We hebben een chat!

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 4
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

We hebben een chat!

Bericht door mijke »

Al heel lang haha, maar niemand gebruikt hem :') Kooi zei, maak er een sticky van, maar dat kan ik niet, dus dat moet een modje maar even doen please :mann:

Dit is de link: https://kiwiirc.com/nextclient/?setting ... b4cc064eb0

Of voor mensen die irc snappen: irc.knageroe.nl #woef

Hoe werkt het? Je vult je naam in en drukt op de knop. Dan kun je chatten. Vrij simpel :D

Je kunt altijd precies zien wie er op de chat zit, dus je weet ook precies wie er meeleest. Verder is hij helemaal afgeschermd, dus geen google of facebook botjes of AIVD die meeleest ofzo :tongue: Mensen kunnen natuurlijk wel altijd zelf screenshots maken, dus 100% veilig is het nooit.

Ook handig voor de modjes als ze even willen overleggen, dan spreek je gewoon een tijd af en tref je elkaar daar. Voor leden ook natuurlijk.

Cleef, Mo-yi, Tamara, Misszilver en ik hebben hem gisteravond al even geprobeerd en het voelde heel erg jaren 90 notalgisch, de vervolgen tijden van TMF en Dolfijn chat werden genoemd haha. Vanavond om 9 uur ben ik er weer, voor mensen die nieuwsgierig zijn.

Ole! :cheer:
Gebruikersavatar
Kruimel
Posts in topic: 1
Berichten: 3953
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:40
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Re: We hebben een chat!

Bericht door Kruimel »

Ik heb zelfs nooit gechat. Ja, met Billy van Bol :gvd:
Als ik eraan denk ga ik het proberen.
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 4
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: We hebben een chat!

Bericht door mijke »

Je bent nooit te laat om te leren Kruim! Het is makkelijker dan forummen eigenlijk :P
Nanna

Re: We hebben een chat!

Bericht door Nanna »

Ik chat hier wel. Daar ben ik druk zat mee.
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 4
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: We hebben een chat!

Bericht door mijke »

Ik kan multitasken :P
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 1
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: We hebben een chat!

Bericht door _Tiny_ »

Wij hebben een modhoek om te overleggen. Dat wil ik liever niet op een chat doen. Heb ik weer iets om bij te houden.

Is het ook een idee om "ons kent ons" op de chat te doen? Ivm de gevoelige onderwerpen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 4
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: We hebben een chat!

Bericht door mijke »

_Tiny_ schreef: 14 okt 2021, 15:03 Wij hebben een modhoek om te overleggen. Dat wil ik liever niet op een chat doen. Heb ik weer iets om bij te houden.

Is het ook een idee om "ons kent ons" op de chat te doen? Ivm de gevoelige onderwerpen.
Ja jullie moeten het zelf weten hoor, het was gewoon een suggestie :D Maar net wat je handig vindt.

Ik denk niet dat de chat een Ons Kent Ons hoekje kan vervangen. Een chat leeft alleen als er mensen zijn. Bovendien valt er niks terug te lezen en mensen kunnen niet een uur later inloggen en alsnog reageren. Het is in die zin echt niet vergelijkbaar met een forum en ook geen vervanging ervan. Wel een aanvulling. Dus als mensen op de chat zitten en graag dingen willen delen zijn ze meer dan welkom. Maar er een speciale OKO chat van te maken lijkt me niet handig.
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 1
Berichten: 6634
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: We hebben een chat!

Bericht door Mo-yi »

jaaaa ik vond t leuk! Was ook weer lang geleden, en gelukkig erg rustig, maar kom af en toe ff binnenwaaien zou ik zeggen :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 1
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: We hebben een chat!

Bericht door Tamara »

Morgenavond ga ik een keer niet naar de kroeg om weer eens als vanouds lekker te chatten :)

Het was nostalgisch... en gek genoeg voelde het anders dan Whatsapp, wat ook een soort chat is als je allebei of met een groep online bent.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alex
Posts in topic: 1
Berichten: 1145
Lid geworden op: 13 sep 2021, 06:42
Locatie: Noord Groningen
Honden: 1
Welke: Kruising-herder

Re: We hebben een chat!

Bericht door Alex »

He ja, IRC, leuk! Even LimeChat weer opgraven want zit ondertussen op een Mac.
Afbeelding
Saba 💜
Plaats reactie