Opgevreten door Duitse doggen

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Nanna

Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door Nanna »

Kristen Potter, een moeder van twee kinderen, is overleden nadat ze op zware manier werd toegetakeld door de twee Duitse doggen van haar buren. De 38-jarige vrouw uit de Amerikaanse staat Pennsylvania werd voor de ogen van haar zoontje gedood door de honden toen ze hen eten ging voeren.

Potter werd gedood nadat de twee grote honden op haar afkwamen in het huis van de buren donderdagavond, zegt Robert Ressler, lijkschouwer van Perry County. De eerste hulpverleners en politieagenten konden Kristen niet bereiken tot de dierenbescherming kwam en de honden verdoofde. Potters jonge zoontje was bij haar om de honden te voeren, maar haastte zich naar buiten om hulp te vragen nadat de honden zijn moeder bestormden.
Gebruikersavatar
Gonnie
Posts in topic: 1
Berichten: 1706
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:35

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door Gonnie »

Sandra&co schreef: 21 mar 2023, 20:37 Vraag is of het 'echte' Duitse Doggen waren of kruisingen met iets...stoerders? De gemiddelde DD die ik van hier ken ligt jankend in je armen als ze een halfuur geen aandacht hebben gehad, ipv je strot er af te bijten. Arm, arm kind ook.
Nou, niet allemaal hoor. Die van mijn buurvrouw was ook zo lief niet.
Afbeelding

Tanja en Anne
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 2
Berichten: 3321
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door malinois »

Hier wonen er ook 3 die niet onder doen voor de lokale pitbulls. Enorm hondagressief en ook alles behalve vriendelijk tegen mensen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Nanna

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door Nanna »

malinois schreef: 21 mar 2023, 22:15 Hier wonen er ook 3 die niet onder doen voor de lokale pitbulls. Enorm hondagressief en ook alles behalve vriendelijk tegen mensen.
Maar dat ga je dan toch niet lopen voeren? Ja, hooguit wat brokken over het drie meter hoge hek.
Voor de rest zoek je het maar uit met je valse rotjoekels.
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 2
Berichten: 3321
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door malinois »

Nanna schreef:
malinois schreef: 21 mar 2023, 22:15 Hier wonen er ook 3 die niet onder doen voor de lokale pitbulls. Enorm hondagressief en ook alles behalve vriendelijk tegen mensen.
Maar dat ga je dan toch niet lopen voeren? Ja, hooguit wat brokken over het drie meter hoge hek.
Voor de rest zoek je het maar uit met je valse rotjoekels.
Nee dat lijkt me duidelijk, ik zou er geen stap achter t hek zetten. Maar geen idee hoe de honden uit t verhaal "normaal" waren als hun baas er bij was natuurlijk.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 1
Berichten: 2653
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door CatnDog »

Ik vind het bijzonder dat dat jochie de scene heelhuids heeft kunnen verlaten.
EchoMira
Posts in topic: 1
Berichten: 11341
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door EchoMira »

Ik ken helemaal niet veel doggen maar die ik kende waren stuk voor stuk boterzacht en te dom om te poepen.
Gebruikersavatar
Noor
Posts in topic: 1
Berichten: 1946
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:17
Locatie: Meppel

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door Noor »

Las ergens dat twee doggen aan het vechten waren en moeder ze uit elkaar wilde halen, zoontje kon snel naar buiten lopen om hulp te halen, er waren nog 2 honden aanwezig ( dog en fr. Bull )

Hoe dan ook. Gruwelijk...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvette
Posts in topic: 1
Berichten: 1042
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:09
Locatie: ZH
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Re: Opgevreten door Duitse doggen

Bericht door Yvette »

Ik ken ook niet alleen maar lieverdjes hoor.

Mijn ouders hadden er vroeger ook twee maar de eerste had ook een fase dat hij had bedacht dat mijn moeder het huis niet meer in mocht. Toen had ze eerst uit schrik de deur dicht getrokken en bedacht dat ze een biefstuk moest gaan halen om die hond af te leiden tot ze van haar eigen gedachte zo boos werd dat ze naar binnen is gestormd om de hond een flink pak rammel te geven :schrik: Ik weet niet of het verstandig was maar daarna waren er iig nooit geen problemen meer. Hij bleef wel heel waaks, was geen allemansvriend.

Hoe dan ook, vreselijk verhaal zeg, je kind zal het maar meemaken ook, trauma voor het leven :ugh:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Plaats reactie