Rogan Josh
- Diana
- Posts in topic: 46
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: Rogan Josh
Ja, ze groeit echt als kool de laatste weken, nog even en ze is net zo groot als Amy.
Nee, ik moet er niet aan denken dat ik de rescue moet bellen met het bericht dat ik hun pup ergens ben verloren

Ze groeit als kool. 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Diana
Met de katten gaat het ook steeds beter, zeker met de zelfverzekerde Luca die niet van haar onder de indruk is.

Hier zie je ook goed hoeveel ze gegroeid is, want toen ze hier kwam, was ze ongeveer even groot als Luca

Hier zie je ook goed hoeveel ze gegroeid is, want toen ze hier kwam, was ze ongeveer even groot als Luca

- CatnDog
- Posts in topic: 16
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat mooi dat ze zo dicht bij elkaar liggen.
Dat zal ik Zeno en Kami dus nooit zien doen. Ze liggen wel relatief in de buurt van elkaar, hoor, maar niet op hetzelfde kleedje. Zeno heeft veel te veel respect voor mijn oude zwarte kat om daar dan ook op te gaan liggen.
En de emoties die hij moet doorstaan wanneer Kami aan zijn poot gaat snuffelen. 'Asjeblieft niet doen, asjeblieeeft!'
- Diana
Haha, arme Zeno!CatnDog schreef: ↑08 mei 2026, 14:54Wat mooi dat ze zo dicht bij elkaar liggen.
Dat zal ik Zeno en Kami dus nooit zien doen. Ze liggen wel relatief in de buurt van elkaar, hoor, maar niet op hetzelfde kleedje. Zeno heeft veel te veel respect voor mijn oude zwarte kat om daar dan ook op te gaan liggen.![]()
En de emoties die hij moet doorstaan wanneer Kami aan zijn poot gaat snuffelen. 'Asjeblieft niet doen, asjeblieeeft!'![]()
In dit geval was Luca bij Ro gaan liggen. Heel veelzeggend, want dat deed hij de eerste tijd echt niet, toen vond hij haar nog veel te vervelend
Katten Koekie en Nena zijn wat minder assertief, die moet ik nog weleens redden van Ro's veel te opdringerige gedrag. Maar ze laat zich ondertussen makkelijk wegroepen en als ze is afgeleid is ze de katten ook meteen weer vergeten (concentratie van een doperwt). Haar focus ligt er ook niet meer zoveel op, dus ook dat gaat nu best aardig. Maar die zie ik nog niet bij haar gaan liggen zoals Luca, die houden echt nog wel afstand.

- CatnDog
Nog een weekje met Ro.
- Diana
Ja, de tijd vliegt!
Mijn zus was op bezoek met haar (nieuwe) hond Zena en ze zijn allemaal mee wezen wandelen - dat vond Ro superleuk, want ik had haar nog niet eerder met alle andere honden tegelijk meegenomen. En Zena was binnen een uur haar nieuwe beste vriendin

- CatnDog
Dat is wel handig, ja. Zo'n inval-oppas.