Dog survival run

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Gebruikersavatar
Hondenpoot
Posts in topic: 2
Berichten: 514
Lid geworden op: 23 sep 2021, 20:09

Re: Dog survival run

Bericht door Hondenpoot »

Vandaag ook meegedaan samen met Vik en Clausipaus met Sombra. Was weer leuk! Heel anders toch weer dan de vorige keer. Vik raakt al meer vertrouwd met op dingen zitten en rond gesleept worden.
Bij het Frisbees gooien dacht Vik dat ze voor hem waren, ging ze uit de lucht halen :-P
Sirene schreef:Superleuk! Ik ben heel jaloers op iedereen die mee heeft gedaan. Dog survivals zijn het allerleukste wat je met je hond kunt doen vind ik.
Ik wil het volgend jaar wel weer proberen maar ik heb helaas nog steeds last van mijn knie en het voelt ook niet alsof dat overgaat. Voor de lol meedoen (zonder te rennen) vind ik dan weer helemaal niks. Daarvoor ben ik veel te competitief.
Oh dat is zuur zeg! Je ging juist zo goed! Hopelijk gaat het weer lukken!
Kan je wel agility doen?
Jip, Vik & Vie

Afbeelding

In liefdevolle herinnering: Floor, Job, Benno & Ziva
Goldie
Posts in topic: 3
Berichten: 146
Lid geworden op: 17 sep 2021, 20:25

Re: Dog survival run

Bericht door Goldie »

Wij hebben ook genoten! Zo mooi om te zien hoe Andor groeide in zijn zelfvertrouwen. Hij vond het best spannend allemaal maar zoals bijvoorbeeld het zeil waar je onder door ging samen was de eerste keer best eng. Bij de volgende wist hij de bedoeling en zat er al onder voordat ik zo ver was :mrgreen:

Gaan we zeker vaker doen!

Pupje Meeko heb ik van afstandje gezien. Verder geen hf’ers gespot.
Gebruikersavatar
Clausipaus
Posts in topic: 2
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 sep 2021, 20:57
Locatie: Nijverdal
Honden: 3
Welke: x Chihuahua- Dwerg Pinscher- Lurcher

Re: Dog survival run

Bericht door Clausipaus »

Hij was weer leuk! We hebben weer heel wat lol gehad en de hondjes ook. Op naar de volgende. :E:
Sombra, Elsa & Penotti
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Posts in topic: 9
Berichten: 3918
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:32
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Re: Dog survival run

Bericht door Lothian »

Topic omhoog! Ik heb me weer ingeschreven voor de dog survival in Ede. De vorige keer was alweer bijna twee jaar geleden.

Ik schreef toen dat Taro niet zo dapper is maar daar is hij toch best wel in gegroeid. Ik heb vorige week en vandaag meegedaan aan een training van de survivalclub en hij doet inmiddels alles. Soms met wat aanmoediging en een koekje. Onderdoor, overheen, gesleept worden, vol vertrouwen ergens op springen. Alleen zwemmen haat hij nog altijd (koud!) maar hij kan dat wel heel goed. Ik doe weer mee met een groep en heb er al erg veel zin in.

Na de training vandaag was wel alles en iedereen vies en mijn armen zijn geschaafd van het kruipen :LOL:

Afbeelding

Zijn hier nog steeds mensen die dog survivals doen?
Afbeelding
Plaats reactie