Loopje duin strand duin..

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
blondie
Posts in topic: 2

Loopje duin strand duin..

Bericht door blondie »

Moos had de dames al gespot en kwam al aanrennen
Afbeelding
Jippie, richting duin en strand!

Afbeelding
En even teruggefloten worden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En weer terug bij Noordwijk door stukje duin

Afbeelding

Afbeelding
Nog even slootje meepakken..

Afbeelding
En weer terug bij eerste bruggetje..
Beetje veel energie nog... en ik had geen voeten meer over.. schoenen en koningsdag gisteren deden mijn voeten een beetje zeer :roll:
Afbeelding

Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 1

Re: Loopje duin strand duin..

Bericht door Tineke »

Heerlijk genoten met de pretletters zo te zien :smile:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
blondie
Posts in topic: 2

Re: Loopje duin strand duin..

Bericht door blondie »

Ja was wel weer heerlijk hoor! Fijn dat mijn vriendin en ik elkaar weer vaker zien en lekker kunnen lopen met de honden die elkaar ook gewoon erg leuk vinden.
Chara was gisteren wel erg ongehoorzaam op momenten.. is écht een hondenhond.. en mijn regel niet naar aangelijnde honden gaan kon ik gisteren vergeten.. nou ja bij een paar wel omdat die mevrouw écht opzij ging lopen met 2 honden en voor mij boodschap écht was dat ze niet naar die honden moest gaan.

Maar bij dwergteckel..zo groot als haar kop gaan staan om hallo te zeggen.. echt hoor..

Misschien moet ik er maar niet al te zwaar aan tillen, want zo ondertussen vertrouw ik haar echt in haar zachtheid en als een hond écht niet wil dan gaat ze in een buiging weer weg, ze slaat niet met poten op honden, hapt niet, jaagt niet op dus prima verder in haar gedrag. Ze vergeet volgens mij zelf gewoon hoe groot ze overkomt (en in haar nadeel dat ze toch flink wat van een DH wegheeft)

Continue in een baggersloot springen vond ik ook al niet zo fijn.. samen met Glory.. dus had 2 baggerhonden voor ze besloten om toch ook nog in een schone sloot te springen :engel:
Herstel, 3 baggerhonden.. vriendin had tijdje op bepaald stuk hond aan de lijn om te voorkomen... op een plek waar ze dacht veilig te zijn.. bleek ook hij de baggesloot toch nog even mee te pakken :LOL: om daarna uitgebreid ook te gaan rollen in het zand :mann:
Plaats reactie