Haha, nou op de achterbenen staan doet ie jammergenoeg niet, Barrie welbilly schreef: 15 feb 2022, 23:00 Wauh wat is hij prachtig![]()
![]()
Geweldig om te zien met Raaf,ik herken het wel van Pip, ze willen ergens onderdoor of eroverheen, en als ze iets niet kunnen zien op hun achterbenen staan.
![]()
Beterschap met Willem, hoop dat het meevalt.![]()
Net iets té eigenwijs, van mij mogen ze wel blijvend gaan staan (
Dank je, ben ook héél erg blij met hem!
Ja daar zit wat (veel) in en die klik is er onwijs gelukkig dus dat zijn best goede kaarten voor de toekomstInge O schreef: 16 feb 2022, 09:17Mijn ervaring hier is dat als die klik totaal ontbreekt spanning zich snel op kan stapelen en correcties het onderlinge vertrouwen helemaal om zeep kunnen helpen, maar als die klik er wel is mag er veel gebeuren.
Zo is Karma in haar twee jaar ook 2 of 3 keer overmatig gecorrigeerd door Mafje : de eerste keer toen Mafje in een zware kattekoleire schoot was Karma echt nog een klein pupje dus ik ben toen echt even Heel Boos geworden op Mafje. Daarna is het nog 1 of 2 keer gebeurd (maar minder erg), maar het heeft aan hun relatie niks veranderd : Karma is gek op Mafje (en dat is wederzijds) en ze heeft er een heilig respect voor, véél meer dan voor moeder Plezantje, daar veegt ze regelmatig de vloer mee aan en dat zie ik - ondanks dat ze nu nog gek zijn op elkaar - wel een keer fout lopen.
Nou hoop dat het tussen Maf en Plezant niet fout gaat lopen, of denk je dat het dan meer een eenmalig iets zal zijn, niet zoals met Crunchje?
Haha wat leuk! Ze is ook wel een onderdeurtjedre schreef: 16 feb 2022, 09:24 Wat is Murphy leuk en knap![]()
En dat onderdoor lopen terwijl het niet meer past heeft Kenzi ook nog steeds maling aan, zij loopt ook nog steeds gewoon tussen de achterpoten door![]()
Ja hij is denk toch wel iets groter dan Barrie (hij woog van de week 20,4kg) maar denk dat het vachtverschil ook wel wat doet. Hij heeft inderdaad volgens mij een langere vacht dan Meeko, vooral bij de kraag zie ik wel echt verschil op de foto's. Op z'n rug zijn ze stug ja, verder vind ik ze best zacht, heerlijk om je neus in te stoppenManuma schreef: 16 feb 2022, 20:15Die Ravi, wat een geweldig lieve hond. Murf is groot joh! Zijn vacht lijkt echt een heel stuk langer dan die van Meeko. Heeft hij ook van dat stugge haar?
Heel herkenbaar wat je over je rouwproces schrijft. Mooi geschreven.
Ik moest van de week weer aan jouw ervaringen denken, ik zat weer eens te denken hoe onwijs blij ik ben met Murf en wat een onwijs leuke hond ik hem vind en toen voede ik me ineens een beetje schuldig naar Lais. Alsof ik haar daarmee minder maakte ofzo, of niet meer erken in hoe bijzonder ze voor me was. En in mijn herinnering heb jij destijds ook zoiets geschreven, dat je je schuldig voelde omdat je Meeko leuk vond. Gekke is dat het bij mij nog minder logisch is dan bij jou want Murf heeft drie maanden met Lais samengeleefd en toen heb ik ook al zo vaak gezegd en geschreven hoe leuk ik hem vind, maar nu 'mag' het ineens niet meer
Ja dat is echt heerlijk! Vaak wil die kleine niet eens naar binnen (ook niet na uren!) en dan moet ik dus aandringenFlo schreef: 17 feb 2022, 18:47Aaah kijk ze nou![]()
![]()
Wat schrijf je weer mooi over je honden. Murf heeft een bijzonder expressief hoofd, echt fotogeniek! Fijn dat ze zich ook zonder jou samen buiten vermaken (sommige honden willen gelijk mee naar binnen). Je hebt daar natuurlijk een prachtig groot hondenparadijs buiten. Het lijkt me heerlijk om dan vanuit het huis naar 2 van die blije beesten te kijken, dan ben je zelf niet steeds verantwoordelijk voor hun geluk ofzo, want dat kunnen ze gewoon zelf.