Duke

EchoMira
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Duke

Bericht door EchoMira »

Shiloh schreef: 07 jan 2026, 22:01 Ben wel een aantal keer naar meeting/wandeling of activiteit geweest.
Ja! Soesterduinen toch?
Jay
Posts in topic: 1

Bericht door Jay »

Veel,sterkte !
Afbeelding
Cooper
Honden: 1
Welke: kruising spaniel kooiker markiesje

Bericht door Cooper »

Wat moeilijk om zo onverwacht en snel je hond te verliezen. Sterkte :roos:.
Omega
Honden: 2
Welke: Nu twee echte tollers

Bericht door Omega »

Sterkte met het verlies van Duke.
Afbeelding
Shiloh
Posts in topic: 5
Welke: Welsh Springer Spaniël

Bericht door Shiloh »

EchoMira schreef: 08 jan 2026, 14:29
Shiloh schreef: 07 jan 2026, 22:01 Ben wel een aantal keer naar meeting/wandeling of activiteit geweest.
Ja! Soesterduinen toch?

Ja klopt! Daar waren ik en Duke ook bij :smile:
Afbeelding
Shiloh

Bericht door Shiloh »

blondie schreef: 08 jan 2026, 10:15 Heel erg veel sterkte, zit ook even met tranen in de ogen. Onze Aki is in september ook vanwege die symptomen ingeslapen. Ook van het ene op het andere moment ziek, dus niet zien aankomen en ineens moet je ze laten gaan.. :roos:

Och! Ook jij alsnog heel ver sterkte.

Het moeilijkste vond ik dat je dan in zo’n kille dierenarts kamer staat en dan daar ineens beseft dat je nooit meer samen lekker warm en zacht zult kunnen knuffelen en zitten. En dat je van al die “de laatste keer dat..” niet wist dat het de laatste keer was.
Afbeelding
Rosanne
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Heel veel sterkte :roos:
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Shiloh schreef: 09 jan 2026, 13:05
blondie schreef: 08 jan 2026, 10:15 Heel erg veel sterkte, zit ook even met tranen in de ogen. Onze Aki is in september ook vanwege die symptomen ingeslapen. Ook van het ene op het andere moment ziek, dus niet zien aankomen en ineens moet je ze laten gaan.. :roos:

Och! Ook jij alsnog heel ver sterkte.

Het moeilijkste vond ik dat je dan in zo’n kille dierenarts kamer staat en dan daar ineens beseft dat je nooit meer samen lekker warm en zacht zult kunnen knuffelen en zitten. En dat je van al die “de laatste keer dat..” niet wist dat het de laatste keer was.
Ja, heel herkenbaar, bij Amoz ging het net zo. Die was weliswaar al veertien, maar nog superfit, at wat met lange tanden zijn eten op zondag en ik vond zijn ademhaling anders dan normaal, op maandagochtend gingen we naar de dierenarts en daar bleek na het wegpompen van vocht in de borstholte een enorme tumor rondom zijn aorta te zitten. Ik heb hem laten inslapen terwijl hij onder narcose was. En dan ga je zonder hond terug naar huis, terwijl ik er totáál geen rekening mee had gehouden dat het überhaupt iets heel ernstigs was, aangezien Amoz op dat moment helemaal nog niet ziek toonde en die ochtend gewoon nog door de tuin rende. Het is natuurlijk alleen maar goed om dat moment voor te zijn, maar de shock voor mij was enorm, ik kon het gewoon niet beseffen.
Heel anders dan bij Mila die in doen en laten echt stokoud was en is ingeslapen omdat ze gewoon op was. Dan ben je al voorbereid op dat afscheid en daar ook al een tijdje mee bezig.
Heel veel sterkte, wat zul je die lieve Duke missen :roos:
Afbeelding
Shiloh

Bericht door Shiloh »

Ik snap zo goed hoe je je voelde! Het is ook gewoon niet te beseffen. Dankjewel! Iedereen hier trouwens.

Nikki, de labradoodle van mijn ouders had ook een tumor inde lever, maar die was nog niet geknapt. Ze at gewoon al een paar weken slecht. Die hebben ze op vrijdag avond nog een weekendje mee naar huis genomen. We hebben met zijn allen nog ontzettend fijn afscheid van haar kunnen nemen, en maandag hebben ze haar laten inslapen. Ook dat was abrupt, maar daar was tenminste nog een paar dagen tijd om aan het idee te wennen en haar nog te verwennen en te knuffelen.

Ik mis hem vreselijk en ik ben blij dat hij niet lang heeft hoeven lijden én dat hij niet nog een oud en nieuw heeft hoeven meemaken. Maar mij betreft was hij écht nog te jong om te gaan.
Afbeelding
Célie
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Wat onverwacht, heel veel sterkte :roos:
Plaats reactie