Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

1
0
Geen stemmen
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
4
8%
5
8
15%
6
7
13%
7
9
17%
8
10
19%
9
7
13%
10
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 53

Gebruikersavatar
Teckeltoos
Posts in topic: 1
Berichten: 2467
Lid geworden op: 01 dec 2021, 12:27
Locatie: Friesland
Honden: 1
Welke: Teckel

Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Teckeltoos »

van mij een 5.
Mijn hartaanval in maart en nog geen 2 weken daarna corona.
Kort geleden de mededeling dat er meer vernauwingen in mijn hart zitten dan in maart.
Bijna mijn broer kwijtgeraakt. Hij woont nu sinds woensdag j.l. in een verpleeg/revalidatie centrum.
Een schoonzus is opgenomen in een hospice. Het zou een wonder zijn als die de jaarwisseling nog zou meemaken.
Het is dat we een heerlijke vakantie gehad hebben wat mijn cijfer iets omhoog gehaald heeft.
Plus Peer. Wat kan liefde voor en van een hond een mens toch door moeilijke tijden heen helpen.
Afbeelding
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 1864
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Mizzsylver »

Een 9!
Dali is na haar hernia operatie uitstekend herstelt, ze heeft een prachtig nest gehad en daaruit heb ik Holly gehouden.
Holly doet het ook geweldig, zo blij met haar.

Maar wat het vooral een 9 maakt is dat ik eindelijk uit m’n comfortzone gestapt ben en de opleiding tot Kynologisch instructeur heb afgerond. Voor een groep staan vind ik vreselijk dus dat hield me altijd tegen, vorig jaar wel al de eerste 2 modules gedaan met de theorie. En dit najaar dus de laatste praktische module. Het examen gaf echt veel stress en je kreeg niet meteen de uitslag, echt zenuwslopend. Maar gelukkig ben ik geslaagd :cheer:
Nu aan het kijken hoe het werkt als ik wil lesgeven als zelfstandig instructeur en hoe ik dat precies verder wil vormgeven.

Op naar nog zo’n goed jaar :E:
Afbeelding
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 1864
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Mizzsylver »

Teckeltoos schreef: 16 dec 2022, 17:32 van mij een 5.
Mijn hartaanval in maart en nog geen 2 weken daarna corona.
Kort geleden de mededeling dat er meer vernauwingen in mijn hart zitten dan in maart.
Bijna mijn broer kwijtgeraakt. Hij woont nu sinds woensdag j.l. in een verpleeg/revalidatie centrum.
Een schoonzus is opgenomen in een hospice. Het zou een wonder zijn als die de jaarwisseling nog zou meemaken.
Het is dat we een heerlijke vakantie gehad hebben wat mijn cijfer iets omhoog gehaald heeft.
Plus Peer. Wat kan liefde voor en van een hond een mens toch door moeilijke tijden heen helpen.
Wat heb je een hoop voor je kiezen gekregen dit jaar, hopelijk wordt volgend jaar een beter jaar. Fijn hè zo’n Peer :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ybbihs
Posts in topic: 1
Berichten: 1136
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:20

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Ybbihs »

Snuckje is begin april bij ons komen wonen.
Geslaagd voor m'n massage opleiding half april.
Opstart eigen bedrijf eind april.
In augustus ten huwelijk gevraagd en uiteraard ja gezegd.
In november geslaagd voor kynologisch instructeur.

Het is keihard werken allemaal en soms zou ik willen dat ik net wat meer vrije dagen had, maar het is het waard.

Rondom Lou zijn veel zorgen geweest en nog steeds is ze echt een kneusje wat dat betreft. Half oktober dacht ik dat ik haar kwijt zou raken, maar dat is gelukkig niet zo. :cheer:

Ik heb dit jaar een 8 gegeven :I:
Afbeelding
Nanna

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Nanna »

Oma geworden van een superleuke kleindochter en verder leven we allemaal nog en dat is al prachtig.
Leuke vakantie gehad op Terschelling en zo goed als geen verplichtingen en daar ben ik een sucker voor. Door wat lichamelijk ongemak haal ik er een puntje af en zo eindig ik met een 9.
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 1
Berichten: 3500
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Crutz »

Het jaar begon heel goed en slecht met kiezen voor mezelf en mijn scheiding. Dus een 5-6. Het jaar eindigt met een 8
Nieuwe liefde dus dat is haast wel een 10. Maar mama gaat heel slecht en dat haalt er wel wat af. Toch een 8 omdat het gewoon goed is zo. Ze heeft er ook vrede mee.
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 1
Berichten: 2766
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Diana »

Moeilijk. Het verlies van Amoz heeft er flink ingehakt en dat overschaduwt alles wel.
Ook een aantal andere dieren die ik goed kende zijn overleden afgelopen jaar. Daarnaast heel wat medische problemen bij zowel de honden als de katten en dus veel zorgen, maar dat is gelukkig allemaal wel goed afgelopen.
Doordat Fayah erbij kwam krijgt het jaar toch nog een voldoende, een zeventje.
Op andere vlakken was het wel een goed jaar, ik geniet nog steeds volop van het leven in Spanje, fijne vriendschappen en wat betreft werk ging het me ook heel erg voor de wind.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frootje
Posts in topic: 1
Berichten: 2414
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:59
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Frootje »

Een 7 denk ik, ik heb heel hard aan mijn herstel gewerkt en het heeft ook wel z’n vruchten afgeworpen! Froo gaat heel goed, Aloy past heel goed bij ons. Er zijn veel dingen gewoon erg goed, en nog steeds veel dingen een stuk minder. Er is nog veel ruimte voor verbetering maar het is echt wel een voldoende.
Gebruikersavatar
Desiree
Posts in topic: 1
Berichten: 773
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:58
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Desiree »

Ik geef dit jaar een 8.
Het leven is goed maar dit jaar heb ik een kat herplaatst bij mijn schoonmoeder, Whippet Raya na 3 weken weer moeten wegbrengen wegens toch niet passen ,kat Sjonnie in laten slapen welke al sinds december met zijn gezondheid liep te etteren Droef is weer 2 x geopereerd dit jaar dat drukt allemaal toch wel op een hoger cijfer voor dit jaar.

Wel heb ik het nog steeds onwijs goed naar mijn zin bij mijn huidige werk en heb ik nu ook een contract voor onbepaalde tijd, we hebben een nieuwe keuken en badkamer en er zitten nog wat verbouwingen aan te komen en Roderick heeft zijn intrede gedaan, dat maakt dit jaar eigen toch wel weer een ruime voldoende.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 4
Berichten: 11307
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door EchoMira »

Een 8. Ontzettend veel gewerkt maar daar ook de vruchten van geplukt en ik heb het gewoon goed naar mijn zin.
Volgend jaar wel iets meer thuis bezig zijn want dat is ook nodig maar het blijft een 8.
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 2
Berichten: 5429
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 4
Welke: Ierse Setters

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Kells »

Ik geef het een 7. Geen spectaculaire dingen meegemaakt, we zijn niet op vakantie geweest, maar we maakten geen drama’s mee. Het leven kabbelde rustig verder. Hopelijk volgend jaar wat meer vuurwerk.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Kells, Aislinn, Finbar en Clancy.
Gebruikersavatar
Doyaquba
Posts in topic: 1
Berichten: 1321
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:39
Locatie: Utrecht
Honden: 2
Welke: Boxers

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Doyaquba »

Een 7-8, alle honden en mensen zijn gezond en gelukkig, alleen mijn eigen gezondheid kwakkelt laatste paar maanden. Verder natuurlijk geëmigreerd met een hoop papierwerk en veel stress van baan en huis zoeken en dat vond ik echt lastig maar toch heel blij toen dat rond was en ook gevierd met een heerlijke vakantie. Verder is iedereen in mijn directe familie verhuisd en blij daarmee dus ook dat is goed. Een heerlijk stel pups afgeleverd waarvan 1 helaas na een ruime week in het nieuwe huis aan een paddenstoelenvergiftiging overleed. Ups en downs. Maar dat hoort ook wel bij de leeftijd gok ik, soms gebeurt er veel. Hopelijk volgend jaar een wat rustiger jaar met wat nieuwe mijlpalen
Afbeelding
Sabine1
Posts in topic: 3
Berichten: 283
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:11
Locatie: Lonneker
Honden: 1
Welke: Golden retriever

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Sabine1 »

Een 3. Begin dit jaar allebei Corona gehad en meteen daarna heeft mijn man een herseninfarct gehad.
Gebruikersavatar
Jay
Posts in topic: 2
Berichten: 757
Lid geworden op: 14 sep 2021, 21:28

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Jay »

Sabine1 schreef: 16 dec 2022, 21:14 Een 3. Begin dit jaar allebei Corona gehad en meteen daarna heeft mijn man een herseninfarct gehad.
Wat ontzettend rot voor jullie ! :flower:
Hoe gaat het nu met je man ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jay
Posts in topic: 2
Berichten: 757
Lid geworden op: 14 sep 2021, 21:28

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Jay »

Zelf geef ik dit jaar een 7. Op zich een goed jaar, maar het gegeven dat mijn gezondheid al langere tijd minder is, maakt dat het niet hoger is dan dat.
Afbeelding
Sabine1
Posts in topic: 3
Berichten: 283
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:11
Locatie: Lonneker
Honden: 1
Welke: Golden retriever

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Sabine1 »

Jay schreef: 16 dec 2022, 21:38
Sabine1 schreef: 16 dec 2022, 21:14 Een 3. Begin dit jaar allebei Corona gehad en meteen daarna heeft mijn man een herseninfarct gehad.
Wat ontzettend rot voor jullie ! :flower:
Hoe gaat het nu met je man ?
Het gaat nu best goed. Hij heeft nog een spasme aan zijn linker arm maar het ergste is wel de onzichtbare schade zoals korter lontje, heel erg onzeker, en zijn technisch inzicht en rekenen is heel erg achteruit gegaan. Ook herhaalt hij nu alles. Maar verder gaat het gelukkig goed
blondie
Posts in topic: 1
Berichten: 2731
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door blondie »

Moeilijk hoor Sabine1, die onzichtbare veranderingen zijn vaak zichtbaar en merkbaar voor de naasten, maar mensen eromheen merken dat niet of nauwelijks als je maar af en toe contact hebt.
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 1
Berichten: 4493
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Portugees straatschoffie

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door thom »

Ons jaar is eigenlijk vrij rustig verlopen gelukkig, wel wat dingetjes en dingen natuurlijk, maar al met al een dikke 8 !
Afbeelding
Onze Portugese Quin.
Gebruikersavatar
Dirkje
Posts in topic: 2
Berichten: 2582
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Dirkje »

Een acht. Het was een prima jaar. De dieren en ik zijn gezond. Gestopt bij de schaapskudde op de Veluwe en een andere kudde gevonden op een half uurtje rijden. Het was een jaar zonder ups en downs.
Volgend jaar is een jaar van veranderingen. Ik ga verhuizen maar weet nog niet waarheen. Dat vind ik spannend en leuk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vicky
Posts in topic: 1
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 sep 2021, 16:58
Honden: 4
Welke: BC Markiesje Wocker

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Vicky »

Een zesje.
Mijn vriend heeft 3 operaties gehad, steeds met complicaties en veel pijn.
Op mijn werk is het de laatste tijd ook niet gezellig.
Wel geeft puppy Lou (inmiddels 10 maanden) veel blijdschap.
Afbeelding
Bo en de honden
Sabine1
Posts in topic: 3
Berichten: 283
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:11
Locatie: Lonneker
Honden: 1
Welke: Golden retriever

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Sabine1 »

blondie schreef: 16 dec 2022, 22:17 Moeilijk hoor Sabine1, die onzichtbare veranderingen zijn vaak zichtbaar en merkbaar voor de naasten, maar mensen eromheen merken dat niet of nauwelijks als je maar af en toe contact hebt.
Ik merk en zie de verandering de familie en vrienden niet. Mijn man geeft zelf ook aan dat het anders is. Maar doordat ik 2,5 jaar geleden ook een herseninfarct heb gehad weet ik beter hoe er mee om te gaan.( we blijken beiden een aangeboren afwijking te hebben. Mijn revalidatiearts heeft dit in 25 jaar nog nooit meegemaakt)
Gebruikersavatar
SuzanneS
Posts in topic: 3
Berichten: 702
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:04

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door SuzanneS »

Een 7. Corona en matig en langzaam herstel. Schoonzus door geweld om het leven gekomen. Maar toch ben ik in de basis gelukkig met alles wat ik ben en heb.
Irma
Posts in topic: 1
Berichten: 281
Lid geworden op: 01 sep 2022, 10:53
Locatie: gem. Westerkwartier

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Irma »

Het leven kabbelt gewoon door, dus een 5. niet goed, niet slecht.
Gebruikersavatar
Loraine
Posts in topic: 1
Berichten: 2616
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:52
Locatie: Almelo
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Loraine »

Een 7,5.
Beide honden zijn vrijwel gezond gebleven, geen heel gekke/nare dingen gebeurd.
Wel wat stress momenteel ivm aankomende vervanging vd vloeren en wsl meteen schilderwerk en de steeds meer stijgende prijzen.
Maar door het regelwerk grotendeels uit handen te geven en te bekijken hoe ik kan bezuinigen zonder op een houtje te moeten bijten is die stress ook weer een stuk minder inmiddels.

Een iets beter jaar dan het vorige, een iets minder jaar dan normaal maar alsnog een ruime voldoende.
En altijd ruimte over voor verbetering.😊
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Sterre
Posts in topic: 1
Berichten: 1059
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Welk cijfer krijgt het bijna afgelopen jaar van jou ?

Bericht door Sterre »

SuzanneS schreef: 17 dec 2022, 14:14 Een 7. Corona en matig en langzaam herstel. Schoonzus door geweld om het leven gekomen. Maar toch ben ik in de basis gelukkig met alles wat ik ben en heb.
Wat erg van je schoonzus. Sterkte met Coronaherstel.
Plaats reactie