Helaas is Bas net flink gegrepen....

blondie
Posts in topic: 3
Berichten: 2731
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door blondie »

Ik blijf nog even doorduimen dat de zwelling in haar oor afneemt in ieder geval! Fijn dat de eigenaar zijn verantwoordelijkheid hierin neemt. Het zijn ook geen misselijke bedragen.
Gebruikersavatar
K@ren
Posts in topic: 2
Berichten: 558
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:45
Honden: 0

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door K@ren »

Dat klinkt best positief. Fijn dat de eigenaren van die andere hond hun betrokkenheid tonen.
Afbeelding
Marc

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Marc »

Ja super fijn dat die mensen goed reageren. Had ik ook wel verwacht hoor. Daarom was ik over schuld en beschuldigen heel terughoudend hier. Honden kunnen altijd iets geks doen. Onverwacht. Maar leuk is anders en mijn houding naar vreemde honden en laten gaan heeft natuurlijk wel een dikke deuk nu. Bas is echt een no go voor andere honden. Guus kan druk en blafferig zijn en speels. Dat kan dan nog irriterende gevoelens veroorzaken al is dat ook ongepast want Guus is niets dan vriendelijk. Maargoed. Bas daarentegen negeert alles. Gaat op haar gat zitten en kijkt de andere kant op als een hond een conflict wil en blaft nooit. Dus dat die dan aangevallen wordt is domweg onverteerbaar. Dus vandaar de no go.

Maar al met al denk ik dat Bas in orde komt en daar gaat het om.
Gebruikersavatar
HillieS
Posts in topic: 6
Berichten: 6773
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:01
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door HillieS »

Wat fijn, en fijn dat die mensen zo goed gereageerd hebben!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gretha
Posts in topic: 4
Berichten: 2698
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:34
Locatie: Noordoostpolder
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Gretha »

Marc schreef: 10 jan 2023, 19:38 Ja super fijn dat die mensen goed reageren. Had ik ook wel verwacht hoor. Daarom was ik over schuld en beschuldigen heel terughoudend hier. Honden kunnen altijd iets geks doen. Onverwacht. Maar leuk is anders en mijn houding naar vreemde honden en laten gaan heeft natuurlijk wel een dikke deuk nu. Bas is echt een no go voor andere honden. Guus kan druk en blafferig zijn en speels. Dat kan dan nog irriterende gevoelens veroorzaken al is dat ook ongepast want Guus is niets dan vriendelijk. Maargoed. Bas daarentegen negeert alles. Gaat op haar gat zitten en kijkt de andere kant op als een hond een conflict wil en blaft nooit. Dus dat die dan aangevallen wordt is domweg onverteerbaar. Dus vandaar de no go.

Maar al met al denk ik dat Bas in orde komt en daar gaat het om.
Dat is het allerbelangrijkste en ik ben zo blij dat te lezen!
Maar ook de reactie van die mensen is toch wel erg prettig.
Voorzichtige knuffel voor Bas :J:
Afbeelding
Marc

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Marc »

Gretha schreef: 10 jan 2023, 20:46
Marc schreef: 10 jan 2023, 19:38 Ja super fijn dat die mensen goed reageren. Had ik ook wel verwacht hoor. Daarom was ik over schuld en beschuldigen heel terughoudend hier. Honden kunnen altijd iets geks doen. Onverwacht. Maar leuk is anders en mijn houding naar vreemde honden en laten gaan heeft natuurlijk wel een dikke deuk nu. Bas is echt een no go voor andere honden. Guus kan druk en blafferig zijn en speels. Dat kan dan nog irriterende gevoelens veroorzaken al is dat ook ongepast want Guus is niets dan vriendelijk. Maargoed. Bas daarentegen negeert alles. Gaat op haar gat zitten en kijkt de andere kant op als een hond een conflict wil en blaft nooit. Dus dat die dan aangevallen wordt is domweg onverteerbaar. Dus vandaar de no go.

Maar al met al denk ik dat Bas in orde komt en daar gaat het om.
Dat is het allerbelangrijkste en ik ben zo blij dat te lezen!
Maar ook de reactie van die mensen is toch wel erg prettig.
Voorzichtige knuffel voor Bas :J:
Bas is prima te knuffelen dus ik doe dat wel stevig. Ze heeft geen enkele keer pijn aangegeven behalve tijdens de aanval en bij de dierenarts. Ik kan er gewoon aanzitten. Dus zal er een normale knuffel van maken. Morgen mag ze helaas weer naar de dierenarts maar dan hoop ik even niet tot de hechtingen eruit gaan.

Is wel een heel gebeuren zo. Hondje zelf geeft echt geen krimp. Merk je niks aan behalve dat ze veel dingen mist. Slaapt door dingen heen. Denk dat ze (hoop ik tijdelijk
) wel een beetje doof is geworden. Was ze absoluut niet. Misschien gaat dat nog weg.
Marc

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Marc »

En zelfs al is ze doof. Ze is nooit snel schrikkerig of zenuwachtig geweest dus ook daar leeft ze wel mee denk ik.
Gebruikersavatar
Budkes
Posts in topic: 2
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:42
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Budkes »

Bah wat is ze naar te pakken genomen zeg, hoe gaat het nu met haar?
Afbeelding
Marc

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Marc »

Budkes schreef: 12 jan 2023, 08:42 Bah wat is ze naar te pakken genomen zeg, hoe gaat het nu met haar?
Goed. Gisteren bij de dierenarts geweest en die was tevreden. Veel minder bloed in haar oor en vooral oorsmeer. Dat is een goed teken. Dus er hoeft nu tot komende woensdag even niks. Dat is prettig en wat rustiger. Met wat geluk gaan woensdag de hechtingen eruit. Tevens zijn dan de pijnstillers en ab op dus woensdag zou wel eens de dag kunnen zijn dat ze weer helemaal zonder kap en zonder pillen kan.

We zijn blij dat het zo voorspoedig loopt en Bas verbaast wederom kwa kracht en doorzettingsvermogen. Ik heb nog nooit zo'n taai hondje gehad of gezien. Heupen verbrijzeld. Tanden vreselijk. Super kreupel. Half blind. Ellende in de Spanje. Op straat leven met een pup als moederhond. Nu een helemaal kapot oor. En zij zelf? Die staat super positief in het leven. Springt elke dag vol vertrouwen uit de auto bij de dierenarts en vind nog steeds alles en iedereen even lief. Ik ben zo onder de indruk van dat beestje. Altijd al geweest maar nu nog meer.
Gebruikersavatar
Budkes
Posts in topic: 2
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:42
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Budkes »

O wat fijn om te horen, wat zul je supertrots op dat kleine dappere hondje zijn, die kruipen ook echt onder je huid. :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Posts in topic: 3
Berichten: 627
Lid geworden op: 14 sep 2021, 18:43

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Anne »

Marc schreef: 12 jan 2023, 08:49
Budkes schreef: 12 jan 2023, 08:42 Bah wat is ze naar te pakken genomen zeg, hoe gaat het nu met haar?
Goed. Gisteren bij de dierenarts geweest en die was tevreden. Veel minder bloed in haar oor en vooral oorsmeer. Dat is een goed teken. Dus er hoeft nu tot komende woensdag even niks. Dat is prettig en wat rustiger. Met wat geluk gaan woensdag de hechtingen eruit. Tevens zijn dan de pijnstillers en ab op dus woensdag zou wel eens de dag kunnen zijn dat ze weer helemaal zonder kap en zonder pillen kan.

We zijn blij dat het zo voorspoedig loopt en Bas verbaast wederom kwa kracht en doorzettingsvermogen. Ik heb nog nooit zo'n taai hondje gehad of gezien. Heupen verbrijzeld. Tanden vreselijk. Super kreupel. Half blind. Ellende in de Spanje. Op straat leven met een pup als moederhond. Nu een helemaal kapot oor. En zij zelf? Die staat super positief in het leven. Springt elke dag vol vertrouwen uit de auto bij de dierenarts en vind nog steeds alles en iedereen even lief. Ik ben zo onder de indruk van dat beestje. Altijd al geweest maar nu nog meer.
Fijn dat het beter gaat, indrukwekkend karakter :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jay
Posts in topic: 2
Berichten: 757
Lid geworden op: 14 sep 2021, 21:28

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Jay »

Fijn dat het zo goed gaat met Bas ! Echt een toppertje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ybbihs
Posts in topic: 2
Berichten: 1136
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:20

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Ybbihs »

Ohhh wat een fijn bericht! Zet 'm verder op Bas!! :cheer:
Afbeelding
angel
Posts in topic: 3
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:55
Honden: 1
Welke: golden retriever

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door angel »

dat klinkt als een fijn bericht. wat een taai hondje met een gouden karakter, daar bof je maar mee.
ik hoop dat het gauw beter word voor bas.
Gebruikersavatar
Cooper
Posts in topic: 3
Berichten: 845
Lid geworden op: 03 jan 2023, 12:27
Honden: 1
Welke: kruising spaniel kooiker markiesje

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Cooper »

Wat een wils en levenskracht kan zo'n hond hebben he. Ze wilt gewoon door, huppetee :E:
Top!
Gebruikersavatar
HillieS
Posts in topic: 6
Berichten: 6773
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:01
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door HillieS »

Wat ontzettend fijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Meta
Posts in topic: 2
Berichten: 558
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:10
Honden: 3

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Meta »

Zo fijn dat het zo goed gaat en dat Bas nog steeds het vertrouwen in de mensen niet heeft verloren
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar
Gebruikersavatar
Fenneke
Posts in topic: 2
Berichten: 2260
Lid geworden op: 16 sep 2021, 10:45
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Fenneke »

Oh wat een fijne update over Bas :cheer:
Dat geeft even rust in de tent. Ze is gewoon een super Bas. :I:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Gebruikersavatar
Sekreetje
Posts in topic: 7
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:45

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Sekreetje »

Krakende wagens lopen het langst zeggen ze altijd en Bas bewijst dat maar weer eens zeg. Wat een positieve update en wat een dapper veerkrachtig hondje!
Afbeelding
Jordy
Posts in topic: 3
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 sep 2021, 19:22

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Jordy »

Wat fijn dat het goed gaat!
Gebruikersavatar
katerke
Posts in topic: 3
Berichten: 1131
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:02

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door katerke »

Wat een fijne update
Afbeelding
ranetje
Posts in topic: 5
Berichten: 4945
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door ranetje »

Mooie update :ok:
Afbeelding
Irma
Posts in topic: 2
Berichten: 281
Lid geworden op: 01 sep 2022, 10:53
Locatie: gem. Westerkwartier

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Irma »

Heerlijke berichten over Bas!
Tineke
Posts in topic: 6
Berichten: 1556
Lid geworden op: 16 okt 2022, 22:43

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door Tineke »

Goede berichten, fijn :ok:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 2
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Helaas is Bas net flink gegrepen....

Bericht door CatnDog »

Wat fijn dat het zo goed gaat! Wat een tophond, jullie Bas.
Plaats reactie