Epileptisch insult..
Re: Epileptisch insult..
Intratuin Halsteren is ook vreselijk....
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik kom eigenlijk nooit in die grote tuincentra en heb kerstzut zat. Heel af en toe kom ik wel bij het kleine tuincentrum hier in het dorp en dat vind ik meer dan genoeg blingbling.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ja die inderdaadellen en de birmanen schreef: 10 okt 2026, 14:50is dat dat tuincentrum wat eerst Overvecht was en in de brand heeft gestaan?Tineke schreef: 09 okt 2026, 19:28Ik ook , ik raad jou intratuin Lisse aan die hebben echt een grote kerstafdelingellen en de birmanen schreef: 09 okt 2026, 18:41 ik krijg juist zin in de kerst als ik dit zie. voor het eerst sinds jaren geen pupjes met kerst en kunnen dus nu heerlijk los gaan.![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 3
dan gaan we daar eens kijken, hoewel Intratuin Pijnacker ook altijd flink uitpakt met de kerst. dan kom ik ook nog graag in de Driesprong in Zoetermeer.Tineke schreef: 10 okt 2026, 20:51Ja die inderdaadellen en de birmanen schreef: 10 okt 2026, 14:50is dat dat tuincentrum wat eerst Overvecht was en in de brand heeft gestaan?Tineke schreef: 09 okt 2026, 19:28
Ik ook , ik raad jou intratuin Lisse aan die hebben echt een grote kerstafdeling![]()
![]()
-
EchoMira
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Ik duid het niet eens positief of negatief. Ik vind het wel plastic gekrijs op niks af maar dat maakt me niks uit met een pup in mijn karretje.Marc schreef: 09 okt 2026, 19:58 Ik krijg ook een positief gevoel van dit soort dingen. Doe zelf niet mee maar ik vind het wel gezellig allemaal.
Zoetermeer is hier vlakbij , die onthou ikellen en de birmanen schreef: 10 okt 2026, 21:19dan gaan we daar eens kijken, hoewel Intratuin Pijnacker ook altijd flink uitpakt met de kerst. dan kom ik ook nog graag in de Driesprong in Zoetermeer.Tineke schreef: 10 okt 2026, 20:51Ja die inderdaadellen en de birmanen schreef: 10 okt 2026, 14:50
is dat dat tuincentrum wat eerst Overvecht was en in de brand heeft gestaan?![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.