Toegang Ons Kent Ons

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht
Gebruikersavatar
Veertje
Posts in topic: 1
Berichten: 1192
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:27

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Veertje »

Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:25 Voor de duidelijkheid, dit is inmiddels het derde account van Teckeltoos.
Nu maakt mij dat niet zoveel uit want ik denk niet dat zij "kwaad" in het zin heeft.
Van mij mag iemand als TT of Safari of anderen die hun account hebben laten verwijderen en later toch terug komen er gewoon in als ze weer gewoon mee posten. Wat wordt anders de criteria dat TT er niet meer in mag? Omdat ze soms wat onzeker of naïef is en daardoor het soms even niet weet en daarom haar account heeft laten verwijderen? Vind ik geen reden iemand te weren. Zo'n forum wilden wij niet worden.
Daarnaast vind ik dat mod zijn op HF geen zak uit moet maken van wat men hier dan wel of niet mag.
Anders zou dus het hele modteam van daar hier nooit volledig mee kunnen doen.

Ik snap wel dat we uitzonderingen willen kunnen maken. Iemand die hier alleen komt om te trollen of te loeren hoeft wat mij betreft echt niet in de OKO hoek.

Als je het topic van destijds naleest was bijna iedereen het eens over;
- eerst meeposten op het forum als (nieuw) lid
- bij aanvraag tot toelating OKO gaan de mods dit bekijken/beoordelen

Van mijn part houden we het gewoon op de manier die we toen hebben gezegd.
Nouja, dit dus :ok:
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dagmar
Posts in topic: 11
Berichten: 3141
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Dagmar »

mijke schreef: 09 dec 2021, 10:40Maar waar wordt er dan zo veel gejankt dan dat je er Gallisch van wordt? Heb ik iets gemist ergens? Het enige dat ik tot nu toe gemerkt heb is dat ze hier gewoon weer normaal meedoet.

Blijkbaar, wat moet ik daar mee? Je kunt die paar berichten toch zo nalezen?
Tot gisteren ja.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dagmar
Posts in topic: 11
Berichten: 3141
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Dagmar »

Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:40
Dagmar schreef: 09 dec 2021, 10:34 Het is niet waar. Er is geen schoffel. Het is wéér exact dezelfde riedel van een zogenaamde neersabelaar bedenken en zitten janken en ik word er gallisch van.
Ze kan letterlijk niemand aanwijzen die haar onterecht behandeld. Lees maar terug.
Maar dat is nog geen reden om haar tzt uit de OKO hoek te weren. :tongue:

Maargoed, er zijn nu niet voor niks 2 fora en als men meer zoetsappigheid wenst is HF gewoon geschikter.
Schone schijn en lief zijn, tsja dat is hier nu eenmaal niet aan de orde maar daar moet je wel tegen kunnen.
Je aanmelden om de boel te verzieken omdat het HF niet loopt? Natuurlijk wel. Dan kun je Thea over tien jaar leuk en aardig vinden, dat vind ik ook best. Het huidige gedrag is niets anders dan wat crescent doet of waar welshwitch al jaren mee bezig is. Wil iemand die er gezellig bij?
En aangezien we er opeens twee voor de prijs van één hebben is dat afgesproken.
Als ze daar mee stopt niet nee, dat is alweer honderd keer gezegd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 8
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

Dagmar schreef: 09 dec 2021, 10:53
mijke schreef: 09 dec 2021, 10:40Maar waar wordt er dan zo veel gejankt dan dat je er Gallisch van wordt? Heb ik iets gemist ergens? Het enige dat ik tot nu toe gemerkt heb is dat ze hier gewoon weer normaal meedoet.

Blijkbaar, wat moet ik daar mee? Je kunt die paar berichten toch zo nalezen?
Tot gisteren ja.
Nou nou, niet zo gepikeerd, ik stel gewoon een vraag :lol:
Gebruikersavatar
sabine
Site Admin
Posts in topic: 6
Berichten: 2056
Lid geworden op: 10 sep 2021, 13:56
Locatie: Oosterhout
Honden: 2
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door sabine »

Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:52
sabine schreef: 09 dec 2021, 10:45
Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:25 Voor de duidelijkheid, dit is inmiddels het derde account van Teckeltoos.
Ja, en dan was account twee een nepaccount met een heel andere naam, een speciaal aangemaakt emailadres en een hond van Google. Maar daar horen we Teckeltoos niet over. Of dat dan wel netjes is? Ik heb niets tegen TT, oprecht niet, ze kan hier gewoon meedoen, maar hoe ze nu meedoet is calimero en daar vind ik wel wat van. Of ze nou in OKO kn of niet maakt mij persoonlijk niets uit, ik schrijf er niets prive, maar als gebruiker op dit forum strijkt ze mij (en anderen blijkbaar) op dit moment tegen de haren in.
Haha, ik was die hele nep Westie al weer vergeten. :LOL:
Maar wij kennen haar denk ik goed genoeg om te weten dat daar geen verborgen agenda achter zit, dat vind ik het belangrijkste.
We kunnen niet iedereen zo op ons gevoel nagaan, dan moeten we gewoon regeltjes gaan maken anders werkt het niet.
Je vindt er persoonlijk iets van, maar als je uit mod benadering kijkt doe je er niks mee en daar gaat het nu om toch?
Het is dus aan het modteam om over een tijdje te kijken of ze er in kan, mits ze haar dan zelf heeft aangemeld.
Dat vind ik naief, hoezo geen verborgen agenda? Waarom meld je je aan met een valse naam? Dat is toch per definitie verborgen agenda?
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 9
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

Random schreef: 09 dec 2021, 09:54
Fenneke schreef: 09 dec 2021, 09:25 Nee er staat ook niets in :LOL:

Maar zij -- daar van de overkant waar wel verborgen hoekjes zijn --- verdenken ons er hier wel van. En proberen op allerlei manieren daar achter te komen om dan te zien dat er niets loos is zoals wel bij hunzelf. :lekkerpuh:
Nou en?
Laat gaan joh.

Wat ik vooral vervelend vind is als er hier 'gedoe' komt op daar.
We zijn allang verder gegaan en hebben onze eigen identiteit gevormd. Ik weet bijna niet beter meer, of dit is het hf. We hadden die naam mee moeten nemen. :tongue: Dat is het enige wat eraan ontbreekt.

Stokers negeren werkt veel beter. Wat je aandacht geeft groeit.

Volgens mij was er inderdaad geen gedoe met Thea. Ik vind het dan ook jammer dat er nu zo op haar gereageerd wordt, terwijl velen hebben aangegeven blij te zijn met haar komst hier. Is dat dan allemaal nep?

denk ook dat dit mogelijk andere leuke mensen van daar tegenhoudt om hierheen te komen.
Wat mij betreft kan 'TT', gewoon in de oko-hoek hoor, waarom niet? Waarom zou zij dit eerst moeten 'verdienen'? We kennen haar toch goed genoeg?
In de verwarring van de beginperiode heeft ze zich een keer afgemeld omdat ze dacht dat combineren niet wenselijk was, so what?

Maar, Thea, wat jij voelt hier, dat je zowat op eieren moet lopen en je de hijgende adem van het modteam in je nek voelt, dat heb ik juist daar. Omdat ik daar op mijn woorden moet passen dat ik niet te scherp uit de hoek kom. Dan word ik toch liever hier een keertje ondergeschoffeld, want dat betekent dat ik mezelf, mijn ik, niet hoef te vervormen om er bij te mogen horen.

Overigens verweer jij je kranig hoor en als je niet van narigheid weer vertrekt, maar doorbijt, dan hoor je hier goed thuis. :smile: :flower:
Nee er is meer gebeurt. Thea heeft ook nog een schuilaccount met een westie hondje gehad. Onze technische mods zijn niet blind en achterlijk natuurlijk. Ik was vooral blij dat ze hier terug kwam als zichzelf. Dat was niet nep.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 8
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

Nou ik heb het inmiddels gevonden en ook even gelezen (het topic over de beslotenheid van ons kent ons). Grutjes :lol:

Ik denk ook niet dat Thea een dubbele agenda heeft, maar de achterdochtige denkwijze van het HF heeft duidelijk post gevat in haar hoofd. Ik zou zeggen geen aandacht aan schenken, en eerst even gezellig normaal meedoen voor ze in OKO mag.

Crescent mag duidelijk wegblijven. Wat mij betreft zelfs van het hele forum.
Laatst gewijzigd door mijke op 09 dec 2021, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
EchoMira
Posts in topic: 12
Berichten: 11341
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Optie 3 is aan het winnen.
Dat wordt dus door de mods laten bepalen en dan met de insteek dat het resultaat zo dicht mogelijk aansluit bij wat de groep wil/verwacht. Of het dus redelijkerwijs aan te nemen is dat die persoon met de juiste bedoelingen meedoet.

Eerder al met schuilnamen en allerlei spelletjes bezig zijn zou reden kunnen zijn om iemand niet toe te laten.

Gaan we het in de modhoek oppakken.
Manuma

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Manuma »

Ik snap Dagmar wel. Die is door het HF-modteam als boeman weggezet. Ik vul even in dat het daarom wat gevoeliger ligt, maar misschien heb ik het helemaal mis. Als het zo is kan ik het heel goed begrijpen in elk geval.

Ik vind niks mis met Thea, en ook haar begrijp ik goed. Er wordt best wel uitgehaald naar haar en dat vind ik zelf niet helemaal terecht. Ik weet zeker dat zij geen reller of stoker is, althans niet bedoeld. We waren hier tenslotte ook allemaal verbaasd dat ze mod is geworden op het HF, schijnheil past gewoon niet bij haar. Ik denk dat ze deze sfeer heus wel mist en zich daarom een aantal keer heeft aangemeld, en weer afgemeld omdat er toch ook wel wat kwaad gesproken werd over het HF. Thea kennende trekt zich dat aan.

Wat mij betreft doet ze gewoon mee, ook in OKO.

Crescent begrijp ik niet :mrgreen: Ik ken haar een beetje en op een heel leuke manier. Maar weer meeposten hier na alle gebeurtenissen begrijp ik niet. Niet dat het niet mag uiteraard.
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 8
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:09 Nee er is meer gebeurt. Thea heeft ook nog een schuilaccount met een westie hondje gehad. Onze technische mods zijn niet blind en achterlijk natuurlijk. Ik was vooral blij dat ze hier terug kwam als zichzelf. Dat was niet nep.
Wat mij betreft is dat precies de reden dat modjes hun vingerblagevoel moeten gebruiken bovenop de normaal geldende regels. Jullie weten soms meer dan wij. En ik vertrouw er wel op dat jullie dat goed kunnen regelen. Wat mij betreft hoeft dat niet openbaar met alle leden want ik vind zo'n openbare bespreking van iemand zelf niet erg prettig, in meerdere opzichten.
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 2
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Inge O »

Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:40
Maargoed, er zijn nu niet voor niks 2 fora en als men meer zoetsappigheid wenst is HF gewoon geschikter.
Als ik eerlijk ben zijn de reacties van Teckeltoos van de laatste dagen zowat de minst zoetsappige die ik hier heb gelezen, vanaf het begin van dit forum. Ook zonder schelden kan je de boel verzieken.
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 2
Berichten: 2071
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Alfilillo »

mijke schreef: 09 dec 2021, 11:16
_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:09 Nee er is meer gebeurt. Thea heeft ook nog een schuilaccount met een westie hondje gehad. Onze technische mods zijn niet blind en achterlijk natuurlijk. Ik was vooral blij dat ze hier terug kwam als zichzelf. Dat was niet nep.
Wat mij betreft is dat precies de reden dat modjes hun vingerblagevoel moeten gebruiken bovenop de normaal geldende regels. Jullie weten soms meer dan wij. En ik vertrouw er wel op dat jullie dat goed kunnen regelen. Wat mij betreft hoeft dat niet openbaar met alle leden want ik vind zo'n openbare bespreking van iemand zelf niet erg prettig, in meerdere opzichten.
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Mag van mij gewoon in het modteam besproken worden.

Maar goed, dit ging over algemeen en niet over specifieke personen. Dan denk ik nog steeds: de mensen die vanaf nu nog in de oko willen, moeten een bepaalde hoeveelheid inhoudelijke posts schrijven en als er echt iets geks aan de hand is, dan kan het modteam een andere beslissing nemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 9
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

mijke schreef: 09 dec 2021, 11:16
_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:09 Nee er is meer gebeurt. Thea heeft ook nog een schuilaccount met een westie hondje gehad. Onze technische mods zijn niet blind en achterlijk natuurlijk. Ik was vooral blij dat ze hier terug kwam als zichzelf. Dat was niet nep.
Wat mij betreft is dat precies de reden dat modjes hun vingerblagevoel moeten gebruiken bovenop de normaal geldende regels. Jullie weten soms meer dan wij. En ik vertrouw er wel op dat jullie dat goed kunnen regelen. Wat mij betreft hoeft dat niet openbaar met alle leden want ik vind zo'n openbare bespreking van iemand zelf niet erg prettig, in meerdere opzichten.
Nee, ik vind het ook helemaal niet leuk om dit openbaar te bespreken. Het is niet voor niks dat ik het nu pas zeg. Soms moet je wel om aan de rest uit te leggen waarom wij er zo instaan. Want ik wil niet dat er misverstanden over zijn. Maar de volgende keer gaan we het inderdaad in de modhoek bespreken.
Ik sluit mij aan bij EchoMira zijn conclusie :ok:
En over tot de orde van de dag.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 12
Berichten: 11341
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Maart schreef: 09 dec 2021, 11:19 Ik was net zo opgelucht om niet meer dat constante gezeik over het hf te moeten lezen, is het wéér van dat :')
Hopelijk bloedt dit snel dood, het is veel leuker zonder dat heen en weer vergelijk en wie waar nog wat leest en doorspeelt aan wie.
Het ging niet over HF. Het ging over de OKO en of het toelatingsbeleid onderhoud behoeft.
Gebruikersavatar
Meta
Posts in topic: 1
Berichten: 559
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:10
Honden: 3

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Meta »

_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:20

Nee, ik vind het ook helemaal niet leuk om dit openbaar te bespreken. Het is niet voor niks dat ik het nu pas zeg. Soms moet je wel om aan de rest uit te leggen waarom wij er zo instaan. Want ik wil niet dat er misverstanden over zijn. Maar de volgende keer gaan we het inderdaad in de modhoek bespreken.
Ik sluit mij aan bij EchoMira zijn conclusie :ok:
En over tot de orde van de dag.
En bedankt jullie zijn niet voor niets Modjes jullie doen er maar iets voor om die titel te verdienen :proest: :tongue:
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar
EchoMira
Posts in topic: 12
Berichten: 11341
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Ja, nou ja. Jammer dat het je niet bevalt.
Ik doe ook maar wat me het beste lijkt.
Gebruikersavatar
mijke
Posts in topic: 8
Berichten: 4750
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:25

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door mijke »

Maart schreef: 09 dec 2021, 11:25
EchoMira schreef: 09 dec 2021, 11:22
Maart schreef: 09 dec 2021, 11:19 Ik was net zo opgelucht om niet meer dat constante gezeik over het hf te moeten lezen, is het wéér van dat :')
Hopelijk bloedt dit snel dood, het is veel leuker zonder dat heen en weer vergelijk en wie waar nog wat leest en doorspeelt aan wie.
Het ging niet over HF. Het ging over de OKO en of het toelatingsbeleid onderhoud behoeft.
tgoch ja, het gaat er toch ook wel wel over. Crescent wordt er bij gehaald, over Habibi wordt ook gesproken... Ik ben dat echt beu gelezen. Maar ja, lezen doe ik dan toch weer wel.
Ik snap het alleen niet zo goed, dat het zo blijft spelen bij sommigen.
Ik snapte ook totaal niet waar dat vandaan kwam. Maar als je het topic over toelaten tot de OKO leest snap je het wel, dat is de aanleiding voor deze poll. Samenvatting: teckeltoos die toegang tot OKO vraagt, en bij overdenkingen daarover ineens compleet misplaatst wantrouwend en aangevallen doet in de stijl van het hf, en crescent die haar oude zelf is zoals we haar kennen. Waarom zijn überhaupt steeds terug mag komen op het forum is mij een raadsel. Dat is binnen 3 weken weer bonje.
Random
Posts in topic: 5
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Random »

sabine schreef: 09 dec 2021, 11:08
Hylos schreef: 09 dec 2021, 10:52
sabine schreef: 09 dec 2021, 10:45

Ja, en dan was account twee een nepaccount met een heel andere naam, een speciaal aangemaakt emailadres en een hond van Google. Maar daar horen we Teckeltoos niet over. Of dat dan wel netjes is? Ik heb niets tegen TT, oprecht niet, ze kan hier gewoon meedoen, maar hoe ze nu meedoet is calimero en daar vind ik wel wat van. Of ze nou in OKO kn of niet maakt mij persoonlijk niets uit, ik schrijf er niets prive, maar als gebruiker op dit forum strijkt ze mij (en anderen blijkbaar) op dit moment tegen de haren in.
Haha, ik was die hele nep Westie al weer vergeten. :LOL:
Maar wij kennen haar denk ik goed genoeg om te weten dat daar geen verborgen agenda achter zit, dat vind ik het belangrijkste.
We kunnen niet iedereen zo op ons gevoel nagaan, dan moeten we gewoon regeltjes gaan maken anders werkt het niet.
Je vindt er persoonlijk iets van, maar als je uit mod benadering kijkt doe je er niks mee en daar gaat het nu om toch?
Het is dus aan het modteam om over een tijdje te kijken of ze er in kan, mits ze haar dan zelf heeft aangemeld.
Dat vind ik naief, hoezo geen verborgen agenda? Waarom meld je je aan met een valse naam? Dat is toch per definitie verborgen agenda?
Nee, niet naïef, gebaseerd op hoe je iemand structureel gekend hebt.
Als zo iemand zich genoodzaakt voelt om hier met een nepaccount te moeten terugkomen, dan betekent dit triest genoeg dat iemand kennelijk graag wil blijven meedoen, maar het gevoel heeft dat dit alleen op die manier kan.
Zo iemand voelt zich onder druk gezet of door het hf of door het hl en vreest 'straf'. Geblokt worden, of geen moderator meer kunnen zijn.

Er zit geen vals motief achter.
En daar we we eigenlijk graag zien dat iedereen zich vrij voelt om hier zichzelf te zijn, moeten we ons niet laten manipuleren door degenen die wel een vals motief hebben. En niemand het gevoel geven alleen voorwaardelijk hier te kunnen zijn.

Action speaks louder than words, mensen waarbij we allemaal een naar gevoel hebben en met een grondige reden, gewoon hup eraf gooien. En laat die dan maar gillen dat dit in strijd zou zijn met het hier geldende basisprincipe. Vrijheid betekent niet een vrijbrief hebben om oeverloos over de grenzen heen te gaan. Genoeg is genoeg, zelfs hier.
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 9
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

Meta schreef: 09 dec 2021, 11:24
_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:20

Nee, ik vind het ook helemaal niet leuk om dit openbaar te bespreken. Het is niet voor niks dat ik het nu pas zeg. Soms moet je wel om aan de rest uit te leggen waarom wij er zo instaan. Want ik wil niet dat er misverstanden over zijn. Maar de volgende keer gaan we het inderdaad in de modhoek bespreken.
Ik sluit mij aan bij EchoMira zijn conclusie :ok:
En over tot de orde van de dag.
En bedankt jullie zijn niet voor niets Modjes jullie doen er maar iets voor om die titel te verdienen :proest: :tongue:
Er is geen titel en je hoeft niks te verdienen. Iedereen kan mod worden. Jij ook. (Nee, Crescent jij niet.)
Vind het soms best lastig, wat bespreek je openbaar en wat in de modhoek. Want ik hoef geen achterkamertjes politiek. Het is hier niet het HF. Dus ja, zeg het maar.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 12
Berichten: 11341
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:37 Want ik hoef geen achterkamertjes politiek.
Nou, dat is alvast gelukt.
God, wat een kurkdroge boel is die modhoek.
Random
Posts in topic: 5
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Random »

EchoMira schreef: 09 dec 2021, 11:14 Optie 3 is aan het winnen.
Dat wordt dus door de mods laten bepalen en dan met de insteek dat het resultaat zo dicht mogelijk aansluit bij wat de groep wil/verwacht. Of het dus redelijkerwijs aan te nemen is dat die persoon met de juiste bedoelingen meedoet.

Eerder al met schuilnamen en allerlei spelletjes bezig zijn zou reden kunnen zijn om iemand niet toe te laten.

Gaan we het in de modhoek oppakken.
Helder! En helemaal prima. :cheer: :E:
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 9
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

EchoMira schreef: 09 dec 2021, 11:39
_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:37 Want ik hoef geen achterkamertjes politiek.
Nou, dat is alvast gelukt.
God, wat een kurkdroge boel is die modhoek.
:LOL: :lol1:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gudrun
Posts in topic: 3
Berichten: 2414
Lid geworden op: 11 sep 2021, 10:55
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Gudrun »

_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:45
EchoMira schreef: 09 dec 2021, 11:39
_Tiny_ schreef: 09 dec 2021, 11:37 Want ik hoef geen achterkamertjes politiek.
Nou, dat is alvast gelukt.
God, wat een kurkdroge boel is die modhoek.
:LOL: :lol1:
U riep?
Kurkdroog ja, omdat we gewoon alles hier zeggen.
Maar dat hoeft nu ook weer niet begrijp ik :mrgreen: .
Gebruikersavatar
Teckeltoos
Posts in topic: 3
Berichten: 2484
Lid geworden op: 01 dec 2021, 12:27
Locatie: Friesland
Honden: 1
Welke: Teckel

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Teckeltoos »

Ik ben blij dat er toch mensen waardering uiten over hoe ik hier tot nu toe heb meegedaan.

allereerst wil ik iets duidelijk maken
IK WIL HELEMAAL NIET IN DAT OKO FORUM. Al zou het goedgekeurd worden IK WIL NIET


Mijn wat scherpere toon van de laatste berichten lijken mij niet meer dan logisch. Ik ben ook maar een mens.
Maar ik weet nu niet meer wat de gedragscode is hier.
Ik mag niet teleurgesteld zijn door wat ik voor mijn voeten gegooid gekregen heb.
Ik mag ook niet nijdig zijn om dezelfde reden.
Ik mag ook niet lief en correct zijn want dat hoort op een ander forum.
Het komt mij over dat ik alleen ja knikken mag en de beledigingen van enkelen die niets van mijn verzoek bij mijn voorstel topic willen weten in ontvangst nemen en na een natrap verder lopen.
Hoe moet ik na dit gedoe in godsnaam nog gewoon gezellig meedoen met het in het achterhoofd het idee gewantrouwd te worden ?
Mijn "misdaad" was het vragen of ik een artikel in die hoek mocht plaatsen. Meer niet.

Wat er zo te zien wel bereikt is is dat ik nu al een hele week als laatste nieuw lid onderaan het forum sta.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fenneke
Posts in topic: 4
Berichten: 2263
Lid geworden op: 16 sep 2021, 10:45
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Re: Toegang Ons Kent Ons

Bericht door Fenneke »

Het sop is de kool niet waard hoor. Laat mooi gaan . Wij redden ons wel op dit leuke forum

Ik vind het jammer dat er nu zoveel negatieve aandacht ontstaat.
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Plaats reactie