beslotenheid Ons Kent Ons

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!

Moet er een echt afgesloten forumgedeelte komen

Ja, we willen een echt afgesloten gedeelte
71
59%
Neen, het is voldoende zoals het nu is
50
41%
 
Totaal aantal stemmen: 121

Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 13
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

Célie schreef: 09 dec 2021, 16:04
Anne schreef: 08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggen :O:
:goeie: :goeie:
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 18
Berichten: 11707
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Célie »

Crescent schreef: 08 dec 2021, 21:39 Niet nodig, wat een klucht. Ik kom hier keurig meedoen, ik heb geen interesse in zogenaamd afgeschermde hoekjes. Maar oh wee dat ik er ooit toegang toe krijg. Alsof ik dat zou willen. :LOL:

Maakt niet uit dat ze er niet om heeft gevraagd! Het gaat erom “dat we allemaal tegen stemmen”

Dit gaat toch nergens meer over 🤣
Hou toch op alsjeblieft met dat zogenaamd verontwaardigde onschuldige geleuter, ik vond je altijd een leuke lieve griet maar je bent bij mij nu echt over het randje gegaan hoor (en daar moet je bij mij echt goed je best voor doen) . Van mij mag je echt gewoon wegblijven je weet telkens met gezeik en achterdocht alles weer te manipuleren zodat het weer over jou gaat. Bah :jank: Het staat je echt zo lelijk
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 18
Berichten: 11707
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 09 dec 2021, 11:54
Dagmar schreef: 09 dec 2021, 11:52
Marc schreef: 09 dec 2021, 11:27

De rellende moderator van het relloze hondenforum..... :roll:
Nee hoor, ze heeft daar ook wat extra relaccounts die losgaan om mensen van hier te trekken.
Ik had er meer van verwacht. Van die naam. MyDoggie2020. Dat kan veel beter.
Doggiestyle1968
en dan dit als OS

Afbeelding
En dan een topic heb jij wel eens seks gehad in het bos :engel:

En dan Nanna als eerste reageerder: Nee maar wel gescheten in het bos
Nanna

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Nanna »

Ja. Want daar gaat het om. Die vier berichten🙄
Newsflash. Niemand hier vreet je nog. Zoek gewoon een ander forum om de halve zool uit te hangen of kapot te maken. Wat doe je hier.
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 16
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Zamunda »

Célie schreef: 09 dec 2021, 16:04
Anne schreef: 08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggen :O:
:LOL: :proest:
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
BieneMaya

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door BieneMaya »

Nanna schreef: 09 dec 2021, 18:08 Ja. Want daar gaat het om. Die vier berichten🙄
Newsflash. Niemand hier vreet je nog. Zoek gewoon een ander forum om de halve zool uit te hangen of kapot te maken. Wat doe je hier.
Dit dus.
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 13
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

BieneMaya schreef: 09 dec 2021, 18:16
Nanna schreef: 09 dec 2021, 18:08 Ja. Want daar gaat het om. Die vier berichten🙄
Newsflash. Niemand hier vreet je nog. Zoek gewoon een ander forum om de halve zool uit te hangen of kapot te maken. Wat doe je hier.
Dit dus.
Amen.

Je hebt het vertrouwen kapot gemaakt Crescent en dat ga je niet meer goed krijgen voorlopig. Dan is 1 bericht al te veel. Of 0.
Plaats reactie