Piiri moet onverwachts & heel erg snel de rol van een andere hond overnemen. Die was echter een pak donkerder van kleur.
Dus Piiri mocht eerst naar een trimsalon
Ja, het is blijkbaar iets dat veel op show gebruikt wordt. Ik was zelf ook wel redelijk zwart, maar met een vochtig doekje was het er zo vanaf.
Piiri gaat morgen onder de tuinslang
We zijn er weer, ze mocht weer langs de trimster gaan
Productie was direct tevreden met het resultaat, gelukkig maar. Gisterenochtend nog een scene doorgekregen die ze er ineens nog besloten tussen te zwieren, of ik dat even in 1 dag kon trainen
Maar die staat er al op, straks wordt het wat spannender, dan moet ze wandelen met de acteur en ineens niet meer verder willen. Veel zal afhangen van hoe streng de acteur is vrees ik
Het is geen kleintje maar een dinosaurus is het gelukkig ook niet
Net even geoefend met de acteur, ze doet het op zijn commando, dus hopelijk straks ook
Ze heeft het gewoon schitterend gedaan, de regiseusse zei blijkbaar op een gegeven moment "this is a very good dog"
En omdat er nog 40 minuten over waren, hadden ze nog graag geprobeerd om een scene waarbij de andere hond niet meer durfde, opnieuw te doen. Even agressief tegen een autoraam springen. Dat had ze nog nooit gedaan, dus ze kon het perfect Echt vól overgave tegen dat raam beuken (incl kras ), dat werd zelfs op applaus onthaald na de "cut".
Mijn hondenhart liep even over
ik heb vanmorgen wat gegoogeld & het zou op de VRT (Belgische zender) ook uitgezonden worden of op zijn minst te bekijken zijn. Hopelijk is dat ook, maar geen idee wanneer het uitkomt.