Goedemiddag

Hier kun je jezelf even voorstellen, als je dat wilt
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 12
Berichten: 11583
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Goedemiddag

Bericht door Célie »

mops schreef: 18 mei 2022, 12:50 Goedemiddag, we zijn terug en btw no offence taken ieder zijn mening over mopsen maar was wel een beetje geschrokken van de reacties. Ik ben hartstikke blij met Horace. Hij is nog onder de indruk van alles maar begint goed los te komen en ik laat hem rustig aan alles wennen, we hebben hem immers pas sinds maandag. Hij is wel al helemaal zindelijk ,geen enkel ongelukje en slaapt s'nachts rustig in een klein albert heijn kratje naast ons bed. Brokken heeft hij al besloten dat onder zijn stand zijn maar smuldier gaat er vlot in.
Afbeelding
Gelukkig dat je er nog bent :cheer: het is dus wel de black and tan :D dan gaat die allergie waar ik het over had dus niet op.

Fijn dat hij al zindelijk is :D
mops
Posts in topic: 9
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 mei 2022, 14:19

Re: Goedemiddag

Bericht door mops »

Célie schreef: 18 mei 2022, 13:07
mops schreef: 18 mei 2022, 12:50 Goedemiddag, we zijn terug en btw no offence taken ieder zijn mening over mopsen maar was wel een beetje geschrokken van de reacties. Ik ben hartstikke blij met Horace. Hij is nog onder de indruk van alles maar begint goed los te komen en ik laat hem rustig aan alles wennen, we hebben hem immers pas sinds maandag. Hij is wel al helemaal zindelijk ,geen enkel ongelukje en slaapt s'nachts rustig in een klein albert heijn kratje naast ons bed. Brokken heeft hij al besloten dat onder zijn stand zijn maar smuldier gaat er vlot in.
Afbeelding
Gelukkig dat je er nog bent :cheer: het is dus wel de black and tan :D dan gaat die allergie waar ik het over had dus niet op.

Fijn dat hij al zindelijk is :D
Nu voel ik mij al schuldig dat je dacht mij te hebben weggejaagd, nergens voor nodig. Ik ga proberen hier af en toe te kijken en mee te lezen maar heb naast werk, kinderen, puppy, huishouden niet altijd de puf :nocheer: . Indien mensen het leuk vinden wil Horace zijn vooruitgang blijven posten. Allergieen zijn inderdaad heel vervelend ,heb er gelukkig zelf geen ervaringen mee.
Mellow

Re: Goedemiddag

Bericht door Mellow »

Fijn dat je er nog bent :cheer:
En ik zou heel graag de voortgang van horace willen volgen :I:
Gebruikersavatar
Zamunda
Posts in topic: 1
Berichten: 4802
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:14
Locatie: Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Goedemiddag

Bericht door Zamunda »

mops schreef: 18 mei 2022, 12:50 Goedemiddag, we zijn terug en btw no offence taken ieder zijn mening over mopsen maar was wel een beetje geschrokken van de reacties. Ik ben hartstikke blij met Horace. Hij is nog onder de indruk van alles maar begint goed los te komen en ik laat hem rustig aan alles wennen, we hebben hem immers pas sinds maandag. Hij is wel al helemaal zindelijk ,geen enkel ongelukje en slaapt s'nachts rustig in een klein albert heijn kratje naast ons bed. Brokken heeft hij al besloten dat onder zijn stand zijn maar smuldier gaat er vlot in.
Afbeelding
:I:

Veel plezier met Horace.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Plaats reactie