~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Ze is echt belachelijk leuk, vrij en vrolijk. En ook direct vanaf het eerste moment dat ik haar in onze tuin neerzette 
Ze heeft energie voor minstens10 en laat zich daarna met een diepe, dramatische zucht tegen je aan vallen om te slapen.
Nu het forum.zo wankel is, even geen zin om een eigen topic voor haar aan te maken. Komt nog wel
Ze heeft energie voor minstens10 en laat zich daarna met een diepe, dramatische zucht tegen je aan vallen om te slapen.
Nu het forum.zo wankel is, even geen zin om een eigen topic voor haar aan te maken. Komt nog wel

Nou vooral dat. Lien heeft compleet schijt aan alle ideeën en theorieën over buitenlandse honden. Ik verbaas me er nog over, ik had op de filmpjes van de opvang wel gezien dat ze niet super angstig of iets is, maar dit had ik echt niet verwachtTineke schreef: 14 aug 2026, 15:44Wat leuk zo'n blij ding en dat al zo snelYbbihs schreef: 13 aug 2026, 22:56
Lien gebruikt de salontafel als springplank richting de mand, gebruikt sidetables om het traphekje te omzeilen, jat Snuck zijn speeltjes (die hij weer terug jat) en ze rent en racet als een TornadoWorst over de hei. Lien is blij![]()
![]()

Heerlijk is datYbbihs schreef: 14 aug 2026, 17:59Nou vooral dat. Lien heeft compleet schijt aan alle ideeën en theorieën over buitenlandse honden. Ik verbaas me er nog over, ik had op de filmpjes van de opvang wel gezien dat ze niet super angstig of iets is, maar dit had ik echt niet verwachtTineke schreef: 14 aug 2026, 15:44Wat leuk zo'n blij ding en dat al zo snelYbbihs schreef: 13 aug 2026, 22:56
Lien gebruikt de salontafel als springplank richting de mand, gebruikt sidetables om het traphekje te omzeilen, jat Snuck zijn speeltjes (die hij weer terug jat) en ze rent en racet als een TornadoWorst over de hei. Lien is blij![]()
![]()
![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Ybbihs schreef: 14 aug 2026, 17:59
Nou vooral dat. Lien heeft compleet schijt aan alle ideeën en theorieën over buitenlandse honden. Ik verbaas me er nog over, ik had op de filmpjes van de opvang wel gezien dat ze niet super angstig of iets is, maar dit had ik echt niet verwacht![]()
Dit is heel speciaal en hartstikke leuk

- Mo-yi
- Posts in topic: 36
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Lien is geweldig!Ybbihs schreef: 13 aug 2026, 22:56
2011-2025

Met een frisse coupe. Gefeliciteerd.
- Kells
- Posts in topic: 325
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Gefeliciteerd prinses!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gefeliciteerd

- Kells
- Posts in topic: 325
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- thom
- Posts in topic: 11
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Nanna schreef: 16 aug 2026, 15:13 Met je hoofd in de wc in slaap vallen…..ach ja, we zijn allemaal jong geweest toch
En krantje lezen
![]()

Ons Portugese meisje Farah.
- Desiree
- Posts in topic: 72
- Welke: Boomer+Whippets
Wanneer je zo gewend bent om altijd ver vooruit te kijken, dat je dus een modder vette rat eerder ziet dan je 2 whippets en ze dus nog even kon afleiden en aanlijnen.
De rat in kwestie was eigenlijk niet van plan om aan de kant te gaan, maar besloot op het laatste dat het toch maar beter was en is uiteindelijk het water in gedoken.

De rat in kwestie was eigenlijk niet van plan om aan de kant te gaan, maar besloot op het laatste dat het toch maar beter was en is uiteindelijk het water in gedoken.