Helden..

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
blondie
Posts in topic: 2

Helden..

Bericht door blondie »

Zwaan deed lelijk naar Glory..
Afbeelding
Die schoot dus weg..
Vervolgens dit plaatje ...

Afbeelding
Drama Queen erachter..
Afbeelding

Afbeelding
En een baas als partypooper die er toch wel wat van vond :engel:

Afbeelding
ranetje
Posts in topic: 1

Re: Helden..

Bericht door ranetje »

Heel verstandig om niet heldhaftig te zijn :P :lol1:
Afbeelding
Kells
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Clancy meende twee weken geleden ook dat het lollig was om al zwemmend achter een eend aan te gaan en de fluit te negeren. Om dat te doen op een plek waar zwanen een nest hebben is niet verstandig en daar kwam ze al snel achter. Op de terugweg zwom ze nog sneller dan op de heenweg, want 1 van de zwanen zat haar achterna. Ze heeft er gelukkig iets van geleerd, al was dat middels een harde les.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
blondie
Posts in topic: 2

Bericht door blondie »

Geen idee of deze een nest had, was flink aan het blazen in ieder geval.
Doet me trouwens beseffen dat ik dit jaar onze mooie zwarte zwaan nog niet heb gezien :? Die kwam ons altijd begroeten op een andere route.

Moest hier vooral om lachen dat Glory eerst wat timide werd, dat de andere 2 vervolgens polshoogte gingen nemen en zij er dan toch met opgeheven staart achteraan gaat lopen..
Buiten is dat dan ook wel, en logisch maar dan moet ik wel opletten. Als een hond Glory intimideert willen die anderen daar dus wel eens wat van vinden... dan merk je echt wel dat die kleine beschermd kan worden... (niet altijd, als ze zichzelf op strand in de nesten werkt, dan reageert Chara in eerste instantie niet :mann: pas als het te intimiderend wordt gaat ze ertussen staan en geeft ze de blik :hmmm: )

Op die laatste foto ook die kop van Glory (ik deed toch niets.. :nocheer: ) Chara die dan wel luistert maar toch het er niet mee eens is en wat gaat wegsnuffen.., en Aki wil de braafste zijn :F:
Plaats reactie