Persistence schreef: ↑16 sep 2021, 11:48
Nou wat een leuke pups zijn dat allemaal geworden zeg! Leuk dat je nu alsnog foto's plaatst.
Kun je nog iets meer over de karakters vertellen?
Dat verschilt. En ze zijn natuurlijk nog erg jong. Maar in de basis zijn ze allemaal vrij en blij. Echt een knuffelnest, meer dan de Glitters. Dat waren over het algemeen terrierkaraktertjes. De Twitters hebben meer gezelschapshondjeskarakters
Tigris schreef: ↑18 sep 2021, 18:23
Dat zijn knappe en fijne hondjes! Je zult er wel trots op zijn
Ja, heel erg. 14 Pups en nog geen spijt-optant. Nou ja, eigenlijk wel. Want 2 pups zijn teruggekomen (kwam overigens niet door de pups zelf maar door omstandigheden). Maar degenen die ze nu hebben, hebben er lol mee
@Natalie: Bedankt! Max is een lief hondje dat een goddelijk leven heeft in Nederland/Frankrijk. Lekker achter hagedisjes aanjagen en in de zon liggen daar.
Ze zijn wel ontzettend schattig hoor. Het zal wel fijn zijn om te weten dat ze zo geliefd zijn.
Ik zat te denken hoe je het volgende nest, mocht je daarvoor kiezen, zou kunnen noemen na glitter en twitter. Het enige wat zo in me op kwam was het critter litter.
Tigris schreef: ↑18 sep 2021, 18:23
Dat zijn knappe en fijne hondjes! Je zult er wel trots op zijn
Ja, heel erg. 14 Pups en nog geen spijt-optant. Nou ja, eigenlijk wel. Want 2 pups zijn teruggekomen (kwam overigens niet door de pups zelf maar door omstandigheden). Maar degenen die ze nu hebben, hebben er lol mee
@Natalie: Bedankt! Max is een lief hondje dat een goddelijk leven heeft in Nederland/Frankrijk. Lekker achter hagedisjes aanjagen en in de zon liggen daar.
Dit snap ik niet, en ga ook niet met je mee. Je stelt je juist op als betrouwbare fokker. Zoals ik je ken.
Je neemt ze terug, met je verantwoordelijkheid, en plaatst ze met goed geweten in een passender situatie.
En het zijn stuk voor stuk unieke plaatjes van honden. Proficiat.