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alex
Posts in topic: 3
Berichten: 1145
Lid geworden op: 13 sep 2021, 06:42
Locatie: Noord Groningen
Honden: 1
Welke: Kruising-herder

Re: Geen foto's zien

Bericht door Alex »

Ik zou heel rap een andere browser downloaden gezien Internet Explorer niet meer ondersteund wordt sinds 15 juni :engel: Andere browsers voor Windows zijn Firefox of Chrome. Firefox vind ik zelf wat prettiger werken. Microsoft zelf heeft Edge als alternatief als je erg gehecht bent aan Internet Explorer.

Maar als je dat niet wil updaten omdat heel erg gehecht ;), kijk eens in de instellingen van je adblocker of PostImages per ongeluk geblokkeerd is? De instellingen vind je meestal door op het icoontje van de adblocker te kiezen, en daar zou je ergens moeten kunnen instellen dat bepaalde sites uitgezonderd zijn. Dat gezegd hebbende, ik heb adblockers vol aan staan en geen last. Je kan daarom ook eens proberen je cache te legen. Ik heb Internet Explorer nog nooit aangeraakt voor echt gebruik dus succes aan mijzelf: ergens in je browser staat een icoontje van een tandwiel, als je daar op klikt zou je onder andere de optie "internetopties" moeten zien. Klik daar op en ga naar de browse geschiedenis, waar een knopje met 'verwijder' zou moeten staan.

Let er op dat je hiermee ook je opgeslagen wachtwoorden e.d. verwijderd, dus zorg dat je die weet.
Afbeelding
Saba 💜
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Geen foto's zien

Bericht door Petra »

Alex schreef: 21 jun 2022, 16:41 Ik zou heel rap een andere browser downloaden gezien Internet Explorer niet meer ondersteund wordt sinds 15 juni :engel: Andere browsers voor Windows zijn Firefox of Chrome. Firefox vind ik zelf wat prettiger werken. Microsoft zelf heeft Edge als alternatief als je erg gehecht bent aan Internet Explorer.

Maar als je dat niet wil updaten omdat heel erg gehecht ;), kijk eens in de instellingen van je adblocker of PostImages per ongeluk geblokkeerd is? De instellingen vind je meestal door op het icoontje van de adblocker te kiezen, en daar zou je ergens moeten kunnen instellen dat bepaalde sites uitgezonderd zijn. Dat gezegd hebbende, ik heb adblockers vol aan staan en geen last. Je kan daarom ook eens proberen je cache te legen. Ik heb Internet Explorer nog nooit aangeraakt voor echt gebruik dus succes aan mijzelf: ergens in je browser staat een icoontje van een tandwiel, als je daar op klikt zou je onder andere de optie "internetopties" moeten zien. Klik daar op en ga naar de browse geschiedenis, waar een knopje met 'verwijder' zou moeten staan.

Let er op dat je hiermee ook je opgeslagen wachtwoorden e.d. verwijderd, dus zorg dat je die weet.
Ik ben gewijzigd nu naar Edge, en het werkt!!
Dankjewel voor de hulp!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alex
Posts in topic: 3
Berichten: 1145
Lid geworden op: 13 sep 2021, 06:42
Locatie: Noord Groningen
Honden: 1
Welke: Kruising-herder

Re: Geen foto's zien

Bericht door Alex »

Haha 't kan zo simpel wezen :cheer: Mooi!


Moet toch even :F:

Afbeelding
Afbeelding
Saba 💜
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 6
Berichten: 1113
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Geen foto's zien

Bericht door Petra »

Alex schreef: 21 jun 2022, 16:51 Haha 't kan zo simpel wezen :cheer: Mooi!


Moet toch even :F:

Afbeelding
Ik rouw in stilte hahaha.
Afbeelding
Plaats reactie