Onze echte oma....

Tja....dit is een hondje dat op geen enkele.manier normaal kan doen dus de fotosessie werd idioot zoals altijd. Kijk naar hem en hij gaat zich clownesk gedragen
Hij en Bas genieten trouwens wel enorm van onze grote tuin merk ik.

Aan Guus merk je niks maar denk dat zo'n ukkie eigenlijk pas 6 is als hij een grote hond was. Bas is wel echt oud....en die heeft ook de eerste signalen dat ze het soms even niet begrijpt. Net eten gehad en dan de keuken in rennen alsof ze nog eten gaat krijgen....Mirri schreef: 26 mei 2024, 14:18 Aaah wat aandoenlijk he die oudjes, ze hobbelen nog vrolijk mee lees ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
GedaanSterre schreef: 26 mei 2024, 14:08 Als je zin hebt Marc zou je het topic “Cholodin overal uitverkocht?? En dan de foto die Mrie erin zet” . Even bekijken. Ze heeft het daar over haar oude hondje Arie. Die vind ik zo precies jouw Bas.
Ik weet niet hoe ik zo’n topic hierin kan kopiëren. Dus doe ik het even zo.

Ik zie onze Aislinn ook nog als jong hoor ook al wordt ze in november 11. Doorgaans wordt 8+ als senior bestempeld, al is dat vaak onterecht.
Aha. Zie je wel. Dan is hij 8 en dat is ook meer wat ik dacht. Hans was heel overtuigd en aangezien ik slecht in datums ben nam ik het maar aan. Had natuurlijk ook even in zijn paspoort kunnen kijkenMeta schreef: 26 mei 2024, 19:53 volgens mij is Guus ok iets jonger en is die vanaf december 2017 bij jullie
maar het is een heerlijk ventje nog steeds