Hij was 2 kilo afgevallen maar hij is niet zo gespierd meer maar idd aan magere kant. Hij blij mag ie meer brokjes
senioren draadje
Re: senioren draadje
Bult moet worden verwijderd volgende week donderdag. Eerst metacam mee voor onsteking rem en hopelijk wordt bult wat kleiner daardoor want meneer heeft weinig huid en de bult zit bij belangrijke ader dus hoe kleiner hoe beter.
Hij was 2 kilo afgevallen maar hij is niet zo gespierd meer maar idd aan magere kant. Hij blij mag ie meer brokjes
hij heeft nieuwe brok dus waarschijnlijk meer voeren maar voor zekerheid ff bloedonderzoek erbij.
- Kells
- Posts in topic: 27
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Fijn dat er wat aan gedaan kan worden, maar spannend is het natuurlijk wel weer.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Hopelijk gaat het allemaal goed met de operatie. 
Hij blij dat hij meer mag eten
Hij blij dat hij meer mag eten

De ouwe soepkip is weer helemaal blij dat het weer koeler is.
Hij is stokdoof en wat slechtziend aan het worden wat de losloop wandeling iets gevaarlijk maakt ....hij dacht vorige week zijn vriendin te zien en rende bijna de weg over......hij geniet zo van zijn ochtend losloop wandeling dat ik hem dat niet wil ontnemen dus we hebben een trilbandje aangeschaft. Nu elke avond ff paar minuten trainen en hopelijk gaat dat helpen.
En nee rustig geen stroom etc

Hij is stokdoof en wat slechtziend aan het worden wat de losloop wandeling iets gevaarlijk maakt ....hij dacht vorige week zijn vriendin te zien en rende bijna de weg over......hij geniet zo van zijn ochtend losloop wandeling dat ik hem dat niet wil ontnemen dus we hebben een trilbandje aangeschaft. Nu elke avond ff paar minuten trainen en hopelijk gaat dat helpen.
En nee rustig geen stroom etc

Voor doof geboren honden wordt een trilband ook gebruikt.
Lijkt me alleen maar handig
Het wordt wel lastiger als hij ook niet goed meer kan zien, want waar moet hij naar toe als hij de trilling voelt?
Met iets zwaaien dat heel goed zichtbaar is, misschien een idee?
Het wordt wel lastiger als hij ook niet goed meer kan zien, want waar moet hij naar toe als hij de trilling voelt?

Er zit op de afstandsbediening idd ook een lampjeranetje schreef: 11 sep 2026, 13:00 Voor doof geboren honden wordt een trilband ook gebruikt.
Ko is beetje autist. Zelfde weg zelfde straatje op werkdagen graag. We kennen dus ook iedereen op dat tijdstip dus dat maakt het gelukkig ook oke voor iedereen. ( zolang je hem geen aandacht geeft loopt hij je straal voorbij namelijk )