Susam schreef:
ik moest dat even opzoeken dat cullen.... en ik heb niet zo 1 2 3 gevonden wat het precies is?
en haha@met mijn USA pupkopers heb ik doorgaans heel goed contact, maar de beste contacten zijn wel "import" of eerste generatie import ipv echt al generaties lang (hoe lang kan dat zijn, maar you het the point) Amerikanen en ook wel de normaal werkende klasse en niet zo zeer het "trash"
Ik zeg altijd shut op, you're only 200 years old
Alles wat bij de geboorte niet goed is doden.
Ook wel afwijkende kleurtjes (al worden die steeds “verkoopbaarder” ) maar ook fysieke afwijkingen, pups die niet lekker meekomen etc.
EchoMira schreef: 09 jan 2024, 08:31
Ja? Heb je bbq gehad, joh?
Maar inderdaad, hormoonvlees met een bak suiker er overheen is smakelijk. Vet, zout en zoet lukt altijd wel.
oh..jee. Ik hou van vet, zout en zoet, laat dat voorop staan. Dit was iemand prive aan de kant van de straat met een generator die ons zo maar uitnodigde. Dat zie ik hier niemand doen. Hoe dan ook, je mag zo zuur zijn als je zelf wilt, ik snap dat niet helemaal. Ik vond Amerika echt geweldig leuk.
Ik vind het een apenland met een verziekte cultuur en mentaal achtergebleven inwoners. Dat heeft niets met zuur zijn te maken. Hooguit met observatievermogen.
Maar we hadden het natuurlijk over dieren fokken. Ik snap dat je daarmee niet over jezelf kunt praten maar dat is dan even jouw probleem.
Nanna schreef: 09 jan 2024, 00:04
Daar hoef je niet aan mee te doen. Wij doen niet aan halloween of valentines day. Of kadootjes geven met kerstmis. Gender reveals of babyshowers. Allemaal commercieel geneuzel.