SUPpen

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
ZorroMax
Posts in topic: 1
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 sep 2021, 19:02

Re: SUPpen

Bericht door ZorroMax »

Op 23 september organiseert de KCHW haar 50-jarig jubileum. Workshops, demo’s waaronder suppen. Recreatieoord De Binnenmaas in Mijnsheerenland. Opgeven via www.KCHW.nl
Gebruikersavatar
Rebble
Posts in topic: 22
Berichten: 570
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:18

Re: SUPpen

Bericht door Rebble »

malinois schreef:Wie gaan er vrijdagavond ook verlicht suppen bij de verlichte molens in Kinderdijk?
Ik niet, ik vind suppen bij Kinderdijk saai en met lichtjesavonden is het stervensdruk. Ik weet dat er op woensdag- en vrijdagavond ook een georganiseerde groep gaat. Die van woensdag heeft 170 aanmeldingen... die van vrijdag is kleiner gehouden en heeft er maar 45.

Hou dus rekening met moeilijk parkeren en drukte op het water.
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 14
Berichten: 3311
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: SUPpen

Bericht door malinois »


Rebble schreef:
malinois schreef:Wie gaan er vrijdagavond ook verlicht suppen bij de verlichte molens in Kinderdijk?
Ik niet, ik vind suppen bij Kinderdijk saai en met lichtjesavonden is het stervensdruk. Ik weet dat er op woensdag- en vrijdagavond ook een georganiseerde groep gaat. Die van woensdag heeft 170 aanmeldingen... die van vrijdag is kleiner gehouden en heeft er maar 45.

Hou dus rekening met moeilijk parkeren en drukte op het water.
Wij gaan vrijdag met een groepje van 14 (niet aangemeld ergens). Zonder hond wel... we gaan idd vroeg en laten ons wegbrengen en halen zodat we niet met parkeren zitten. Lijkt me wel leuk om t eens te zien.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 14
Berichten: 3311
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: SUPpen

Bericht door malinois »

Het was werkelijk schitterend. Wij waren denk ik de grootste groep met 16 suppers. Het weer was super... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Yvette
Posts in topic: 10
Berichten: 1042
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:09
Locatie: ZH
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Re: SUPpen

Bericht door Yvette »

Wauw wat ontzettend gaaf met die lichtjes op de sups ook Fenella! Leuk zeg!
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Plaats reactie