Nou bij mij is het niet dat Oes niet mag blaffen, maar dat ze echt bijna door het raam gaat als de Marokkaanse buurman even te lang in z'n jurk voor de deur iets staat te doen. En om nou elke keer een nieuw raam en planten te moeten kopen als mevrouw een middagje alleen thuis is vind ik een beetje te, ze kan gewoon vanuit haar kantoor kijken naar buiten etc. en ze krijgt een puzzel en ik verstop koekjes op allerlei plekjes dus ze heeft het druk. Er zit ook geen deur in maar gewoon een heuphoog hekje met gaas die Marco zelf getimmerd heeft.EchoMira schreef: 27 nov 2025, 21:15 Als men een recht op rust en stilte heeft begin je niet bij hondjes te handhaven.
Ik vind trouwens dat honden niet maar onbeperkt mogen gaan zitten tetteren, mag gerust wel een grens aangegeven worden. Het keeshondje van de buren is constant aan het blaffen wat je dus door de hele straat hoort, als die van mij was dan had die wel even een por gehad van hè nu klaar. Maar dat deed ik ook met mijn kinderen die mochten ook niet als een mongool gaan zitten gillen, je gilt als er paniek is of brand verder gewoon op een normaal niveau praten.