Feta's Foxjes: uitgevlogen!

Hier kun je fokgerelateerde zaken bespreken
Gebruikersavatar
Ipanema
Posts in topic: 5
Berichten: 427
Lid geworden op: 14 sep 2021, 23:34
Locatie: Palo Alto, USA
Honden: 2
Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Ipanema »

Ze hebben opeens echt heel duidelijk van die fox-kopjes :hartjes: Wat een knapperds allemaal !
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Deze heb ik gisteren gemaakt van het kruimeltje, met een bandje die ik voor haar heb gevlochten. En gisteren tijdens het buiten spelen zijn ze weer flink geknuffeld door de buurtkinderen die aan het picknicken waren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

:I: het rolmopserige begint er een beetje af te gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Natalie schreef: 09 mei 2022, 20:32
Tamara schreef: 09 mei 2022, 07:59
Afbeelding
Wauw, wat een mooie kop heeft die linker pup! :I:
Echt een geweldig nestje. Wat gaat het hard hè? Leuk dat we toch nog even mochten meegenieten :I:
Ja, ik vind zijn kop ook erg mooi, donkerbruin en dan lichter rond de ogen. Dat is dus mijn favoriete reutje uit het nest :I:
Zamunda schreef: 09 mei 2022, 20:25 Leuke foto's weer, hun vachtjes zijn zo leuk ook :I: .
En toch vragen mensen hoe ik de pups uit elkaar kan houden :LOL: Dat is vanaf dag 1 gelukkig makkelijk geweest vanwege de vlekken.
Frootje schreef: 09 mei 2022, 15:11 Huh, ze ogen ineens allemaal een stuk minder puppyachtig! :80: Dat is hard gegaan! Ze zijn wel heel erg mooi allemaal. Ik vind ze allemaal heel erg leuk! :I:
De eigenaar van de dekreu zei precies hetzelfde toevallig! Het groeien gaat zo hard... je kunt je haast niet voorstellen dat ze 7,5 weken geleden net geboren waren.
Smoushond schreef: 09 mei 2022, 14:12 Celie lijkt erg veel op Feta . Haar uiterlijk dan ,leuk hoor 🥰
Dat witje heeft een heel lief snoetje gekregen
Maar ik vind ze allemaal leuk

Gelukkig kunnen we Celie voorlopig volgen
Ze lijkt van alle pups qua uiterlijk het meeste op Feta, behalve haar bouw, dat is meer een foxenbouw. Ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan met een klein roedeltje.
mijke schreef: 09 mei 2022, 13:57 Jeetje wat zijn ze alweer gegroeid en veranderd! Ze beginnen nu echt heel duidelijke terrierkopjes te krijgen, lekker fanatieke blik in de oogjes!
Die blik ja, fanatiek en ondeugend tegelijk. Behalve Tippie eigenlijk, die is zo anders dan de rest! Hij heeft ook lievere blik en blijft de meest zachtaardige. Zijn snoetjes is ook niet zo lang.
Leuk, al die verschillen in een nest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Alfilillo schreef: 10 mei 2022, 11:36 :I: het rolmopserige begint er een beetje af te gaan.
Ja hé :lol1:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Zinodo schreef: 10 mei 2022, 11:45 Oh Celie :I: met haar halsbandje :I: een een vinger als fopspeentje. Na ja zeg :I:
Ja, lief he! Ik vind haar zo mooi ook, precies wat ik voor ogen had als uitkomst van deze combinatie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Vandaag is de dag: de puppies vliegen langzaam uit.
Wat vind ik dit moeilijk zeg. Janken! Vanochtend om 6u was ik al aan het huilen toen ik alle puppen voor het laatst hun ren uit liet voor hun ochtend-speelpartij en de maaltijd.
Wat gaat dit afscheid zwaar vallen voor mij, damn. Had ik wel ergens verwacht hoor, dat ik het moeilijk zou vinden.

De pups zijn er meer dan klaar voor en het is goed voor hun ontwikkeling dat ze nu uitvliegen. Vandaag gaat Jager (nu Bowie), het witte pupje, het eerst het nest verlaten en aankomende woensdag gaat Tippie als laatste.

Bowie is zooo leuk. Wat een feestbeest. In tegenstelling tot Feta is zij echt een allemansvriendje, altijd uber uber vrolijk, en ze geeft iedereen het liefst duizend kusjes. Dat het haar goed mag gaan.

Gisteren hebben ze nog de grootste lol gehad tijdens een wandeling, voor het laatst met het complete nest.

Voor de kleine Celie die ik hier wilde houden ga ik ook langzaam op zoek naar een baasje. Hoe graag ik ook een pup aan wil houden, ik moet dat niet doen met Lanai. Lanaitje waardeert een pittige terrier om haar heen gewoon niet, dat weet ik van haar. Doe ik haar dan ook niet aan.
Ik wil best een derde hond, over een tijdje misschien, maar dat moet dan een pup/hond zijn waar Fet en Lanai allebei blij van gaan worden. Misschien zie ik nog ooit een milde bodeguero voorbij komen, of kan ik er een opvangen.

We zullen zien hoe het gaat verlopen. Eerst het afscheid na dit prachtige avontuur van Feta's nestje. Ik ga maar goed afscheid nemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Excuus voor de vage foto's, mijn telefoon is nog steeds niet gemaakt. Maar dit zijn foto's van de laatste dag samen buiten en laatste ochtend in huis.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

Tamara schreef: 13 mei 2022, 08:06 Vandaag is de dag: de puppies vliegen langzaam uit.
Wat vind ik dit moeilijk zeg. Janken! Vanochtend om 6u was ik al aan het huilen toen ik alle puppen voor het laatst hun ren uit liet voor hun ochtend-speelpartij en de maaltijd.
Wat gaat dit afscheid zwaar vallen voor mij, damn. Had ik wel ergens verwacht hoor, dat ik het moeilijk zou vinden.

De pups zijn er meer dan klaar voor en het is goed voor hun ontwikkeling dat ze nu uitvliegen. Vandaag gaat Jager (nu Bowie), het witte pupje, het eerst het nest verlaten en aankomende woensdag gaat Tippie als laatste.

Bowie is zooo leuk. Wat een feestbeest. In tegenstelling tot Feta is zij echt een allemansvriendje, altijd uber uber vrolijk, en ze geeft iedereen het liefst duizend kusjes. Dat het haar goed mag gaan.

Gisteren hebben ze nog de grootste lol gehad tijdens een wandeling, voor het laatst met het complete nest.

Voor de kleine Celie die ik hier wilde houden ga ik ook langzaam op zoek naar een baasje. Hoe graag ik ook een pup aan wil houden, ik moet dat niet doen met Lanai. Lanaitje waardeert een pittige terrier om haar heen gewoon niet, dat weet ik van haar. Doe ik haar dan ook niet aan.
Ik wil best een derde hond, over een tijdje misschien, maar dat moet dan een pup/hond zijn waar Fet en Lanai allebei blij van gaan worden. Misschien zie ik nog ooit een milde bodeguero voorbij komen, of kan ik er een opvangen.

We zullen zien hoe het gaat verlopen. Eerst het afscheid na dit prachtige avontuur van Feta's nestje. Ik ga maar goed afscheid nemen.
:J: lijkt me ook moeilijk. Hopelijk krijg je nog veel updates, foto´s en filmpjes zodat je ze op een afstand kunt blijven volgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HillieS
Posts in topic: 5
Berichten: 6742
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:01
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door HillieS »

Succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 20
Berichten: 3893
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Smoushond »

Sterkte lijkt me ook heel moeilijk. Is Celie toch pittiger dan je dacht?
Afbeelding
Marc

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Marc »

Een leuke sullige reu erbij 👌 Wel ontzettend jammer want wat zijn ze mooiiiii 😍😍😍
Marc

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Marc »

Mijn buren hebben twee terriër teefjes. Heel erg pittig. Zij hebben er nu een enorme sul van een Berner bij zitten en wat een peacemaker en goede invloed. Die hond laat zich de pis niet lauw maken al zijn de dames uiteraard de baas. Die Berner is al 9 en een herplaatser. Soms moet je helemaal uit je comfort zone om je roedel uit te breiden blijkbaar.
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

Marc schreef: 13 mei 2022, 17:50 Een leuke sullige reu erbij 👌 Wel ontzettend jammer want wat zijn ze mooiiiii 😍😍😍
Ik vind het 100% hondjes voor jou. Echt jouw type.
Afbeelding
Marc

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Marc »

Alfilillo schreef: 13 mei 2022, 19:24
Marc schreef: 13 mei 2022, 17:50 Een leuke sullige reu erbij 👌 Wel ontzettend jammer want wat zijn ze mooiiiii 😍😍😍
Ik vind het 100% hondjes voor jou. Echt jouw type.
Is ook 👌
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Ze zijn uitgevlogen en wat is het ontzettend stil en leeg in huis, dat is wennen zeg. Ik was verdrietig de afgelopen dagen en heb echt een potje liggen huilen na het afscheid en tijdens het afscheid trouwens ook. Het is verdrietig en heel mooi tegelijk om een pupje af te geven.

Wat erg leuk is zijn de berichten die ik terug krijg van de baasjes. Ik ben echt heel trots als ik de pups dan dapper de boel zie verkennen op filmpjes of als ik hoor hoe ze het hebben gedaan de eerste dag thuis.

Tippie en Celie zijn nog hier bij mij en dit vind ik reuze gezellig en ik geniet er met volle teugen van, zeker als ik de pups samen mee neem op pad. We hebben fijne avondrondes en ochtendrondes gemaakt: twee huppelende en spelende pups achter moeder aan is toch een prachtig beeld.

Wat Celie betreft: ik heb echt nog wel twijfelmomenten of ik haar aan houd of niet, zeker nu ik meer tijd met haar kan doorbreng. Ze gaat dan ook niet weg voordat ik 100% achter mijn keuze sta om een goed plekje voor haar te zoeken. Ik weet niet... Lanai is nog niet thuis, die ga ik donderdag ophalen en dan heb ik een beter beeld van de dynamiek. Wat ik niet wil is dat ik ooit honden moet gaan scheiden hier, dat lijkt me een nachtmerrie. Of mijn vechtende teven uit elkaar trekken, daar moet ik ook niet aan denken. Ik weet hoe fel Lanai kan zijn, dit heb ik hierboven ook beschreven. En zoals ik Celie nu meemaak heeft ze niet dat conflict -vermijdende van Feta, nee, Celie laat zich het kaas niet van het brood eten hoor :lol1:
Ik hou jullie iig op de hoogte. Er komt vanavond een verre buur kijken voor Celie met haar tienerzoon; ze hebben een terrier gehad en zoeken al lang naar een nieuwe hond. Ik heb geen idee of ze geschikt zijn, daar kunnen we vanavond over praten. Ik heb wel al aangegeven dat ik zelf nog niet 100% zeker weet of ik haar wil weggeven.

Mijn telefooncamera heb ik eindelijk kunnen fixen vanochtend, dus ik kan weer fatsoenlijke foto's gaan maken.
Alfilillo schreef: 13 mei 2022, 08:09 :J: lijkt me ook moeilijk. Hopelijk krijg je nog veel updates, foto´s en filmpjes zodat je ze op een afstand kunt blijven volgen.
Dat lijkt me ook zo leuk, de pups zien uitgroeien. Het is natuurlijk aan de eigenaren zelf hoeveel en of ze contact willen houden, maar de meesten hebben al gezegd af en toe een update te geven.
Zinodo schreef: 13 mei 2022, 08:16 Ahh en opeens is het zo ver. Sterkte met de afscheid :J:
Dankjewel! Afscheid nemen van de puppers was bagger hoor, van geboorte naar eerste stapje en eerste hapje en daarna de eerste keer de wijde wereld in met het groepje pups... je raakt zo aan ze gehecht! Ik vond het een prachtig en intensief avontuur. Het mooiste vond ik de bevalling en daarna hoe je met de moederhond op een gegeven moment een team vormt als zij een stapje terug zet en jij wat taken gaat overnemen van haar (zoals tijdens overgang naar vast voedsel). Ik ben super trots op Feta, ze was zo toegewijd en zorgzaam :I: Feta heeft ook het instinct dat ze haar avondmaal op braakte voor de pups, goor en mooi tegelijk :lol1:
HillieS schreef: 13 mei 2022, 12:30Succes!
Dankjewel Hillie!! :vlinder:
Smoushond schreef: 13 mei 2022, 14:42 Sterkte lijkt me ook heel moeilijk. Is Celie toch pittiger dan je dacht?
Ze is pittig zoals het hoort bij een terriër, nog steeds niet perce een haantje de voorste, maar of ze bij Lanai gaat passen... mijn gevoel zegt tot nu toe van niet. Ik ben zo vreselijk aan het twijfelen. Vanaf donderdag zal ik het iig beter kunnen beoordelen en overwegen.
Marc schreef: 13 mei 2022, 17:50 Een leuke sullige reu erbij 👌 Wel ontzettend jammer want wat zijn ze mooiiiii 😍😍😍
Ja hé, dat zou gewoon een goede optie zijn. Lanai is ook weg van sullige reuen, daar houdt ze van :lol1:
Alfilillo schreef: 13 mei 2022, 19:24
Marc schreef: 13 mei 2022, 17:50 Een leuke sullige reu erbij 👌 Wel ontzettend jammer want wat zijn ze mooiiiii 😍😍😍
Ik vind het 100% hondjes voor jou. Echt jouw type.
Dat maakt het ook zo lastig, ze zijn echt mijn type. Aan de andere kant heb ik al twee toppers van honden en zou het niet het einde van de wereld zijn als het niet gaat; ik tel mezelf al rijk met Lanaitje en Fet. Ik wacht nog even af en kijk het aan hier straks als Lanai thuis is.
Hylos schreef: 13 mei 2022, 19:30
Dat werkt hier ook uitstekend, al is Xavi natuurlijk ook deels terrier een sul is het ook en een punt maken vindt hij oninteressant.
Een pittige teef zou ik niet bij Voske zetten, dat wordt regelen en gedoe en vlam in de pan ruzie.

Hoewel het echt jammer is, snap ik je keus helemaal Tamara.
En wat spannend dat ze nu uit gaan vliegen. Leuk maar ook moeilijk!
Dat regelen zou niet fijn zijn, en, jesses, een ruzie tussen twee van die uber pittige terrier teven wil ik ook echt niet meemaken nee.
Met Voske en Xavi heb je een ontzettende leuke combi :I: :I:
Afbeelding
Marc

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Marc »

Dat is waar je voor moet gaan dan. Lanai is dol op goedsulreuen. Dan krijg jij een geweldig roedel als je ooit wil uitbreiden. Bas is dol op drukke teckels en yorkie reutjes. Dus Guus voldoet en ze is gek met hem. Met een teefje zou het de hele dag stramme pootjes en competitie zijn dus ik doe dat gewoon niet. Totaal geen zin in. Ik doe erbij wat de hondjes waarderen en waar ik mee kan leven. Mijn keuze is echt tweede belang.
Nanna

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Nanna »

Ik zou een baas voor Celie zoeken. Misschien dat het nu goed gaat met Lanai maar als de dames terrier straks loops worden kan de vlam nog aardig in de pan slaan. En dan moet ze alsnog weg, of je moet gaan scheiden.
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 20
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Zamunda »

Ah, al zoveel pups uitgevlogen, snap dat je daar wel moeite mee had. Fijn dat je zulke leuke updates hebt gekregen van de nieuwe baasjes.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 19
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Inge O »

Ik denk niet dat Lanai en Celie persé een probleem zouden moeten zijn maar zoals jij er tegenover staat (al de zenuwen bij de idee alleen dat het fout zou kunnen gaan) zou ik het zeker weten niet doen. Als je geen hommeles wil tussen 'niet hommeles-proofe' honden moet je er naar mijn ervaring in de eerste plaats zelf al heel relax instaan, in de volle overtuiging dat je dat probleem niet gaat krijgen en zo ja, je dan wel ziet hoe je het aanpakt.

Bij de minste twijfel : niet doen, denk aan je ervaring met 'ben de naam kwijt, pupje van Sandra' ;-) .
Gebruikersavatar
Dagmar
Posts in topic: 4
Berichten: 3141
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Dagmar »

Inge O schreef: 15 mei 2022, 18:37 Bij de minste twijfel : niet doen, denk aan je ervaring met 'ben de naam kwijt, pupje van Sandra' ;-) .
Ja, daar zal die twijfel juist vandaan komen.

Het was (of is nog even) heel leuk en je hebt anderen een groot plezier gedaan.
Ik zou volgend jaar nog eens een nestje doen, met een zachtaardig type.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Marc schreef: 15 mei 2022, 17:29 Dat is waar je voor moet gaan dan. Lanai is dol op goedsulreuen. Dan krijg jij een geweldig roedel als je ooit wil uitbreiden. Bas is dol op drukke teckels en yorkie reutjes. Dus Guus voldoet en ze is gek met hem. Met een teefje zou het de hele dag stramme pootjes en competitie zijn dus ik doe dat gewoon niet. Totaal geen zin in. Ik doe erbij wat de hondjes waarderen en waar ik mee kan leven. Mijn keuze is echt tweede belang.
Ja, dat zou de beste optie zijn als ik voor uitbreiding ga :E:
Nanna schreef: 15 mei 2022, 17:56 Ik zou een baas voor Celie zoeken. Misschien dat het nu goed gaat met Lanai maar als de dames terrier straks loops worden kan de vlam nog aardig in de pan slaan. En dan moet ze alsnog weg, of je moet gaan scheiden.
Het is lastig hoor, het laatste pupje uit handen geven. Ik ben nog steeds in twijfelmodus... straks even kijken hoe het gaat als Lanai thuis is en ik moet zlef wel 100% achter mijn keuze staan om een nieuwe baas voor haar te zoeken. Zo ver ben ik nog niet, merk ik. Ik dacht van wel, maar toen de pups langzaam uitvlogen ging ik weer twijfelen over Celie. De tijd en de nieuwe dynamiek straks zal het zeggen (en mijn eigen houding natuurlijk).
Zamunda schreef: 15 mei 2022, 18:03 Ah, al zoveel pups uitgevlogen, snap dat je daar wel moeite mee had. Fijn dat je zulke leuke updates hebt gekregen van de nieuwe baasjes.
Die updates zijn echt een genot om te lezen en de foto's en filmpjes zijn zo leuk! Wat zijn pups toch dapper en flexibel dat ze zich zo snel kunnen aanpassen aan een nieuwe situatie weg van moeder en nestgenoten.
Inge O schreef: 15 mei 2022, 18:37 Ik denk niet dat Lanai en Celie persé een probleem zouden moeten zijn maar zoals jij er tegenover staat (al de zenuwen bij de idee alleen dat het fout zou kunnen gaan) zou ik het zeker weten niet doen. Als je geen hommeles wil tussen 'niet hommeles-proofe' honden moet je er naar mijn ervaring in de eerste plaats zelf al heel relax instaan, in de volle overtuiging dat je dat probleem niet gaat krijgen en zo ja, je dan wel ziet hoe je het aanpakt.

Bij de minste twijfel : niet doen, denk aan je ervaring met 'ben de naam kwijt, pupje van Sandra' ;-) .
Dagmar schreef: 15 mei 2022, 19:41
Inge O schreef: 15 mei 2022, 18:37 Bij de minste twijfel : niet doen, denk aan je ervaring met 'ben de naam kwijt, pupje van Sandra' ;-) .
Ja, daar zal die twijfel juist vandaan komen.

Het was (of is nog even) heel leuk en je hebt anderen een groot plezier gedaan.
Ik zou volgend jaar nog eens een nestje doen, met een zachtaardig type.
De ervaringen met het pupje van Sandra speelt zeker heel erg mee in mijn overweging om Celie aan te houden. Aan de andere kant heb ik wel geleerd hoe ik Lanai meer duidelijkheid kan en moet geven in haar omgang met andere honden. Ik weet het het echt nog niet. Vandaag gaan we naar Lanai toe en dan ga ik kijken hoe het gaat. Ik moet er geen spijt van krijgen als ik het laatste pupje uit Feta's nest uit handen ga geven in ieder geval.

@ Dagmar: Ik ga geen nestje meer fokken, dus dan wordt het een zachtaardiger type hond uit iemand anders leuke nest :). Het was mooi en een prachtige ervaring, heel waardevol, een nest pups in huis. Voor mij was het eenmalig wel hoor, ik vond het deels te spannend of de dracht en bevalling wel goed zou gaan en er gaat natuurlijk heel veel tijd inzitten dus jij en moederhond zijn wel even uit de running.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

De puppies zijn sinds gisteren allemaal naar hun nieuwe baasjes. De laatste dagen met Tippie en Celie en Feta in huis waren heel fijn en gezellig. Feta heeft wat afgespeeld met haar pups en kwam telkens speelgoed brengen naar Tippie en Celie :I: We hebben geknuffeld, mooie ochtendrondes en avondrondes gemaakt, gespeeld en uitgerust. Die dagen waren ook eens dagen zonder bezoek, dus ik ben zelf alvast wat gaan opruimen en dan ga ik de komende dagen de huiskamer weer inrichten.

Afgelopen nacht was de eerste nacht voor Celie zonder haar broers en zussen. Ze was onrustig aan het piepen maar heeft toch wel redelijk kunnen slapen in de softbench die ik op bed had gezet.

Celie is trouwens helemaal GEK op water :cheer: Er staat bij mij achter een waterpomp en het water stroomt daar door een zandgeul: wat heeft ze een plezier gehad in dat stromende water! Vol erin springen, en eruit en er weer in, door de modder rennen en met een blije bek haar moeder uitdagen. Het is wel mooi om te zien, moeder en dochter samen.

Hier wat foto's van de afgelopen dagen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara
Posts in topic: 90
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 sep 2021, 11:03

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Tamara »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 18
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Alfilillo »

Wat kijken moeder en dochter op elkaar :I: . Nogmaals, heerlijke hondjes heb je gefokt. Hoe gaat het met het gevlekte bij de nieuwe baasjes?
Afbeelding
Plaats reactie