En het blijft hilarisch.
Alles met als doel muisjes natuurlijk. Ze vult ook regelmatig haar maaltijd aan met dikke vette veldmuizen en spitsmuizen.

Ja duh

Ik ook!
Ja hoor, ik krijg ruim de gelegenheid om het te filmen.hakunamatata schreef: 16 nov 2023, 20:44 Ik dacht eerst van wat goed getimed om die ene hop op de film te krijgen. Maar ze blijft hoppen![]()

Ja, dat viel me ook op. "O, daar loopt iemand' hup meteen uit de modus en erop af.Gretha schreef: 16 nov 2023, 23:19Ja duhweet je wat dat vreten voor die beesten kost tegenwoordig?!!
![]()
@CatnDog het is inderdaad bloedserieus en uiterst geconcentreerd, maar nog steeds super grappig om naar te kijken. Ik heb er iedere keer weer super veel lol om.
En uit deze modus is ze makkelijk terug te roepen, dus ik vind het prima.
Spat er een haas weg, dan heb ik het nakijken. Maar dat kan ook gebeuren als ze gewoon op het pad loopt.
Hahahahahaha, die pokkedenco klinkt toch het leukst
Die had ik ook gezien. GeweldigKimmie schreef: 17 nov 2023, 11:27 Hahah , deze kwam op FB voorbij, moest gelijk aan jouw filmpje denken:
![]()
![]()
Dat was ook Bronco's favoriete hobby en hij deed ook wel eens een muizensprong, maar gelukkig niet zoals Tux. Dat was echt geen gezicht geweestHylos schreef: 17 nov 2023, 12:04 Oh geweldig, klein hertje is het.![]()
Ze vermaakt zich uitstekend op die paar vierkante meters![]()
Xavi kon dat ook zo goed.. naar een stuk land waar muisjes zitten en dan graven tot je er bij neer valt![]()
Altijd mooi om te zien hoe ze dat zo instinctief en doelgericht kunnen.

Ik vind het geweldig. Zo mooi om dat hondje zo lekker bezig te zien.EchoMira schreef: 17 nov 2023, 22:13 Heerlijk he? Echo heeft het ook. Die kan 3 kilometer louter op muizenjacht zijn. Scheve koppen en sprongetjes met gravende interludes. Logisch want ze is half rat terrier en dat voelt ze.