Wachtwoord wijzigen

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Veertje
Posts in topic: 3
Berichten: 1188
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:27

Wachtwoord wijzigen

Bericht door Veertje »

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Op de computer moet ik opnieuw inloggen, maar na tig pogingen heb ik nog steeds het goede wachtwoord niet geraden :oeps: Op mijn telefoon ben ik nog wel ingelogd, dus dacht dan pas ik het even aan aan iets dat ik wel kan onthouden. Maar nu kan ik nergens vinden waar dat kan :scratch:
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Mizzsylver
Posts in topic: 1
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Wachtwoord wijzigen

Bericht door Mizzsylver »

Veertje schreef: 18 nov 2021, 10:19 Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Op de computer moet ik opnieuw inloggen, maar na tig pogingen heb ik nog steeds het goede wachtwoord niet geraden :oeps: Op mijn telefoon ben ik nog wel ingelogd, dus dacht dan pas ik het even aan aan iets dat ik wel kan onthouden. Maar nu kan ik nergens vinden waar dat kan :scratch:
als je een iphone hebt kun je bij wachtwoorden even kijken wat je wachtwoord is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Veertje
Posts in topic: 3
Berichten: 1188
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:27

Re: Wachtwoord wijzigen

Bericht door Veertje »

Bedankt! Op m'n telefoon zit het wat meer verstopt achter wat extra stapjes, maar heb het gevonden. Helaas had ik dan natuurlijk alsnog m'n oude wachtwoord nodig om de nieuwe te bevestigen :oohja: Nu via 'wachtwoord vergeten' is het toch helemaal goed gekomen :cheer: Had ik natuurlijk meteen kunnen doen, maar had nog geen koffie op. Denk dat dat het probleem was...
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Gebruikersavatar
Veertje
Posts in topic: 3
Berichten: 1188
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:27

Re: Wachtwoord wijzigen

Bericht door Veertje »

Mizzsylver schreef: 18 nov 2021, 11:08
Veertje schreef: 18 nov 2021, 10:19 Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Op de computer moet ik opnieuw inloggen, maar na tig pogingen heb ik nog steeds het goede wachtwoord niet geraden :oeps: Op mijn telefoon ben ik nog wel ingelogd, dus dacht dan pas ik het even aan aan iets dat ik wel kan onthouden. Maar nu kan ik nergens vinden waar dat kan :scratch:
als je een iphone hebt kun je bij wachtwoorden even kijken wat je wachtwoord is.
Nee, gelukkig :F: geen Iphone. Google gaf m'n wachtwoord wel (nadat ik daar ook mijn wachtwoord moest raden), maar dat was dan niet zichtbaar. Zag alleen puntjes, dus wist ik eigenlijk nog steeds niet wat het wachtwoord nou was.
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Posts in topic: 1
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 sep 2021, 01:14

Re: Wachtwoord wijzigen

Bericht door dre »

Veertje schreef: 18 nov 2021, 11:10 Nee, gelukkig :F: geen Iphone. Google gaf m'n wachtwoord wel (nadat ik daar ook mijn wachtwoord moest raden), maar dat was dan niet zichtbaar. Zag alleen puntjes, dus wist ik eigenlijk nog steeds niet wat het wachtwoord nou was.
Dan even op "wachtwoord beheer" oid klikken.
Dan krijg je van alle sites de opgeslagen wachtwoorden (in stipjes), maar kan je ze wel bekijken door weer het wachtwoord van je telefoon te gebruiken.

Ik vergeet ook regelmatig wachtwoorden :')
Afbeelding
Plaats reactie