Honden jasje

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Fabienne
Posts in topic: 4
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Honden jasje

Bericht door Fabienne »

Over 2 weekjes zo'n beetje komt Floris, een flatcoated pupje. Floris gaat mee op de wandelingen met Lola en zal grotendeels dan in de wandelwagen zitten maar aangezien het nu wel echt herfst gaat worden en een jong pupje zich wat lastiger warm kan houden zoek ik een simpel/goedkoop/gebruikt jasje voor hem. Wat de maten zullen zijn heb ik nog geen idee van(nog wel kleiner dan een jack Russell) maar aangezien hij er niet mee hoeft te wandelen luistert die maat misschien ook niet heel nauwkeurig. Is er hier iemand die toevallig een warm jasje heeft en niet meer gebruikt maar nog prima kan functioneren voor Floris in de wandelwagen?
Gebruikersavatar
annnie
Posts in topic: 1
Berichten: 1054
Lid geworden op: 14 sep 2021, 17:28
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Re: Honden jasje

Bericht door annnie »

Misschien kun je wat babykleertjes bij de kringloop voor 'm halen als het toch alleen voor in de wandelwagen is
Afbeelding
Fabienne
Posts in topic: 4
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Honden jasje

Bericht door Fabienne »

annnie schreef: 06 nov 2022, 14:02 Misschien kun je wat babykleertjes bij de kringloop voor 'm halen als het toch alleen voor in de wandelwagen is
Wat een goed idee! Daar kan ik inderdaad wel is kijken
Gebruikersavatar
Hamilton
Posts in topic: 1
Berichten: 538
Lid geworden op: 13 sep 2021, 10:19

Re: Honden jasje

Bericht door Hamilton »

Ik heb eventueel wat jasjes van "spriet" die nu al aan de kleine kant zijn, hangt natuurlijk van de maten af
Afbeelding
Fabienne
Posts in topic: 4
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Honden jasje

Bericht door Fabienne »

Hamilton schreef: 06 nov 2022, 22:19 Ik heb eventueel wat jasjes van "spriet" die nu al aan de kleine kant zijn, hangt natuurlijk van de maten af
Ik denk dat jouw spriet sowieso langer in rug is/was dan Floris op 8 weken zal zijn. Geen idee of dat klopt hoor. Ik ga eerst is even bij de kringloop of de zeeman kijken voor wat warms en zo niet dan laat ik het weten.
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 2
Berichten: 940
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: Honden jasje

Bericht door hakunamatata »

Heb je enig idee welke maat je ongeveer zoekt?
In deze tijd kun je eenvoudige jasjes/truitjes vaak ook vinden bij winkels als action, wibra, Aldi en Lidl. Maar dan moet je echt de winkels door.

Witjes heeft er ook nog een aantal flink afgeprijsd. Maar wel vooral kleine maatjes en ik weet niet wat voor maat je nodig hebt. https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... ndenjasjes
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 1
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Honden jasje

Bericht door Zamunda »

hakunamatata schreef: 07 nov 2022, 00:12 Heb je enig idee welke maat je ongeveer zoekt?
In deze tijd kun je eenvoudige jasjes/truitjes vaak ook vinden bij winkels als action, wibra, Aldi en Lidl. Maar dan moet je echt de winkels door.

Witjes heeft er ook nog een aantal flink afgeprijsd. Maar wel vooral kleine maatjes en ik weet niet wat voor maat je nodig hebt. https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... ndenjasjes
Ik zou voor deze gaan: https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... ktis-blauw

Die is nog in maat 40cm te krijgen en het duurt wel even voordat flatje daar uitgegroeid is. Je zou voor een 30 en een 40 kunnen gaan, anders zou ik de 35 nemen als je er maar eentje wil maar die zal nu wel erg groot vallen gok ik. Je kunt wel de buikband heel makkelijk knopen op de rug en aan de voorkant de split dichtzetten (en later weer losmaken), zo kun je een te groot jasje toch prima gebruiken.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Fabienne
Posts in topic: 4
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Honden jasje

Bericht door Fabienne »

Ik ben geslaagd bij de action voor een paar euro voor een jasje 😉. Dik kleedje in de kar en ik heb daar ook nog een hoes bij tegen de regen en wind, moet goed komen denk ik. Straks zit hij te hijgen als een paard in dat karretje...
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 2
Berichten: 940
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: Honden jasje

Bericht door hakunamatata »

Mooi dat het gelukt is :ok:
We willen straks wel foto's zien natuurlijk :pffff:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Plaats reactie