Nanna schreef: ↑04 nov 2024, 15:24
Kijk, kwam Samson nog tegen
Een Bobtail in volle vacht dat zie je niet veel. Kostte de meneer wel kamsessies van drie uur.
Die kwamen we gisteren ook nog tegen op de clubwandeling. Je ziet ze niet zo vaak meer inderdaad.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Thorin overdenkt of ze koek krijgt als ze op me af sprint
Zo te zien is dat bij Suyderoogh? Daar lopen wij ook regelmatig.
Ja inderdaad, nu ik weer loslopers heb loop ik weer meer daar ipv de aanlijngebieden
Ze willen alleen allebei niks met water dus daar sta je dan met je mooie losloopgebied met allerlei zwemwatertjes
Alex schreef: ↑09 nov 2024, 14:06
Ja inderdaad, nu ik weer loslopers heb loop ik weer meer daar ipv de aanlijngebieden
Ze willen alleen allebei niks met water dus daar sta je dan met je mooie losloopgebied met allerlei zwemwatertjes
Zo liepen wij daar van de week ook, zonder zwemmerd... hij is dan wel weer dol op een vissie van Suyderoogh delen met z'n pappie
Daarna nog een nachtje in Noordpolderzijl gestaan met de camper, heel allennig
Alex schreef: ↑09 nov 2024, 14:06
Zo liepen wij daar van de week ook, zonder zwemmerd... hij is dan wel weer dol op een vissie van Suyderoogh delen met z'n pappie
Daarna nog een nachtje in Noordpolderzijl gestaan met de camper, heel allennig
Leuk! Op doordeweekse dagen is het doorgaans heerlijk rustig in het gebied.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.