Indy

Gebruikersavatar
Persistence
Posts in topic: 1
Berichten: 1991
Lid geworden op: 15 sep 2021, 08:52
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Re: Indy

Bericht door Persistence »

Vervangen doet ze niet maar geeft toch weer plezier en afleiding. Een maandje langer wachten kan ook maar maakt eigenlijk niet zo veel uit nog?

Sterkte nog met het verlies van Indy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 2
Berichten: 5452
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 4
Welke: Ierse Setters

Re: Indy

Bericht door Kells »

Komt wel goed. Je moet het ook niet zien als vervanging, maar als een nieuw maatje waardoor je afleiding hebt en veel plezier aan gaat beleven.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Kells, Aislinn, Finbar en Clancy.
Sam123
Posts in topic: 9
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 dec 2022, 01:33

Re: Indy

Bericht door Sam123 »

Ja klopt en zo bezie ik het ook ergens maar ik schaam me ook ergens.. heb het idee dat iedereen rond ons het niet oké vind omdat het te snel is.. maar er zal nooit iemand zijn die indy kan vervangen
Gwn. Zal het ooit wel ok zijn?
Sam123
Posts in topic: 9
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 dec 2022, 01:33

Re: Indy

Bericht door Sam123 »

Pff weet het toch niet of het oktober is
Gebruikersavatar
Hakkene
Posts in topic: 2
Berichten: 700
Lid geworden op: 14 sep 2021, 10:09
Honden: 2
Contacteer:

Re: Indy

Bericht door Hakkene »

Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden? Jouw hond, jouw leven. Als jij zin hebt in een vrolijke nieuwe pup: doen. Maar als je er niet aan toe bent, gewoon wachten.
Gebruikersavatar
Omega
Posts in topic: 1
Berichten: 1188
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:51
Locatie: Achterhoek
Honden: 1
Welke: Nu een echte toller

Re: Indy

Bericht door Omega »

Je vervangt Indy niet, je hart is groot genoeg voor nog een hond. En een pup zorgt voor welkome afleiding.

Nu na het verlies van twee honden 1,5 en 1 jaar geleden mis ik ze soms nog steeds en rouw ik nog om ze. Dat kan gewoon naast het hebben van onze jonge hond die hier nu 9 maanden rondloopt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Posts in topic: 1
Berichten: 1037
Lid geworden op: 13 sep 2021, 09:05

Re: Indy

Bericht door ellen en de birmanen »

Sam123 schreef: 04 jan 2023, 22:36 Ja klopt en zo bezie ik het ook ergens maar ik schaam me ook ergens.. heb het idee dat iedereen rond ons het niet oké vind omdat het te snel is.. maar er zal nooit iemand zijn die indy kan vervangen
Gwn. Zal het ooit wel ok zijn?
ik mis mijn eerste toller nog steeds. zij is is 5 jaar geleden overleden, maar niks weerhoudt mij ervan om een andere hond te nemen. mensen denken toch altijd wel wat over en van je, trek je daar niks van aan en leef je eigen leven.
Nanna

Re: Indy

Bericht door Nanna »

Ik heb al een nieuwe voordat de oude dood is😎
Wat een ander ervan vindt interesseert me werkelijk nog minder dan niks.
Ik heb graag een zwerm Puli’s om me heen. Wen er maar an😎
ranetje
Posts in topic: 2
Berichten: 4983
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Indy

Bericht door ranetje »

Sam123 schreef: 04 jan 2023, 22:36 Ja klopt en zo bezie ik het ook ergens maar ik schaam me ook ergens.. heb het idee dat iedereen rond ons het niet oké vind omdat het te snel is.. maar er zal nooit iemand zijn die indy kan vervangen
Gwn. Zal het ooit wel ok zijn?
Wie kan bepalen wat er te snel is?
Dat kan je alleen zelf.

Je vervangt Indy niet.
Geen hond is vergelijkbaar met de hond die je hebt verloren.
Indy zit in je hart en daar blijft ze voor altijd.
Een nieuwe pup gaat daar ook een plekje veroveren.

Ik wens je veel geluk met de nieuwe pup :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cooper
Posts in topic: 1
Berichten: 847
Lid geworden op: 03 jan 2023, 12:27
Honden: 1
Welke: kruising spaniel kooiker markiesje

Re: Indy

Bericht door Cooper »

Ik heb in oktober mijn hond in moeten laten slapen. Ruim 16 jaar oud was ze. De laatste 2 jaar waren zwaar door haar dementie en het laatste jaar een nierprobleem. Ik riep tegen iedereen die het horen wilde dat ik NOOIT meer een andere hond zou nemen. Dat verdriet wilde ik niet meer. Maar jemig wat mistte ik de aanwezigheid van een hond. Niet normaal meer ik werd er zelfs wat depressief van. Toen toch maar gaan zoeken en nu is Cooper hier. De band moet nog groeien en ik mis mijn oude wijfie nog onverminderd. Maar ik ben toch wel heel blij dat ik de stap weer gezet heb.Cooper is een compleet andere hond dus voor mijn gevoel beginnen we weer helemaal fris.
S.V.
Posts in topic: 1
Berichten: 1008
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:53

Re: Indy

Bericht door S.V. »

Heel veel sterkte, het zijn de minst leuke dingen van het hebben van een hond..
Afbeelding
Sam123
Posts in topic: 9
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 dec 2022, 01:33

Re: Indy

Bericht door Sam123 »

Hoi iedereen
Weer ff geleden dat ik hier nog gepost heb.. binnen een maand wordt onze nieuwe pup 1 jaar..
Binnen 2 maand is indy al een jaar overleden..al een jaar. Kan het ni helemaal geloven..was percies gisteren..ik kijk nog vaak filmkes of foto's van indy en dat doet nog steeds pijn.. wat een geweldige hond.. mis haar zo.. nog steeds..
zie onze nieuwe pup ook heel graag..knuffelkont
Maar die is zichzelf natuurlijk en kan indy niet vervangen..elke hond is anders .maar even geweldig
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 2
Berichten: 4507
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Portugees straatschoffie

Re: Indy

Bericht door thom »

Sam123 schreef: 05 okt 2023, 23:17 Hoi iedereen
Weer ff geleden dat ik hier nog gepost heb.. binnen een maand wordt onze nieuwe pup 1 jaar..
Binnen 2 maand is indy al een jaar overleden..al een jaar. Kan het ni helemaal geloven..was percies gisteren..ik kijk nog vaak filmkes of foto's van indy en dat doet nog steeds pijn.. wat een geweldige hond.. mis haar zo.. nog steeds..
zie onze nieuwe pup ook heel graag..knuffelkont
Maar die is zichzelf natuurlijk en kan indy niet vervangen..elke hond is anders .maar even geweldig
:ok:
Afbeelding
Onze Portugese Quin.
Plaats reactie