Hondenluier

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Plaats reactie
Smoothie
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Smooth collie en kruising

Hondenluier

Bericht door Smoothie »

Binnenkort gaan we met Jerry en Marcus een weekje naar Texel :cheer:. Helaas heeft Jerry momenteel 1 tot 2 keer per week een epileptische aanval en hij laat daarbij zijn urine lopen. De aanvallen zijn altijd 's nachts of 's ochtends vroeg, maar hij heeft in het verleden al 2 keer een aanval gehad in de auto op weg naar vakantie. Toen liet hij zijn urine nog niet lopen tijdens een aanval.

Marcus en Jerry zitten bij mij op de achterbank tijdens de autorit. Ik heb al plasmatten voor in de auto, maar ik verwacht dat dat niet voldoende is om de auto (en mij :schrik:) schoon te houden. De urine sproeit namelijk alle kanten op. Nu denk ik eraan om hondenluiers te kopen voor in de auto en misschien ook voor 's nachts in het vakantiehuisje. Ik neem sowieso ook CSI Urine mee. Heeft iemand ervaring met hondenluiers? Werkt zoiets überhaupt? Heeft een hond het niet binnen een paar seconden uitgetrokken? Is het ene merk beter dan het andere?
Afbeelding
Smoothie
Posts in topic: 2
Welke: Smooth collie en kruising

Re: Hondenluier

Bericht door Smoothie »

Sorry, dubbel. Ik kreeg een foutmelding en drukte opnieuw op verstuur. Blijkbaar was hij toch opgeslagen.
Afbeelding
Maart
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door Maart »

runar had er de laatste maanden ook 1 aan als hij overdag alleen was, dan ging hij plassen. Heel erg tevreden van, ik had er gewoon van temu.
Ik heb er nog enkele in ongeveer nieuwstaat, die kan ik gerust opsturen als je wil?

Ik deed er nog een extra incontinentie verband voor mensen mee in, zodat hij zeker droog was.
https://www.freshdiets4animals.com/

Voedingsadvies op maat.

https://pawesomefreshtoppers.com/

Functionele toppers voor hond & kat.
pioenroos
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Je kan misschien ook zo'n operatie pakje aan doen en daar in incontinentieverband?
Afbeelding
ranetje

Bericht door ranetje »

pioenroos schreef: 09 jun 2026, 10:52 Je kan misschien ook zo'n operatie pakje aan doen en daar in incontinentieverband?
Daar dacht ik ook aan. :ok:
Een luierbroekje en daar overheen zo'n pakje, dan kan hij de luier hopelijk niet versnipperen als hij daar zin in zou hebben :P
Afbeelding
Plaats reactie