Zoomies

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 4
Berichten: 1124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Zoomies

Bericht door Petra »

Hele korte zoomies weliswaar, maar voor een hondje van bijna 9 jaar en met een tumor in zijn neus doet Djino het toch maar mooi even!
Afbeelding
DomorVerbeuk
Posts in topic: 1
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:03
Honden: 1
Welke: Peruvian Doodle

Re: Zoomies

Bericht door DomorVerbeuk »

Wat een heerlijk groepje honden, ze zien eruit alsof ze allemaal enorm genieten. Is dat bonte hondje Djino?
Isabel
Posts in topic: 1
Berichten: 256
Lid geworden op: 17 jul 2022, 18:21

Re: Zoomies

Bericht door Isabel »

Geweldig!
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 4
Berichten: 1124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Zoomies

Bericht door Petra »

DomorVerbeuk schreef: 24 nov 2022, 16:15 Wat een heerlijk groepje honden, ze zien eruit alsof ze allemaal enorm genieten. Is dat bonte hondje Djino?
Ja, de vreemde eend in de bijt haha.
Het is het hondje van mijn moeder, hij logeert nu bij mij en heeft het prima naar zijn zin.
Afbeelding
Nanna

Re: Zoomies

Bericht door Nanna »

Wat schattig😍
Gebruikersavatar
Gretha
Posts in topic: 1
Berichten: 2704
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:34
Locatie: Noordoostpolder
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Re: Zoomies

Bericht door Gretha »

Wat leuk dat hij zo geniet :hartjes:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 4
Berichten: 1124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Zoomies

Bericht door Petra »

Gretha schreef: 24 nov 2022, 19:45 Wat leuk dat hij zo geniet :hartjes:
Ik kan wel merken dat hij thuis een hondenvriendje mist. Mijn moeder ligt nu in het ziekenhuis, dus ik zorg voor Djino.
Thuis wil hij bijna niet eten, hier eet hij met smaak 2x per dag een bak vlees leeg.
Thuis geeft hij niks om snacks, hier pakt hij ze aan loopt trots met een snack in zijn bekje naar de bank en gaat liggen knagen.
Hij speelt ook veel meer.
Kortom: ik denk dat hij een maatje mist. Mijn moeder kan geen twee honden hebben, dus ik denk dat ik hem wat vaker op ga halen in de toekomst.
Afbeelding
Sterre
Posts in topic: 1
Berichten: 1072
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Zoomies

Bericht door Sterre »

Wat fijn dat hij het zo naar z’n zin heeft bij jou. Wel sneu dat hij zo zichtbaar een maatje mist. Het is een schatje.
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 4
Berichten: 1124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Zoomies

Bericht door Petra »

Sterre schreef: 26 nov 2022, 11:20 Wat fijn dat hij het zo naar z’n zin heeft bij jou. Wel sneu dat hij zo zichtbaar een maatje mist. Het is een schatje.
Ik ben net bij mijn moeder in het ziekenhuis geweest, het gaat gelukkig goed met haar.
Binnenkort mag ze een dagje op proef naar huis om te kijken of ze weer voor zichzelf kan zorgen.
Ik ga met haar overleggen om Djino 1x per week een dagje hier te hebben, zodat hij even lekker bij mijn honden is.
Afbeelding
Plaats reactie