~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
-
Meriam
- Posts in topic: 35
- Contacteer:
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
DankjeHakkene schreef:Ik vind jouw goldens zo mooi! Heerlijk stel:)Meriam schreef:Hier hebben ze ook in de modder en regen gespeeld
Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!
- Omega
- Posts in topic: 256
- Honden: 2
- Welke: Nu twee echte tollers
Ik vind haar juist klein, Luna en Balu waren wat groter en vooral forser.mim schreef: 01 jan 2023, 18:37 Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!
Ze is een lekker handzaam formaat, licht genoeg om op te tillen en klein genoeg om makkelijk mee op bezoek te nemen.

Mijn Diesel was ook een grote toller. Wat weegt ze als ik vragen mag? Rosa weegt nu met 4 maanden 11 kilo.Omega schreef: 01 jan 2023, 19:40Ik vind haar juist klein, Luna en Balu waren wat groter en vooral forser.mim schreef: 01 jan 2023, 18:37 Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!![]()
Ze is een lekker handzaam formaat, licht genoeg om op te tillen en klein genoeg om makkelijk mee op bezoek te nemen.
- Omega
Quinta weegt rond de 18,5 kg, al voelt ze nu wat spekkig aan na oud & nieuw en counterconditionering bij het knallen.mim schreef: 01 jan 2023, 22:07Mijn Diesel was ook een grote toller. Wat weegt ze als ik vragen mag? Rosa weegt nu met 4 maanden 11 kilo.Omega schreef: 01 jan 2023, 19:40Ik vind haar juist klein, Luna en Balu waren wat groter en vooral forser.mim schreef: 01 jan 2023, 18:37 Heerlijk! Hier moest er ook wat energie uit vandaag. Wat is ze groot geworden!![]()
Ze is morgen 11 maanden.

- alinelaila
- Posts in topic: 16
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Waar is je pup gebleven
Mooi stel
- Lothian
- Posts in topic: 309
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Mijn moeder breit graag en ze heeft Taro als slachtoffer ontdekt
een lekkere kabeltrui voor in huis.

- HillieS
- Posts in topic: 261
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ahh wat schattig!Lothian schreef: 02 jan 2023, 18:32 Mijn moeder breit graag en ze heeft Taro als slachtoffer ontdekteen lekkere kabeltrui voor in huis.
![]()

- Heleboelie
- Posts in topic: 37
- Diana
- Posts in topic: 344
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
- Omega
Vandaag met Quinta op het Rozendaalseveld geweest, was voor haar de eerste keer, ze vond het wel wat.
En heerlijk rustig kunnen wandelen, de laatste paar keer konden we file wandelen.. Het leek nu meer op hoe we daar 30 jaar geleden wandelden toen nog niet iedereen die plek had ontdekt.

En heerlijk rustig kunnen wandelen, de laatste paar keer konden we file wandelen.. Het leek nu meer op hoe we daar 30 jaar geleden wandelden toen nog niet iedereen die plek had ontdekt.

- HillieS
- Posts in topic: 261
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een fijne plek zeg!Omega schreef: 03 jan 2023, 19:32 Vandaag met Quinta op het Rozendaalseveld geweest, was voor haar de eerste keer, ze vond het wel wat.
En heerlijk rustig kunnen wandelen, de laatste paar keer konden we file wandelen.. Het leek nu meer op hoe we daar 30 jaar geleden wandelden toen nog niet iedereen die plek had ontdekt.![]()
![]()