Feta's Foxjes: uitgevlogen!

Hier kun je fokgerelateerde zaken bespreken
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Koetje
Afbeelding

Knuffelsessie in het gras
Afbeelding

Speelkwartier
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat losse foto's:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sekreetje
Posts in topic: 5
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:45

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Sekreetje »

Oh ik wil mijn hoofd in die mand met slapende puppies leggen. 😍
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

Sekreetje schreef: 22 apr 2022, 09:59 Oh ik wil mijn hoofd in die mand met slapende puppies leggen. 😍
Ja he, een mandje vol heerlijkheid :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 20
Berichten: 3894
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Smoushond »

Wat zoet weer 😍 gefeliciteerd met Anna ze lijkt uiterlijk het meest op Feta denk ik .
Heel fijn om zo zonder druk en stress te gaan proberen of ze in jullie leven past 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar
K@ren
Posts in topic: 3
Berichten: 551
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:45
Honden: 0

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door K@ren »

Ach, wat een heerlijk stel :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 20
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Zamunda »

Ah, allemaal jonge koetjes in het gras :I: . Het klinkt als een heel mooi en fijn proces, de baasjes lijken goed geschikt en fijne matches en straks in rust kijken hoe het gaat met Anna erbij. En voor die lange wandelingen neem je natuurlijk een draagzak!
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

De pups zijn alweer 6 weken oud! Gisteren hebben ze hun chip en vaccins gekregen en de dierenarts heeft geen bijzonderheden kunnen ontdekken, gelukkig. Eén van de pupjes, Koetje, bleef maar kwispelen op de tafel van de dierenarts, zelfs tijdens het chippen; hij vind mensen echt geweldig, zelfs de dierenarts die een chip in je lijf zet.

Het is zo leuk om al dat leven in huis te hebben, zeker die levendige terriers die overal een feest van maken zijn een genot om naar te kijken. Feta speelt heel lief met haar kroost en bemoeit zich met de opvoeding: niet te lomp spelen graag, elkaar geen pijn doen :lees:

Nog twee weken met de pups spelen en we gaan weer terug naar het normale leven, waar ik best wel naar verlang eigenlijk. Het pupje dat hier blijft heb ik Celie genoemd (ik vind Anna en mooie naam, maar Feta en Lanai hebben ook al zoveel A's). Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan straks met Fet en Lanai en Celie.
Maar eerst nog de pups een mooie laatste twee weken bezorgen in het nest; zo'n groepje pups in huis met al de dynamiek maak ik nooit meer mee, dus ik ga ze tussendoor nog even flink knuffelen :I:

Hier wat foto's... en ik zal nog even kijken of ik de filmpjes kan plaatsen van de trekspelletjes die ze samen doen. Mijn telefoon camera is trouwens stuk, dus de foto's zijn wazig. En buiten neem ik de spiegelreflex eigenlijk niet mee (maar één keer gedaan); omdat ik dan liever met de puppies ren of in het gras zit... maar ik wil eigenlijk nog wel een keer mooie foto's gaan maken voordat ze uitvliegen. Komt nog wel.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Och, nou heb ik dubbele foto's geplaatst. Nou ja, maakt niks uit. Even kijken hoe ik die filmpjes kan plaatsen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 20
Berichten: 3894
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Smoushond »

Oh wat een heerlijk zooitje 🥰
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 1
Berichten: 940
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door hakunamatata »

Wat een heerlijkheid tussen die bloemetjes in het gras :I:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »



Afbeelding
Gebruikersavatar
Fenneke
Posts in topic: 3
Berichten: 2256
Lid geworden op: 16 sep 2021, 10:45
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Fenneke »

Wat leuk :cheer: hebben ze nu allemaal een baasje ?
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 4
Berichten: 11583
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Célie »

Tamara schreef: 29 apr 2022, 15:17
Nog twee weken met de pups spelen en we gaan weer terug naar het normale leven, waar ik best wel naar verlang eigenlijk. Het pupje dat hier blijft heb ik Celie genoemd (ik vind Anna en mooie naam, maar Feta en Lanai hebben ook al zoveel A's). Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan straks met Fet en Lanai en Celie.
Wat een leuke naam :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann:

En geweldig die filmpjes :hartjes:
mosquito1980
Posts in topic: 3
Berichten: 287
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:09
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi
Honden: 1
Welke: DH

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door mosquito1980 »

Leuke actieve dreumesen :gjump: :hearts:
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 20
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Zamunda »

Die brutale snoetjes :I: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Gebruikersavatar
HillieS
Posts in topic: 5
Berichten: 6742
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:01
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door HillieS »

Wat een leuke pups!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noor
Posts in topic: 11
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:17
Locatie: Meppel

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Noor »

Wat een heerlijke leeftijd nu he ❤

Welke blijft nu bij jou? Ja anna(celie) maar ik weet niet zo goed welke dat is 😁

Leuk dat er 1 blijft, maar blijf opletten op karaktertjes hoor, ik heb zelf veel ervaring met terriers en dus ook teven bij elkaar, kan leuk zijn, maar zeker met 3 kan het ook lastig zijn. Ook bij deze typjes gaat het vaak de eerste jaren goed en dan kan er iets omslaan, soms hormonaal, soms puur echt volwassen worden en eenmaal vlam in de pan is dat niet altijd simpel op te lossen.
Niet om vervelend te doen of je bang te maken, maar blijf alert 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ipanema
Posts in topic: 5
Berichten: 427
Lid geworden op: 14 sep 2021, 23:34
Locatie: Palo Alto, USA
Honden: 2
Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Ipanema »

Wat een heerlijke bende is het toch :hartjes:
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 19
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Inge O »

Hahaha, die witte in het eerste filmpje, was met het verkeerde speeltje bezig en snapte niet zo goed waarom er geen weerstand kwam :LOL: .
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Fenneke schreef: 29 apr 2022, 15:43 Wat leuk :cheer: hebben ze nu allemaal een baasje ?
Ja, ze zijn allen van een baasje voorzien inmiddels. Iedereen is komen kijken, en morgen komt er een stel voor de tweede keer hun pup bezichtigen.
Célie schreef: 29 apr 2022, 16:25
Tamara schreef: 29 apr 2022, 15:17
Nog twee weken met de pups spelen en we gaan weer terug naar het normale leven, waar ik best wel naar verlang eigenlijk. Het pupje dat hier blijft heb ik Celie genoemd (ik vind Anna en mooie naam, maar Feta en Lanai hebben ook al zoveel A's). Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan straks met Fet en Lanai en Celie.
Wat een leuke naam :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann: :mann:

En geweldig die filmpjes :hartjes:
Hahaha, ik wist dat je dit ging zeggen :lol1: Het is echt een mooie en leuke naam, sierlijk ook, dat past haar wel.
mosquito1980 schreef: 29 apr 2022, 16:27 Leuke actieve dreumesen :gjump: :hearts:
Zo leuk! Ze hebben nu al energie voor 10, daar hou ik van :hartjes:
Zamunda schreef: 29 apr 2022, 17:58 Die brutale snoetjes :I: .
Het zijn bengeltjes hoor, je ziet het inderdaad goed aan die snoetjes :lol1:
HillieS schreef: 29 apr 2022, 18:09 Wat een leuke pups!
Dankjewel Hillie!
Noor schreef: 29 apr 2022, 18:34 Wat een heerlijke leeftijd nu he ❤

Welke blijft nu bij jou? Ja anna(celie) maar ik weet niet zo goed welke dat is 😁

Leuk dat er 1 blijft, maar blijf opletten op karaktertjes hoor, ik heb zelf veel ervaring met terriers en dus ook teven bij elkaar, kan leuk zijn, maar zeker met 3 kan het ook lastig zijn. Ook bij deze typjes gaat het vaak de eerste jaren goed en dan kan er iets omslaan, soms hormonaal, soms puur echt volwassen worden en eenmaal vlam in de pan is dat niet altijd simpel op te lossen.
Niet om vervelend te doen of je bang te maken, maar blijf alert 😉
Het is iets om heel goed naar te kijken de komende weken. Ik zie het snel genoeg aan Lanai en haar interactie met pup Celie straks. Als het niet gaat dan zit Celie gewoon ergens anders beter. Rust en balans in huis is voor mij prioriteit en voor de honden ook natuurlijk. Wat je zegt, terriers zijn niet de allermakkelijkste honden om in een roedel te houden, en dan ook zeker niet drie teefjes, dus ik blijf er zeker alert op.
Het moet voor mij ook echt iets toevoegen dus ik ga rustig de tijd nemen om te zien hoe het straks gaat.

Hier een foto van Anna/Celie:


Afbeelding
Ipanema schreef: 29 apr 2022, 18:41 Wat een heerlijke bende is het toch :hartjes:
Smoushond schreef: 29 apr 2022, 15:20 Oh wat een heerlijk zooitje 🥰

Dank jullie wel! Ja, het is een gezellige leuke en grappige bende pups. :I:
hakunamatata schreef: 29 apr 2022, 15:30 Wat een heerlijkheid tussen die bloemetjes in het gras :I:
Was mooi om te zien, de pups in hun puppygalop door de madeliefjes. :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Inge O schreef: 29 apr 2022, 18:53 Hahaha, die witte in het eerste filmpje, was met het verkeerde speeltje bezig en snapte niet zo goed waarom er geen weerstand kwam :LOL: .
:LOL: Het is me er een hoor, dat witje. Vliegt overal tussendoor als een malle en likt heel je gezicht af als je haar op schoot neemt :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noor
Posts in topic: 11
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:17
Locatie: Meppel

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Noor »

Prachtig meisje ❤

En het gaat ook heus wel (vaak) goed hoor, maar het kan zo snel omslaan bij die takketerriers en eenmaal mis is het vaak ook echt mis en praktisch niet meer op te lossen. Vandaar mijn blijft alert 😉

Heel benieuwd hoe ze opgroeien en het gaan doen straks, je hebt ze iig een prachtige start gegeven en ze zien er super uit. Mooi nest! Mag je trots op zijn 🥰
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Noor schreef: 29 apr 2022, 19:15 Prachtig meisje ❤

En het gaat ook heus wel (vaak) goed hoor, maar het kan zo snel omslaan bij die takketerriers en eenmaal mis is het vaak ook echt mis en praktisch niet meer op te lossen. Vandaar mijn blijft alert 😉

Heel benieuwd hoe ze opgroeien en het gaan doen straks, je hebt ze iig een prachtige start gegeven en ze zien er super uit. Mooi nest! Mag je trots op zijn 🥰
Dankjewel Noor!

Ik ga alert blijven, als ik ook maar enigszins denk of voel dat het niet goed zit tussen de drie hier dan ga ik op zoek naar een goed huis voor haar. En als ze hier blijft, dan ga ik sowieso alert blijven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

Haha, wat een gespuis.
Je ziet wel dat het terriërs zijn met dat woeste geschud :lol1: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

billy schreef: 29 apr 2022, 19:42 Wat zijn ze leuk :I: Geweldig die filmpjes :cheer:
En Gefeliciteerd met Celie :cheer: :cheer:

En ook eens met Noor, maar je kent je eigen hondjes het beste en ook wat het beste erbij past, maar met takketerriers weet je het nooit. :LOL:
Dirk en Truus zitten ook apart als ik weg ben, hoe goed het ook gaat, je weet het nooit.
Je weet het inderdaad nooit, en ze gaan van 0 naar 100% in een milliseconde, dus ik ga goed waken en observeren. De kans dat het gaat botsen met Lanai is reëel, dus daar hou ik ook echt rekening mee. Sowieso is het wel leuk dat er tenminste nog een pup nog hier blijft, in ieder geval een aantal weken, en hopelijk klikt het gewoon.
Alfilillo schreef: 29 apr 2022, 20:17 Haha, wat een gespuis.
Je ziet wel dat het terriërs zijn met dat woeste geschud :lol1: .
Haha, ja, echt hé... dat geschud zag ik al vrij vroeg, ook kruipen ze graag in tunnels of holletjes, tussen de bank of achter de mand, dat is wel mooi om te zien.
Afbeelding
Plaats reactie