Extra workshops gepland

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 3
Berichten: 2639
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Do as I do basisexamen gehaald op naar instructeursexamen

Bericht door CatnDog »

Voor mij te ver weg, helaas. Maar veel plezier iedereen!
Gebruikersavatar
jenn90
Posts in topic: 23
Berichten: 819
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:33

Re: Do as I do basisexamen gehaald op naar instructeursexamen

Bericht door jenn90 »

Ondertussen ben ik nu met dakar bezig 4 imitaties op 1 onderdeel uit te voeren (rondje om stoel, stoel met neus aanraken, 2 poten op de stoel en 4 poten op de stoel) de eerste gegeven workshop was een succes en aangezien die alle 4 snel vol zaten heb ik er nog 3 gepland (ook in Nijkerk) mochten er nog mensen hier zijn die hier interesse in hebben :-)


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Posts in topic: 4
Berichten: 3918
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:32
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Re: Extra workshops gepland

Bericht door Lothian »

Taro en ik hadden vandaag onze workshop Do as I do. Ontzettend leuk, leerzaam en (volgens Taro) vermoeiend. Dank je wel @jenn90!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
jenn90
Posts in topic: 23
Berichten: 819
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:33

Re: Extra workshops gepland

Bericht door jenn90 »

Lothian schreef: 08 sep 2023, 21:20 Taro en ik hadden vandaag onze workshop Do as I do. Ontzettend leuk, leerzaam en (volgens Taro) vermoeiend. Dank je wel @jenn90!

Afbeelding
Graag gedaan! Was leuk om jullie les te geven en die kwartjes gaan snel vallen bij de knappe kerel! :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 1
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: Extra workshops gepland

Bericht door hakunamatata »

Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt 😅
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 2
Berichten: 3500
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Extra workshops gepland

Bericht door Crutz »

hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt Afbeelding

En zij doet bij mij de fitness instructeur opleiding. Dus ja. Eigenlijk vindt ik dat ik ook moet ;-)
Gebruikersavatar
jenn90
Posts in topic: 23
Berichten: 819
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:33

Re: Extra workshops gepland

Bericht door jenn90 »

hakunamatata schreef: 08 sep 2023, 22:52 Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt 😅
Dat zou wel heel leuk zijn als je komt! :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jenn90
Posts in topic: 23
Berichten: 819
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:33

Re: Extra workshops gepland

Bericht door jenn90 »

Crutz schreef: 08 sep 2023, 22:56
hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt Afbeelding

En zij doet bij mij de fitness instructeur opleiding. Dus ja. Eigenlijk vindt ik dat ik ook moet ;-)
De eigenaresse van die hondenschool? Wat een klein wereldje :-D, zou ook erg leuk zijn als je komt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 2
Berichten: 3500
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Extra workshops gepland

Bericht door Crutz »

jenn90 schreef:
Crutz schreef: 08 sep 2023, 22:56
hakunamatata schreef:Je komt de hondenschool in Leeuwarden waar ik met Eevee train. Ik twijfel erg of ik zou meedoen (vooral vanwege de kosten, denk dat Eevee het wel leuk zou vinden). Maar kan bijna niet dat ik niet ga nu jij daar komt Afbeelding

En zij doet bij mij de fitness instructeur opleiding. Dus ja. Eigenlijk vindt ik dat ik ook moet ;-)
De eigenaresse van die hondenschool? Wat een klein wereldje :-D, zou ook erg leuk zijn als je komt
Yup. Heb haar al een app gestuurd. Evt samen met stiefdochter (als 13 jaar mag)
Gebruikersavatar
jenn90
Posts in topic: 23
Berichten: 819
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:33

Re: Extra workshops gepland

Bericht door jenn90 »

Afbeelding

Nieuwe workshops in november gepland in Nijkerk :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie