Bij Toos was dat echt heel verschillend per persoon.
Of ze vond iemand helemaal leuk, dan kon ze zo met iemand meelopen zonder mij nog een blik te geven zeker als degene dan ook nog lekkere koekjes bij zich had.
Of ze vond iemand echt heel stom en dan nam ze er niks van aan. Degene deed ze dan ook volledig negeren.
En Toos hield echt wel van eten
Al heeft Izzy niks met vreemd volk eten wil ze altijd, daar doet ze hele dansjes en zangpartijen voor en dan is de verkering ook gelijk aan, tot de koek op is dan is ze je liever kwijt dan rijk en mag je wat voor jezelf gaan doen.
Droef gaat kwijlend bij je zitten met zijn meest schattige gezicht, en misschien dat hij daarna wel weer terug naar mij wil komen.
Roderick gaat als een mongool zitten met 1 poot omhoog maar verwacht geen pootje dat gaat te ver, na het aannemen probeert hij minimaal bij alles en iedereen of er nog wat te halen of te stelen valt komt nog een keer terug voor een laatste poging en als het echt niet lukt gaat hij verder met zijn leven, hopelijk met mij.
Desiree schreef: ↑25 mar 2026, 14:14
Ik ben ze alledrie kwijt dan.
Al heeft Izzy niks met vreemd volk eten wil ze altijd, daar doet ze hele dansjes en zangpartijen voor en dan is de verkering ook gelijk aan, tot de koek op is dan is ze je liever kwijt dan rijk en mag je wat voor jezelf gaan doen.
Mira is om te kopen als ik "gemeen heb gedaan" en daarom boos is. Dat je om 11 uur mijn nest uit moest is een thema. Rollende ogen en bibberende billen. Een whippetzeikwijf.
Zo´n zwaar leven.
Dan krijgen we pensstaaf met kippenvet en is alles toch weer goed gekomen.
Had nooit eigenlijk "snoepjes" en zeker niet in mijn jaszak. kregen ze wel eens van medewandelaars.. maar ja waren van die ieniminie dingetjes, daar koop je een leonberger niet mee om ; -). Beau nam nooit wat aan, en mini ook niet. Niet gewend. Had ze wel maar kon het dan weer weggooien omdat ze te oud geworden waren. Heel af en toe een penskluifje, maar 2 kauwtjes en dan lag het weer te viezen.
Om te snoepen kregen de leo's savonds een kipkarkas, voor het lekkere.