bibberikken
- Suzanne
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
bibberikken
Ik wilde ook zo graag een leuke sneeuwfoto. Daar dachten de meisjes anders over. Het is dat ze allebei laatst een hoop tanden hebben moeten laten trekken, maar anders waren ze eruit geklappertand.
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: bibberikken
Beul! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- annnie
- Posts in topic: 2
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Haha, wat zoet. Maar ik denk dat ze een voorkeur hebben voor gezellige kachel foto's

- Suzanne
Kachelfoto's hebben we niet, maar wel andere knusse foto'sannnie schreef: 21 jan 2024, 07:07 Haha, wat zoet. Maar ik denk dat ze een voorkeur hebben voor gezellige kachel foto's

Ooooh die snoet onder je arm door.

- Suzanne
Ze zitten echt te bibberen de schatjes.
In huis zijn ze veel vrolijker
Wel een erg lief filmpje dat ze zo braaf even blijven zitten zodat je kan filmen
In huis zijn ze veel vrolijker
Wel een erg lief filmpje dat ze zo braaf even blijven zitten zodat je kan filmen

- Kells
- Welke: Ierse Setters
Achgossie, kkkkoud! 
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ahh schatjes. Dat haar is ook meer een soort zijden versiering dan echt een warme wolvacht, of niet?

Hahaha, vinden ze het ook niet leuk om rond te rennen in de sneeuw?
Gelukkig de andere binnen foto's erbij.
Anders was het echt 114 red een dier

Anders was het echt 114 red een dier

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ze hebben toch een aardige vacht. Ik zou niet hebben verwacht dat ze het koud zouden hebben.
Ik gok dat ze, net als mijn Puk, geen ondervacht hebben.CatnDog schreef: 21 jan 2024, 16:05 Ze hebben toch een aardige vacht. Ik zou niet hebben verwacht dat ze het koud zouden hebben.
Puk rilt ook zo als ze even stil moest staan in de sneeuw of regen.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ja, dat zal het zijn. Ik ken het kouwelijke wel van m'n katten natuurlijk die niet nat willen worden. Die hebben ook geen vacht die geschikt is voor nattigheid.
- Suzanne
Ja ik vond het ook zo zoet, ik dacht eerst dat ze gewoon aan het snuffen waren en ze daarom bewogen. Ze zijn gewend om stil te moeten staan voor een foto, en met de goed zooo krijgen ze wat lekkers. Toen ik door had dat ze echt rilden ben ik gelijk gestopt, koekje, goed genoegranetje schreef: 21 jan 2024, 11:26 Ze zitten echt te bibberen de schatjes.
In huis zijn ze veel vrolijker![]()
Wel een erg lief filmpje dat ze zo braaf even blijven zitten zodat je kan filmen![]()
Ja klopt, ze hebben het echt snel koud. Ook na het douchen moeten ze gelijk drooggefohnd worden omdat ze anders echt als een bolletje in een hoekje liggen te rillen.Lothian schreef: 21 jan 2024, 11:58 Ahh schatjes. Dat haar is ook meer een soort zijden versiering dan echt een warme wolvacht, of niet?
Nee ze vinden er echt niks aan. 2 minuten, hooguit. Saar vindt het wel leuk om even muisjes te vangen, die denkt ineens van alles te zien onder de sneeuw en springt erop. Heerlijk spel. Eef is in de middag nog op snuffeltocht geweest, maar spelen gaan ze niet doen in de sneeuw helaas.sonj@ schreef: 21 jan 2024, 13:01 Hahaha, vinden ze het ook niet leuk om rond te rennen in de sneeuw?
Mee eens hoor! ZieltjesTineke schreef: 21 jan 2024, 13:23 Gelukkig de andere binnen foto's erbij.
Anders was het echt 114 red een dier![]()
![]()
Klopt, ze hebben wel wat wol, Eef iets meer dan Saar, maar dat is echt minimaal. Helpt natuurlijk ook niet mee dat ze nu net kort zijn
Toevallig heb ik daar toen ook een making off van gemaakt haha. Alles voor een koekie