Mira had een ongelukje
- Kells
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Mira had een ongelukje
Voor zoiets ren ik ook niet gelijk naar de dierenarts hoor!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 19
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Weer een week verder en ze loopt gewoon weer goed. Het is geen issue meer.
Behalve toen ze naar de auto moest lopen in de regen en ik zei dat ze op moest schieten. Toen was ze ineens weer mank. 2 stappen. Met zo'n jankbek. Het is echt zo'n verschrikkelijke aansteller.
Ik vind het spannend om haar weer los te laten. Dan gaat ze weer hollen.
Maar ze zijn er aan toe dus morgen ga ik even naar de bisonbaai. Even echt een goeie frisse neus en daarna soep met een tosti. Ze mogen mee naar binnen en krijgen ook soep en tosti.
Behalve toen ze naar de auto moest lopen in de regen en ik zei dat ze op moest schieten. Toen was ze ineens weer mank. 2 stappen. Met zo'n jankbek. Het is echt zo'n verschrikkelijke aansteller.
Ik vind het spannend om haar weer los te laten. Dan gaat ze weer hollen.
Maar ze zijn er aan toe dus morgen ga ik even naar de bisonbaai. Even echt een goeie frisse neus en daarna soep met een tosti. Ze mogen mee naar binnen en krijgen ook soep en tosti.
Ik dacht dat jij met een open bek naar adem snakkend de griep lag te beleven?

-
Nee, nou ben ik weer beter. Morgen naar de bisonbaai en de winkel en dan zondag naar jumping amsterdam. En dan een werkweek.
Ja nanna ik weet dat dat niet kan maar dat is wat ik ga doen, ja??
Ik heb het beloofd.
Ik doe de highlights volgende week. Ik kom stipt om 9 uur even wuiven en na de lunch naar huis. Nogmaals digitaal wuiven en dan om kwart over acht naar bed.
-
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Contacteer:
Jij naar Jumping Amsterdam? Dat had ik niet verwacht van je, geen idee waarom trouwens.
Fijn dat Mira weer in orde is!
Fijn dat Mira weer in orde is!
Jumping Amsterdam. Boooooooring. Als je één bok over een hekje hebt zien springen heb je ze allemaal gezien. Of ga je voor de grooms. Daar kan ik me dan nog van alles bij voorstellen.

-
Ik ging er vroeger altijd heen. We kregen kaartjes van een sponsor.Kelperuaantjes schreef: ↑24 jan 2025, 20:45 Jij naar Jumping Amsterdam? Dat had ik niet verwacht van je, geen idee waarom trouwens.
Ik heb menthols leren roken op de tribunes van de rai. Milton nog zien lopen.
- Dirkje
- Posts in topic: 1
- Welke: Border Collies
Ooooohh! Wat gaaf!EchoMira schreef: ↑24 jan 2025, 20:58Ik ging er vroeger altijd heen. We kregen kaartjes van een sponsor.Kelperuaantjes schreef: ↑24 jan 2025, 20:45 Jij naar Jumping Amsterdam? Dat had ik niet verwacht van je, geen idee waarom trouwens.
-
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Contacteer:
Milton...EchoMira schreef: ↑24 jan 2025, 20:58Ik ging er vroeger altijd heen. We kregen kaartjes van een sponsor.Kelperuaantjes schreef: ↑24 jan 2025, 20:45 Jij naar Jumping Amsterdam? Dat had ik niet verwacht van je, geen idee waarom trouwens.

Wat een geweldige schimmel was dat, met John Whitaker toch?
Leuk dat je weer gaat, veel plezier!
Ik heb met een vriendin 3 jaar als hostess gewerkt daar, enorm vermoeiend want heel lange werkdagen maar zo gaaf! En bij heel veel prijsuitreikingen in de ring mogen staan. O ja, en 1 x bijna van de Heineken kar afgedonderd toen ik van het trapje moest op mijn hakken en in kokerrok voor het oog van tig toeschouwers...