Zinodo schreef: 08 dec 2023, 15:04
De eerste wat ik dacht was waarom zou hij je in de gaten houden voor alleen zoiets als dweilen? O ja, herder inderdaad.
Hier gaan ze met een zucht en een oogrol heel ver uit de voeten.
Hahah ja je zou eens wat missen Hij doet het wel gelukkig in alle stilte zonder neurotisch neus fluiten. Anders zou ik er gallisch van worden.
Susam schreef: 08 dec 2023, 16:38
wat een drol! <3 Sambal speelt nu regelmatig met een Duitse herder van 5 maanden.
Die twee zijn samen 1 stofwolk. Ze zijn zo zacht en leuk!
Kijk nou Heerlijk als ze zo’n leuk speelmaatje hebben. En best knap voor een 5 maanden oude herder. Die kunnen soms best lomp en onhandig zijn.
SuzanneS schreef: 08 dec 2023, 16:44
Mag hij niet helpen? Flauw hoor. Lekker schudden met de dweil. Kan je precies zien waar je gebleven bent.
ahhhh
Mo exact hetzelfde zo. Eerst wordt er gestofzuigd en dat vindt madame subliem, even voor de voeten liggen, pootjes omhoog..massaaaaage graag , ja dank u. Gelukkig ziet er nooit iemand hoe ik sta schoon te maken, hele gezellige conversaties komen hier los.."ohh ahh, ik zie nog een witte pluissss..hierrr ermeee! en rollen dat ze dan doet, wat een lol
Mo-yi schreef: 08 dec 2023, 19:42
ahhhh
Mo exact hetzelfde zo. Eerst wordt er gestofzuigd en dat vindt madame subliem, even voor de voeten liggen, pootjes omhoog..massaaaaage graag , ja dank u. Gelukkig ziet er nooit iemand hoe ik sta schoon te maken, hele gezellige conversaties komen hier los.."ohh ahh, ik zie nog een witte pluissss..hierrr ermeee! en rollen dat ze dan doet, wat een lol
Ja hahah hier net zo met stofzuigen. En dan op de bank gaan liggen en wanneer je de grond ervoor zuigt opeens een lebber in je oor geven. Ik zou veel sneller klaar kunnen zijn, maar het is altijd te leuk hoe hij interactie zoekt.
Mo lijkt mij ook zo’n geweldige hond, ook iemand om lekker mee te geinen. Ik houd ervan.