tiktok-filmpje plaatsen

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Wil ik eens een leuk kerstfilmpje plaatsen van tiktok, en dan lukt dat natuurlijk niet. Digibeet die ik ben.
Voel me al heel wat dat ik hem van mijn telefoon naar mijn pc heb kunnen sturen.

Hellup! :jank:
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 1864
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Mizzsylver »

Op het pijltje, kopieer link en de link hier plaatsen.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 5
Berichten: 11306
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door EchoMira »

Random schreef: 25 dec 2022, 10:39 Voel me al heel wat dat ik hem van mijn telefoon naar mijn pc heb kunnen sturen.
Nee, dat is ook superknap. Maar het gaat er eigenlijk meer om dat je hem gewoon op je telefoon op deze site deelt.

Rechtsonderaan het filmpje op het pijltje.
Dan kies je link kopieren en dan plak je hem hier. Op de site dus. Niet op je computer. Godallejezus.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

EchoMira schreef: 25 dec 2022, 11:08
Random schreef: 25 dec 2022, 10:39 Voel me al heel wat dat ik hem van mijn telefoon naar mijn pc heb kunnen sturen.
Nee, dat is ook superknap. Maar het gaat er eigenlijk meer om dat je hem gewoon op je telefoon op deze site deelt.

Rechtsonderaan het filmpje op het pijltje.
Dan kies je link kopieren en dan plak je hem hier. Op de site dus. Niet op je computer. Godallejezus.
:proest: digibeet, zeg ik toch.
Maar ik heb geen link. Ik kreeg hem ook maar doorgestuurd gekregen.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

De aanhouder wint! :mrgreen:

Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Zinodo schreef: 26 dec 2022, 11:47 Haha. Heel bijzonder hoe mensen die zichzelf digibeet noemen urenlang erover doen met 16 omwegen om tot het resultaat te komen... terwijl er gewoon een knopje bestaat die precies hiervoor dient. :F: je maakt je eigen leven zo zuur en ik snap niet waarom? Klik op het knopje Share oftewel Deel. Vervolgens selecteer je het optie copy link oftewel kopieer link. Iedere tiktok filmpje heeft namelijk een link ook al zie je die niet. Plakken waar je hem hebben wil, klaar.
Vertel mij maar waar die link dan te zien is, die je niet ziet. :scratch:
Wat vind je van het filmpje?
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 3
Berichten: 11706
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Célie »

Zinodo schreef: 26 dec 2022, 12:00
Random schreef: 26 dec 2022, 11:56
Zinodo schreef: 26 dec 2022, 11:47 Haha. Heel bijzonder hoe mensen die zichzelf digibeet noemen urenlang erover doen met 16 omwegen om tot het resultaat te komen... terwijl er gewoon een knopje bestaat die precies hiervoor dient. :F: je maakt je eigen leven zo zuur en ik snap niet waarom? Klik op het knopje Share oftewel Deel. Vervolgens selecteer je het optie copy link oftewel kopieer link. Iedere tiktok filmpje heeft namelijk een link ook al zie je die niet. Plakken waar je hem hebben wil, klaar.
Vertel mij maar waar die link dan te zien is, die je niet ziet. :scratch:
Wat vind je van het filmpje?
Je ziet die link niet. Je ziet een hele grote deelknop middenin je scherm, duidelijker kan het toch niet? Icoon is een dikke pijl. Vervolgens krijg je een paar opties, waarvan 1 kopieer link is. Die wordt dan gekopieerd. Die plak je dan waar je hem hebben wil.

Het filmpje vind ik wel bijzonder :mrgreen:
Ze kreeg hem doorgestuurd, misschien niet via een tiktoklink maar gedownload, dan zit er toch geen link bij.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

En dan ben ik de digibeet. :LOL:
Begon al aan mezelf te twijfelen. :mann:
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 1
Berichten: 3500
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Crutz »

De geplaatste link is een YouTube link ov TikTok ;-)
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 3
Berichten: 11706
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Célie »

Random schreef: 26 dec 2022, 15:03 En dan ben ik de digibeet. :LOL:
Begon al aan mezelf te twijfelen. :mann:
Ik kijk dan meestal naar de gebruikersnaam die erbij staat en dan zoek ik daarop op tiktok.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Zinodo schreef: 26 dec 2022, 15:25
Random schreef: 26 dec 2022, 15:03 En dan ben ik de digibeet. :LOL:
Begon al aan mezelf te twijfelen. :mann:
Echt :mrgreen: jij kreeg een tiktokfilmpje op een andere manier dan via tiktok en maakt er een heel ding van maar ik moet kunnen verzinnen dat het helemaal niet om een tiktokfilmpje gaat :LOL: hahaha oke, veel plezier ermee! :E:
:proest: digibeet, zeg ik toch.
Maar ik heb geen link. Ik kreeg hem ook maar doorgestuurd gekregen.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Jouw instructies werkten niet omdat ik het bericht doorgestuurd had gekregen en er dus geen link was om te kopiëren. Wat ik ook had gemeld maar waar jij denk ik overheen had gelezen.

Ik ken heel dat Tik tok eigenlijk niet. En ik heb net een nieuwe tweedehands telefoon van android naar I-phone, dus dat bemoeilijkt de zaak nog.

Maar ik ben gewoon op mijn pc gaan zoeken naar hondjes die feliz navidad zingen en toen kwam dit filmpje al meteen naar boven. Die link kopiëren en hier plaatsen was niet moeilijk. Zo erg is het ook weer niet met me.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Zinodo schreef: 27 dec 2022, 19:46 Ja, het was dus geen tiktokfilmpje. Geeft niet, maar dan kloppen mijn instructies inderdaad niet.
Lieve hemel.
Ik kreeg het via what's app als tik tok filmpje.
En dan noem ik mezelf een digibeet omdat ik het niet geplaatst krijg hier. En daarop gaf jij instructies, waarvan Celie aangaf dat die niet zouden werken omdát ik het doorgestuurd kreeg. Wat ik al gemeld had.

Maar goed ik had als digibeet moeten weten dat het geen echt tik tok filmpje was, ook al werd het als zodanig gedeeld, maar jij niet. Helder. :E:
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Eh, sorry hoor, maar wie doet hier nu moeilijk? :LOL:
Gebruikersavatar
annnie
Posts in topic: 1
Berichten: 1058
Lid geworden op: 14 sep 2021, 17:28
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door annnie »

:LOL: :J: sorry ik vind dit een heel grappig topic, lekkere spraakverwarring

Ik moet nu denken aan mijn moeder die mij een huis op Funda wil laten zien en dan zegt ze dat ik het 5e huis van boven op pagina 3 moet bekijken. Dat haar 5e huis op pagina 3 een ander huis is op haar ipad dan op mijn Samsung telefoon krijg ik niet uitgelegd. Tegenwoordig stuurt ze me het adres van het huis dat ik moet bekijken, dat werkt ook
Afbeelding
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 3
Berichten: 11706
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Célie »

annnie schreef: 27 dec 2022, 21:39 :LOL: :J: sorry ik vind dit een heel grappig topic, lekkere spraakverwarring

Ik moet nu denken aan mijn moeder die mij een huis op Funda wil laten zien en dan zegt ze dat ik het 5e huis van boven op pagina 3 moet bekijken. Dat haar 5e huis op pagina 3 een ander huis is op haar ipad dan op mijn Samsung telefoon krijg ik niet uitgelegd. Tegenwoordig stuurt ze me het adres van het huis dat ik moet bekijken, dat werkt ook
Haha mijn moeder is ook zo hoor, een tijd terug had ze geen internet en belde ze Marco of hij even met dat knoppie (snelkoppeling naar teamviewer) op haar laptop kon kijken omdat ze geen internet had, en dan snapt ze niet dat dat niet kan als zij geen internet heeft.
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Ja natuurlijk.
Maar iemand een beetje uitlachen omdat die zichzelf digibeet noemt en dan zelf met verkeerde instructies komen omdat je eroverheen leest dat er helemaal geen link is omdat het filmpje doorgestuurd is, en dan maar blijven volhouden dat het toch echt, echt, aan die ander ligt, tja...

En dan eindigen met een wat pissig, jou help ik voortaan niet meer, ik vind het niet zo om te lachen maar enfin. :mann:
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 1864
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Mizzsylver »

Random schreef: 28 dec 2022, 14:02 Ja natuurlijk.
Maar iemand een beetje uitlachen omdat die zichzelf digibeet noemt en dan zelf met verkeerde instructies komen omdat je eroverheen leest dat er helemaal geen link is omdat het filmpje doorgestuurd is, en dan maar blijven volhouden dat het toch echt, echt, aan die ander ligt, tja...

En dan eindigen met een wat pissig, jou help ik voortaan niet meer, ik vind het niet zo om te lachen maar enfin. :mann:
De instructies waren anders precies het goede antwoord op jouw vraag. :19:
Net zoals mijn antwoord en dat van echomira.
Dat jij de vraag fout stelt kunnen wij ook niet ruiken hè.
Als ik een TikTok filmpje doorgestuurd krijg zie ik ook geen link, maar als ik erop klik ga ik automatisch naar TikTok. Zelfde met YouTube.
Wat jij hebt gekregen is dus waarschijnlijk een whatsapp filmpje. En dat werkt inderdaad weer anders. :mrgreen:
Afbeelding
Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Mizzsylver schreef: 28 dec 2022, 14:18
Random schreef: 28 dec 2022, 14:02 Ja natuurlijk.
Maar iemand een beetje uitlachen omdat die zichzelf digibeet noemt en dan zelf met verkeerde instructies komen omdat je eroverheen leest dat er helemaal geen link is omdat het filmpje doorgestuurd is, en dan maar blijven volhouden dat het toch echt, echt, aan die ander ligt, tja...

En dan eindigen met een wat pissig, jou help ik voortaan niet meer, ik vind het niet zo om te lachen maar enfin. :mann:
De instructies waren anders precies het goede antwoord op jouw vraag. :19:
Net zoals mijn antwoord en dat van echomira.
Dat jij de vraag fout stelt kunnen wij ook niet ruiken hè.
klopt. Totdat er wordt aangegeven dat het om een doorgestuurd filmpje ging.
:proest: digibeet, zeg ik toch.
Maar ik heb geen link. Ik kreeg hem ook maar doorgestuurd gekregen.
Dan toch vasthouden aan je instructies is dan toch niet langer het goede antwoord op de vraag?
Gebruikersavatar
sabine
Site Admin
Posts in topic: 1
Berichten: 2055
Lid geworden op: 10 sep 2021, 13:56
Locatie: Oosterhout
Honden: 2
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door sabine »

Jezus Random, zo erg was het ook weer niet toch. Je wilde gewoon een filmpje plaatsen, zeg dat dan :D Waar het oorspronkelijk vandaan kwam maakt dan niet uit, vandaar de verwarring.

Random
Posts in topic: 13
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Random »

Niemand zegt toch dat het erg is? :19:
Ik blijf alleen proberen duidelijkheid te geven over de spraakverwarring. En ervoor te zorgen dat iets niet bij mij neergelegd blijft worden wat daar niet hoort. Snap niet waarom dat gewoon toegeven zo moeilijk is. Terwijl je dan wel eerst de draak met mij steekt.
Met je 16 omwegen. :pffff:
EchoMira
Posts in topic: 5
Berichten: 11306
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door EchoMira »

Random schreef: 29 dec 2022, 14:52
Ik blijf alleen proberen duidelijkheid te geven over de spraakverwarring.
Precies. En dat zou je niet moeten doen.
EchoMira
Posts in topic: 5
Berichten: 11306
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door EchoMira »

Ja, en nou houden jullie allemaal gewoon je smoel.
Klaar.
Nanna

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door Nanna »

Wat is er nou leuk aan tiktok. Wat een debiel platform.
EchoMira
Posts in topic: 5
Berichten: 11306
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: tiktok-filmpje plaatsen

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 29 dec 2022, 16:35 Wat is er nou leuk aan tiktok. Wat een debiel platform.
Neuh, dat ligt er aan hoe je je filters hebt staan en daar is tiktok nou net heel goed in.
Als je louter kamerplantentips of haaksteken wil zien kan dat ook. Het is maar net wat je af kijkt , daar krijg je meer van.

Ik vermaak me dagelijks een kwartiertje voor ik opsta. Facebook sla ik over. Dat vind ik dan weer een mongolenplatform.

Vandaag heb ik deze vibe opgepikt van tiktok. Ik reken het goed hoor.

Plaats reactie