De stichting zat bomvol en de hond had naar kind gesnept, hij moet nu gelijk weg ( beestje was er net 4 dagen ) kennis belde mij omdat ik net bij andere stichting was weggegaan.
Nou vooruit kom maar.
Mensen kwamen vanuit Rotterdam in 1 rit naar assen , dropte hond en stapel voer doei.
En daar stond ie. Ons kodi geheel in war, tot overmaat van ramp ontsnapte hij 3 uur later , zette heel assen op kop met overal mensen te zoeken , rende over rondweg en liep zo terug naar mijn huis.
Ik had al jaren opvangers gehad " gij zult u opvanger niet houden "
Na 5 maanden was er nog niemand , leo mijn andere hond was stapel op hem , donna de queen accepteerde hem en mijn man was zijn grootste vriend. Dus hij bleef.
Hij ontpopte zich als een serieuze kerel die niet van knuffelen houdt maar dol is op wandelen en eten.
Zijn chronische erlichia kregen we onder controle gelukkig.
Donna viel weg en zijn grootste liefde leo een paar jaar later. En toen....toen hij ineens alleen was kwam er ineens een vriendelijke alleskunner onderweg. Bizar, jaren had hij onder leo zijn schouders gezeten en nu moest hij het alleen doen, en dat werkte geweldig.
Tegenwoordig loopt hij overal los , is bevriend met iedereen, en is de gemakkelijkste hond die je maar kent. Knuffelen doet hij nog steeds niet. Maar das oke .
Onze kodi 6 jaar terug

Samen met zijn groote vriend

En nu als kerel alleen

Van 3 honden naar 1 tis ander leven maar tis goed ,♡