Pakt ie het of doet ie het niet ?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Hoe tref jij bij terugkomst je bord en je hond aan ?

Net zo als toen ik de tafel verliet; hond ligt elders in de kamer en ligt te tukken.
14
26%
Net zo als toen ik de tafel verliet; hond ligt elders in de kamer en ligt te neusfluiten
0
Geen stemmen
Hond zit bij de tafel watertandend naar het eten te kijken maar heeft niks aangeraakt.
3
6%
Hond zit bij de tafel zich om de bek te likken en het bord is leeg en kan zo in de kast.
8
15%
Bord ligt leeg en in gruzelementen op de vloer.
3
6%
Hond zit onder de tafel of elders in de kamer en probeert jou er heel erg van te overtuigen dat hij/zij geen idee heeft wie dat bord heeft leeg gegeten.
0
Geen stemmen
Hond rolt als jij binnenkomt op de rug en zegt met het hele lijf sorry sorry sorry.
0
Geen stemmen
Hond is met je mee gesprint om te kijken wie er aangebeld heeft.
19
35%
Anders n.l.
7
13%
Je kan 5 antwoorden selecteren en indien gewenst veranderen.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 54

Gebruikersavatar
Niika
Posts in topic: 1
Berichten: 430
Lid geworden op: 12 sep 2021, 17:59

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door Niika »

het bord ligt leeg aan scherven op de grond, een paar honden belanden in een grote vechtpartij want delen kunnen ze niet, en dr lopen ook nog wat katten tussendoor die zich smakelijk de bek aflikken want ja.. dat was toch wel erg geslaagd.

ik laat mn bord niet onbeheerd achter. nooit. ik stop m in een hoog keukenkastje of neem m mee naar de deur.
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 2
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door Inge O »

Onmogelijk dat er mensen aan deur zijn (in mijn geval de poort) en mijn honden niét erheen zouden vliegen. Zou ik hen daarvoor fysiek wegsluiten dan zouden ze bij het raam staan kijken, al stond er een biefstuk op de grond.
annnie schreef: 06 nov 2022, 20:30 Ze had zelfs een stuk vlees op t aanrecht ontdooien, totaal buiten corgi bereik, maar waar het kalf en de poezen ook braaf van af bleven. Ook als ze niet thuis was. Ik vond het maar raar
Ik een hekel aan mensen die zo weinig inlevingsvermogen hebben en daarin zo weinig rekening houden met hun hond.
Waarom die kat het niet pakt is me sowieso een raadsel.
Mellow

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door Mellow »

Hier lopen ze met mij mee maar als ik de tussendeur dicht doe en het staat op de kleine tafel is het grotendeels op.
Daisy pakt het niet.
Sem gaat voor de deur wachten tot ik terugkom.
Denk dat Nikki het wel pakt (ligt eraan wat er ligt).
Puck pakt het sws (dan is hij niet braaf meer :schrik: )
En het is dat Pebbles (nog) niet op de tafel kan springen want anders was alles opgevreten :proest:
Vanaf de grote tafel wordt niets gepakt.
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 2
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door Inge O »

Zinodo schreef: 07 nov 2022, 13:07
Inge O schreef: 07 nov 2022, 12:58
annnie schreef: 06 nov 2022, 20:30 Ze had zelfs een stuk vlees op t aanrecht ontdooien, totaal buiten corgi bereik, maar waar het kalf en de poezen ook braaf van af bleven. Ook als ze niet thuis was. Ik vond het maar raar
Ik een hekel aan mensen die zo weinig inlevingsvermogen hebben en daarin zo weinig rekening houden met hun hond.
Waarom die kat het niet pakt is me sowieso een raadsel.
Dit snap ik even niet. Als de dieren er geen interesse in hebben, hoezo is het dan weinig inlevingsvermogen vanuit de eigenaar? En zelfs zo erg dat je daar een hekel aan hebt? Wat, waarom?

Ik kan ook gewoon vlees laten ontdooien op het aanrecht en 6 beesten pakken het niet. Ik weet ook niet waarom. Ik zou het ook niet op het aanrecht laten als er nou 6 beesten in de keuken gefrustreerd ernaar zouden staan staren, duhh. Maar niemand komt ernaar kijken, het boeit niemand wat, dussss??

Chocola of druiven staan niet binnen bereik zonder toezicht, puur vanwege het gevaar als iemand het opeens zou willen pakken maar het is gewoon niet een ding om eten te jatten hier.
Sorry, even geen fut om het uit te leggen, het is mijn dagje niet, heeft niks met jou of deze reactie te maken.
Gebruikersavatar
kayleigh*
Posts in topic: 1
Berichten: 1874
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:40
Locatie: Maasland
Honden: 2
Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door kayleigh* »

Als de bel gaat en wij zijn aan het eten zijn de honden sneller bij de deur als dat wij dat zijn.
Doen wel de tussendeur dicht, maar dan nog staan ze daar achter te joelen. Aan de andere kant is eten hier niet veilig op tafel. Even snel naar boven lopen is wel te doen, maar je moet niet te lang wegblijven. Bij Kira kon ik wel mijn bord op de grond zetten en weg lopen dan bleef ze eraf.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
Gebruikersavatar
Heleboelie
Posts in topic: 1
Berichten: 868
Lid geworden op: 28 sep 2021, 13:55

Re: Pakt ie het of doet ie het niet ?

Bericht door Heleboelie »

Meneer zou meteen mee lopen naar de deur.
Niet om de visite, daar vind hij doorgaans niks aan, maar het zal toch niet bestaan dat wij wel eens weg zouden gaan zonder hem! 😱

Eten vind hij eveneens niks aan.
Plaats reactie