Wat is daarmee het verschil met een osteopaat, weet je dat?
Nou inderdaad, wat grappig!!
Wat een vreselijke foto
Hij doet me steeds denken aan de farao uit de masked singer

Leuk ook dat het zo goed gaat op de cursus, klinkt goed!
Wat is daarmee het verschil met een osteopaat, weet je dat?
Nou inderdaad, wat grappig!!
Wat een vreselijke foto

Ik ben echt zó blij met die hond, wat een geluk. Het is natuurlijk nog afwachten hoe hij (ook) qua karakter uiteindelijk gaat opdrogen maar zoals het nu is past ie zo goed bij wat ik fijn vind. En wat een genot zeg, een (of zo'n) pup
Ik denk dat ze aan de binnenkant van z'n jas blijven plakkenmijke schreef: 10 dec 2021, 19:04 Ik dacht hij verliest z'n streepjes! Maar het is maar aan een kant![]()
Grappig hoe dat toch kan vertekenen hè. Nou vinden we hem zelf op het ene moment ook heel groot en het andere toch nog heel klein, alhoewel het steeds meer het eerste wordtRandom schreef: 10 dec 2021, 19:15 Lekker ding.![]()
zitten hele leuke foto's tussen, die met de kat in de doos, onder dat stoeltje, en die prikoren in de auto.
Op de foto's lijkt ie nog steeds groter dan in het echt.
Ik ben ook heel erg benieuwd! Meeko lijkt qua strepen (en onderkleur) meer op Lais vind ik, meer dat donkere. Maar is Meeko ook wel iets aan het oplichten of helemaal niet?Manuma schreef: 10 dec 2021, 19:48 Ohhh die regenfoto’sDie geruite jas blijft leuk
![]()
Echt bizar hoe groot hij al is, naast die paddenstoel valt het extra op. Ik ben zo benieuwd hoe zijn strepen zijn als hij helemaal volgroeid is. Het is echt heel anders dan bij Meeko.
K@ren schreef: 10 dec 2021, 20:01 Wat een lekker jong is het![]()
Fijn dat hij zo relaxed is op de cursus en het goed doet, met uiteraard wat puppenstreken.
Die foto's met Lais, die hoopt echt dat Murf in rook opgaat ofzoEn gelukkig hoef ik op een overzichtsfoto niet meer te zoeken naar dat kleine pupje, wat wordt hij al groot
![]()
Hij is echt een toverbal met die streepjes, zijn achterkant![]()
Persistence heeft daar een tijdje geleden een topic over geopend: viewtopic.php?p=34985#p34985
Ik heb het nog nooit gezien en zie zelf de gelijkenis gelukkig nietWat een vreselijke foto![]()
![]()
Hij kan zulke gekke bekken trekken, echt supergrappig!
Hij doet me steeds denken aan de farao uit de masked singer![]()
Haha, de juf noemde hem ook al een hyena toen hij lekker op de grond lag te spelen. Grappig dat er blijkbaar iets is dat hem daar zo op doet lijken, terwijl er toch zal streepjeshonden/-pups zijn.Heleboelie schreef: 10 dec 2021, 22:24 Zo leuk, die Smurf!
Genoten van het filmpje; de kleine hyena![]()
Super dat de lessen nog zo'n feest zijn voor jullie!![]()

Heb het gelezen, dank je. Ik heb alleen maar ervaring met een osteopaat juist, ik ben daar heel erg over te spreken. Ze heeft echt al veel problemen opgelost en is ook meestal de eerste die ik contact bij bewegingsproblemen.Zamunda schreef: 10 dec 2021, 22:59Persistence heeft daar een tijdje geleden een topic over geopend: viewtopic.php?p=34985#p34985
Dit heb ik uit haar OP gekopieerd:
''Orthomanuele geneeskunde is een methode om klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat (botten, spieren, pezen, gewrichten, banden) te behandelen. Uitgangspunt hierbij is dat iedereen symmetrisch beweegt, maar dat dit in de loop van het leven verstoord kan raken.
Osteopathie werkt niet alleen met het bewegingsapparaat, maar ook met weefsels als organen, bindweefselvliezen en bloedvaten.''
Voor mij persoonlijk is ostheopathie wat vager, maar ik heb er geen ervaring mee. Het orthomanuele kan ik goed volgen en ik heb er met Lais heel erg veel baat bij gehad (de eerste keer is al zo'n 4 à 5 jaar geleden, toen met haar LS-gewricht en vorig jaar met ataxie vanuit de nek).
Nee joh, hij is toch hartstikke actief. Als ie het koud heeft moet ie harder lopen, net als m'n naakthonden dat altijd moestenZamunda schreef: 10 dec 2021, 22:59 Ik zat me nog af te vragen, heeft Barrie het nooit koud met z'n korte vachtje?

Ik had het zelfs mis, het was al bijna 14 kg (13.Smoushond schreef: 10 dec 2021, 23:44 Wauw die oren en al meer dan 13 kg dat gaat hard zeg . Hij heeft een heerlijk koppie![]()
Oh ja, tuurlijk.mijke schreef: 10 dec 2021, 23:17 Oor werd ook altijd hyena genoemdIk denk niet alleen de streepjes maar ook een bepaalde houding, met uitgestoken schouders en de kop laag.
Dat is gewoon echt heel fijn om iemand te hebben waar je het gevoel hebt echt goed geholpen te worden bij bewegingsproblemen!Yvette schreef: 10 dec 2021, 23:38Heb het gelezen, dank je. Ik heb alleen maar ervaring met een osteopaat juist, ik ben daar heel erg over te spreken. Ze heeft echt al veel problemen opgelost en is ook meestal de eerste die ik contact bij bewegingsproblemen.
Murf heeft het vooral als hij moe is, bijvoorbeeld na een wandeling en dan nog even in de koude auto moeten wachten voor we gaan rijden, dan gaat hij liggen rillen. Maar de Bar is dus gewoon een bikkel met z'n korte haartjes!Yvette schreef: 10 dec 2021, 23:38Nee joh, hij is toch hartstikke actief. Als ie het koud heeft moet ie harder lopen, net als m'n naakthonden dat altijd moestenHij heeft wel echt een heel dun vachtje, kort dekhaar en nagenoeg geen onderwol maar ik zie hem nooit rillen. Als het echt écht winter wordt vindt hij straks misschien iets aan wel lekker maar dat zie ik dan wel weer, ik vind het nu zonde om wat te kopen waar ie zo weer uitgroeit en eigenlijk ook nog niet nodig heeft met het huidige weer.

Zo'n moment als jij zegt dat zou wel kunnen dat Barrie dat ook heeft hoor, soms graaft hij namelijk alle kleden en vetbedden in m'n kofferbak overhoop, misschien wel in de hoop dat ie eronder kan liggen. Ik heb alleen m'n achterbank gewoon in gebruik dus ik zie niet wat hij doet in de kofferbak en of ie rilt.Zamunda schreef: 11 dec 2021, 20:03Murf heeft het vooral als hij moe is, bijvoorbeeld na een wandeling en dan nog even in de koude auto moeten wachten voor we gaan rijden, dan gaat hij liggen rillen. Maar de Bar is dus gewoon een bikkel met z'n korte haartjes!Yvette schreef: 10 dec 2021, 23:38Nee joh, hij is toch hartstikke actief. Als ie het koud heeft moet ie harder lopen, net als m'n naakthonden dat altijd moestenHij heeft wel echt een heel dun vachtje, kort dekhaar en nagenoeg geen onderwol maar ik zie hem nooit rillen. Als het echt écht winter wordt vindt hij straks misschien iets aan wel lekker maar dat zie ik dan wel weer, ik vind het nu zonde om wat te kopen waar ie zo weer uitgroeit en eigenlijk ook nog niet nodig heeft met het huidige weer.

Groot en fier! En ze doen het soms nog best ook
Oh ja, heerlijkYvette schreef: 11 dec 2021, 22:15Zo'n moment als jij zegt dat zou wel kunnen dat Barrie dat ook heeft hoor, soms graaft hij namelijk alle kleden en vetbedden in m'n kofferbak overhoop, misschien wel in de hoop dat ie eronder kan liggen. Ik heb alleen m'n achterbank gewoon in gebruik dus ik zie niet wat hij doet in de kofferbak en of ie rilt.
Maar op de momenten dat ik hem wel zie is hij dus best een bikkel ja.
Haha, leuk. Ja Lais beweegt weer vrijer vind ik, heel erg fijn!Borderbende schreef: 12 dec 2021, 07:02 Bij de een na de andere foto zit ik: ahhh, ohhhh. Hihihihi. Te lief die met Lais. Hopelijk loopt ze snel weer wat meer soepel.
Hij zit lekker in zijn slungel fase, met poten en oren!En dat koppie onder de stoel vandaan. Te leuk!
![]()

Het is ineens andersZamunda schreef: 12 dec 2021, 08:55
Toen we terug bij de auto kwamen moesten we nog langs de oliebollenkraam, die was nu heel spannend want er stonden geen dertig mensen en een pietenorkest meer voor. Bijzonder hoe dat toch werkt. Het was weer een heel (geslaagd) avontuur in elk geval.

Hij had op de heenweg heel die kraam niet gezien denk ik, maar het was wel maf jaHillieS schreef: 12 dec 2021, 10:23Het is ineens andersZamunda schreef: 12 dec 2021, 08:55
Toen we terug bij de auto kwamen moesten we nog langs de oliebollenkraam, die was nu heel spannend want er stonden geen dertig mensen en een pietenorkest meer voor. Bijzonder hoe dat toch werkt. Het was weer een heel (geslaagd) avontuur in elk geval.
.
Heel grappig hoe dat werkt ja, je zou denken dat t andersom zou zijn![]()
Ja dat lukt nog wel hoor (doen we ook nog best vaak). Maar ik zat zelf al in de auto dus had niet zo heel veel zin om de ietwat pijnlijke exercitie van het weer uit- en instappen onnodig een keer extra te doenSmoushond schreef: 12 dec 2021, 10:26 Ohja zo herkenbaar of iets is ineens anders of hij is moe en kan het nu net even niet hebbenje tilt hem ook niet zomer even meer op denk ik
Nou
Het blijft mij ook verbazen.
Dank je! Ik ben er echt ontzettend blij mee, al valt het in het tekenseizoen wel echt tegen, maar des te meer genieten we er de rest van het jaar weer van.Senna03 schreef: 12 dec 2021, 11:38 Wat woon jij in een mooie omgeving zeg, tikkeltje jaloers hierEn die oren van Murphy
![]()

Ah leuk! Ik ben ook echt ongelofelijk blij dat we er toch voor gegaan zijn na mijn eerste (flinke) twijfel. Niet normaal, wat een ontzettend leuk dier het is en hoe we daarvan genietenranetje schreef: 13 dec 2021, 12:54 Eindelijk weer even kunnen "bijlezen"
Wat heb jij een goede beslissing genomen door deze smurf in huis te nemen![]()
Wat een heerlijk hondje is het.
Ik heb lekker zitten genieten van je verhalen![]()
Dank! Die jas zit er omheen omdat anders iedereen het mooie ervan af kijkt.Marc schreef: 14 dec 2021, 18:39 Prachtig hondje maar doe die jas uit haha. Ik zie hem altijd met jas en dat is zo zonde van zo'n mooi hondje. Heeft toch helemaal geen jas nodig?

Zamunda schreef: 15 dec 2021, 19:49 Dank! Die jas zit er omheen omdat anders iedereen het mooie ervan af kijkt.