Rogan Josh

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
ranetje
Posts in topic: 12

Re: Rogan Josh

Bericht door ranetje »

Lekker vrij en vrolijk hondje :I:
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 7

Bericht door Smoushond »

Ze is alweer groot 😮 lekker tempo die zou ik ook niet loslaten 😂
Afbeelding
Diana
Posts in topic: 46
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Smoushond schreef: 04 mei 2026, 22:18 Ze is alweer groot 😮 lekker tempo die zou ik ook niet loslaten 😂
Ja, ze groeit echt als kool de laatste weken, nog even en ze is net zo groot als Amy.
Nee, ik moet er niet aan denken dat ik de rescue moet bellen met het bericht dat ik hun pup ergens ben verloren :oeps: Ze draagt natuurlijk wel een tracker, maar gezien haar gedrag aan de lijn denk ik dat ik me dan door bramenstruiken en bosjes zou moeten gaan worstelen om haar terug te vinden. Gelukkig vindt ze aangelijnd wandelen ook hartstikke prima en kan ze hier in de tuin volop voluit rennen en spelen.
Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 6

Bericht door Tineke »

Ze groeit als kool. :I:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Diana

Bericht door Diana »

Met de katten gaat het ook steeds beter, zeker met de zelfverzekerde Luca die niet van haar onder de indruk is.

Afbeelding

Hier zie je ook goed hoeveel ze gegroeid is, want toen ze hier kwam, was ze ongeveer even groot als Luca :lol1:
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 16
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Diana schreef: 08 mei 2026, 11:41 Met de katten gaat het ook steeds beter, zeker met de zelfverzekerde Luca die niet van haar onder de indruk is.

Afbeelding

Hier zie je ook goed hoeveel ze gegroeid is, want toen ze hier kwam, was ze ongeveer even groot als Luca :lol1:
Wat mooi dat ze zo dicht bij elkaar liggen.
Dat zal ik Zeno en Kami dus nooit zien doen. Ze liggen wel relatief in de buurt van elkaar, hoor, maar niet op hetzelfde kleedje. Zeno heeft veel te veel respect voor mijn oude zwarte kat om daar dan ook op te gaan liggen. :lol1:
En de emoties die hij moet doorstaan wanneer Kami aan zijn poot gaat snuffelen. 'Asjeblieft niet doen, asjeblieeeft!' :lol1:
Diana

Bericht door Diana »

CatnDog schreef: 08 mei 2026, 14:54
Diana schreef: 08 mei 2026, 11:41 Met de katten gaat het ook steeds beter, zeker met de zelfverzekerde Luca die niet van haar onder de indruk is.

Afbeelding

Wat mooi dat ze zo dicht bij elkaar liggen.
Dat zal ik Zeno en Kami dus nooit zien doen. Ze liggen wel relatief in de buurt van elkaar, hoor, maar niet op hetzelfde kleedje. Zeno heeft veel te veel respect voor mijn oude zwarte kat om daar dan ook op te gaan liggen. :lol1:
En de emoties die hij moet doorstaan wanneer Kami aan zijn poot gaat snuffelen. 'Asjeblieft niet doen, asjeblieeeft!' :lol1:
Haha, arme Zeno!

In dit geval was Luca bij Ro gaan liggen. Heel veelzeggend, want dat deed hij de eerste tijd echt niet, toen vond hij haar nog veel te vervelend :mrgreen:
Katten Koekie en Nena zijn wat minder assertief, die moet ik nog weleens redden van Ro's veel te opdringerige gedrag. Maar ze laat zich ondertussen makkelijk wegroepen en als ze is afgeleid is ze de katten ook meteen weer vergeten (concentratie van een doperwt). Haar focus ligt er ook niet meer zoveel op, dus ook dat gaat nu best aardig. Maar die zie ik nog niet bij haar gaan liggen zoals Luca, die houden echt nog wel afstand.
Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Nog een weekje met Ro.
Diana

Bericht door Diana »

CatnDog schreef: 11 mei 2026, 19:36 Nog een weekje met Ro.
Ja, de tijd vliegt!
Mijn zus was op bezoek met haar (nieuwe) hond Zena en ze zijn allemaal mee wezen wandelen - dat vond Ro superleuk, want ik had haar nog niet eerder met alle andere honden tegelijk meegenomen. En Zena was binnen een uur haar nieuwe beste vriendin :lol1: Die hebben heel wat gespeeld samen, volgens mij waren Amy, Fayah en Arlo blij dat Zena het een paar dagen overnam :engel:

Afbeelding
Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Dat is wel handig, ja. Zo'n inval-oppas. :lol1:
Jetski
Posts in topic: 3
Welke: Portugese waterhond