Uitzending vanaf Terschelling
Re: Uitzending vanaf Terschelling
Prachtig, geniet van je foto's!
Prachtige foto’s! Het blijft toch bijzonder dat het daar zo rustig is. Zelfs met Oerol kun je nog vrijwel helemaal in je eentje op het strand zijn.
Wat een prachtige Duitse Staande.
- Kells
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Spanje of andere warme landen zoeken wij ook niet en zeker niet zo’n all-in resort. Frankrijk vinden we wel leuk in het najaar. Wij zoeken het meestal in Scandinavië, maar ook dat buiten de reguliere vakanties om. Over welke entingen heb je het eigenlijk? Alleen Rabies is verplicht.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
Nanna
Ja, ik viel er ook meteen op. Schitterende hond. En perfect luisteren.
Wel een bak energie waar je koud van werd dus niks voor mij maar ik heb wel van hem genoten.
- Alfilillo
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Ik zou ook niet (meer) in de zomer naar Spanje gaan. In de herfst, oktober/november, is het echter heerlijk 20/22 graden, zonnetje maar niet van die verzengende hitte. Of zelfs in de winter. Met een beetje geluk is het dan met een trui aan lekker buiten. Lekkerder dan binnen meestal. Als ik in Nederland zou wonen, zou ik voor die periode kiezen als een welkome break tijdens die lange grijze natte wintermaanden.Nanna schreef: 15 aug 2023, 16:43 Spanje. Dat ik niet hysterisch lach.
Ga een beetje met veertig graden hitte hier zitten..
Terwijl ik op Terschelling dit heb
![]()
Dat gezegd hebbende, je foto´s zijn prachtig Nanna. Eigenlijk wel leuk om eens met de zoons naar een waddeneiland te gaan. Misschien volgend jaar.

-
Nanna
Ik ben dol op de winter
Kan me niet koud genoeg zijn.
Dus overwinteren in een warmer land zit ook al niet in de pen. Ik ben een zeikerd, ik weet het.
Dus overwinteren in een warmer land zit ook al niet in de pen. Ik ben een zeikerd, ik weet het.
- Mo-yi
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Wij kunnen beter gaan "over-zomeren"daar waar het lekker koel is in de zomer graag
2011-2025
Wat grappig die heksen.
-
Nanna
Dasnet als een brandnetel. Eruit trekken en laten liggen.Smoushond schreef: 21 aug 2023, 19:38 Ziet er allemaal weer heerlijk uitbehalve die munt? In de sorbet

Prachtig Nanna, genieten met een grote G!
- CatnDog
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler