Hier geen kerstgebeuren dus ben blij dat ik het hypergedoe kan overslaan. Ook geen kaarten dus. Hier gaat een sticker op mn brievenbus; geen kerstpost a.u.b
heel fijn
Ik doe dit al zo'n 30 jaar zo

Ja, ik weet nog dat ik daar vroeger verschrikkelijke jeuk van kreeg, maar wij vieren sowieso geen kerstmis. En niet omdat ik er een hekel aan heb.Susam schreef: 07 dec 2023, 16:10hahahaaa waar heb je een hekel aan? aan engelenhaar.....euwhkaaay, ik stik hier!Gonnie schreef: 07 dec 2023, 13:52 Wij doen niet aan kerst, blij toe.
Vroeger bij mijn ouders had ik een rothekel aan kerst, dat rottige engelenhaar in de boom, en weken later vond je nog de dennennaalden.![]()
![]()
![]()

Ja maar dat kreeg iedereen, vroeger zat daar glas in net als glaswol. Die dennennaalden had ik ook een hekel aan vandaar altijd een nepperdGonnie schreef: 07 dec 2023, 17:24Ja, ik weet nog dat ik daar vroeger verschrikkelijke jeuk van kreeg, maar wij vieren sowieso geen kerstmis. En niet omdat ik er een hekel aan heb.Susam schreef: 07 dec 2023, 16:10hahahaaa waar heb je een hekel aan? aan engelenhaar.....euwhkaaay, ik stik hier!Gonnie schreef: 07 dec 2023, 13:52 Wij doen niet aan kerst, blij toe.
Vroeger bij mijn ouders had ik een rothekel aan kerst, dat rottige engelenhaar in de boom, en weken later vond je nog de dennennaalden.![]()
![]()
![]()

Dank je! Het is een echte foto die ik heb bewerkt in Lightroom, de rand is met Photoshop toegevoegd.Susam schreef: 09 dec 2023, 07:16lijkt wel een ai plaatje zo mooi!Kelperuaantjes schreef: 08 dec 2023, 19:25 Deze hebben weop het werk verstuurd, katten zijn van een collega, tekst van de dierenarts en bewerking van mijzelf:
![]()