Stomme hond

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
annnie
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Stomme hond

Bericht door annnie »

Soms heb je van die dagen.....Terwijl ik vandaag in gesprek was met een client (gelukkig via beeldbellen!) gooit Ronja haar hele maag leeg. Ontzettend goor en met penetrante lucht. Ik denk 3e plaats in de top 10 van gore kots.

Nu net loop ik een tel de woonkamer uit en ligt er opeens een dikke klodder bloed op de vloer, waarop nog even paniekgedachte door m'n hoofd schiet dat dat gore waar ze zo van moest kotsen de oorzaak is. Maar iedereen ligt lekker in haar mandje. Ronja onderzocht en bleek ze heeft het korstje op dr enge dunne achterpootbotje eraf gebeten te hebben. Pleister erop en die moet nu voor altijd blijven zitten omdat ik bang ben dat ik d'r huid anders kapot trek.
Afbeelding
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Stomme hond

Bericht door EchoMira »

Germ. Het arme kind.
Pyrnoah

Bericht door Pyrnoah »

Er zijn van die dagen, dan zit alles tegen :ugh:
Succes met de pleister, ik hoop dat'ie er uiteindelijk vanzelf een keer vanaf valt :roos:
annnie
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Bericht door annnie »

Pyrnoah schreef: 08 apr 2026, 21:43 Er zijn van die dagen, dan zit alles tegen :ugh:
Succes met de pleister, ik hoop dat'ie er uiteindelijk vanzelf een keer vanaf valt :roos:
Ze heeft hem er vanochtend braaf en zonder bloedbad te veroorzaken zelf afgepeuterd :I:
Afbeelding
Pyrnoah

Bericht door Pyrnoah »

Wat een knappe hond!
Je kunt soms zo trots op ze zijn :smile:
Barkley
Posts in topic: 1

Bericht door Barkley »

Pyrnoah schreef: 08 apr 2026, 21:43 Er zijn van die dagen, dan zit alles tegen :ugh:
wat ik heb geleerd (na een operatie, pleisters om heel mijn middel heen en een hele rekbare huid) is dat je pleisters prima kunt verwijderen met olie. Olijfolie smeren en dat lost die plaklaag prima op.
Plaats reactie