Stadspark

EchoMira
Posts in topic: 9
Berichten: 11143
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Stadspark

Bericht door EchoMira »

Gelukkig "weet hij waar hij mee loopt."
Stoer gelul bij de vleet maar als puntje bij paaltje komt maak je niks klaar.

Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 2
Berichten: 5318
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 4
Welke: Ierse Setters

Re: Stadspark

Bericht door Kells »

Jesis, k*thonden! :gvd:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Kells, Aislinn, Finbar en Clancy.
Sterre
Posts in topic: 3
Berichten: 1022
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Stadspark

Bericht door Sterre »

Gatver. Dat arme paard.
Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

O god, het obligate dure joggingpakje en totaal hersenloze figuur ook. Typical.
Dat je je als normaal mens nog zo’n kutbeest aan wilt schaffen. Je loopt klaar voor gek.
Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

Als ik die agent was schoot ik die hele joekel per direct een gat in zijn smoel.
Opgeruimd staat netjes.
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 4818
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Stadspark

Bericht door ranetje »

Nanna schreef: 24 mar 2023, 11:10 Als ik die agent was schoot ik die hele joekel per direct een gat in zijn smoel.
Opgeruimd staat netjes.
Richten terwijl je op een steigerend paard zit gaat wat lastig.
Je wilt je paard ook niet beschadigen.
Waarschijnlijk ook de reden dat de andere ruiter niks kan doen.

Een fikse boete plus in beslagname lijkt me redelijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gos
Posts in topic: 4
Berichten: 1521
Lid geworden op: 03 okt 2021, 19:31
Honden: 2
Welke: Mechelse herder

Re: Stadspark

Bericht door Gos »

Nanna schreef: 24 mar 2023, 11:10 Als ik die agent was schoot ik die hele joekel per direct een gat in zijn smoel.
Opgeruimd staat netjes.
Dat dus.
The journey of life is sweeter when traveled with a dog
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 3
Berichten: 2734
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Stadspark

Bericht door Diana »

Zo zielig voor dat paard. Ik hoopte op den duur echt dat het paard die hond een fatale rotschop zou geven :ugh: :( :schrik:
Afbeelding
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 4818
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Stadspark

Bericht door ranetje »

Diana schreef: 24 mar 2023, 11:16 Zo zielig voor dat paard. Ik hoopte op den duur echt dat het paard die hond een fatale rotschop zou geven :ugh: :( :schrik:
Ik ook.
Had die hond graag door de lucht zien vliegen :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 2
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Stadspark

Bericht door Alfilillo »

Klinkt misschien gek, maar ik vind het geen kutjoekel en ik ´hoop´ ook niet dat die hond het loodje legt. Die eigenaar is gewoon een klootzak door zijn hond los te laten en dan ook nog zonder muilkorf.
Een leeuw die een ander dier aanvalt, vind je toch ook geen rotbeest?
Eigenlijk moet ik reacties op zo´n topic gewoon niet lezen, want ik krijg er altijd een rotgevoel bij, zeker omdat het een hondenforum is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gos
Posts in topic: 4
Berichten: 1521
Lid geworden op: 03 okt 2021, 19:31
Honden: 2
Welke: Mechelse herder

Re: Stadspark

Bericht door Gos »

Uit dezelfde bron:

https://www.thesun.co.uk/news/21811914/ ... ttack/amp/

Volgens de eigenaar lag het aan het paard. Natuurlijk.
The journey of life is sweeter when traveled with a dog
Fabienne
Posts in topic: 6
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Stadspark

Bericht door Fabienne »

Dit is toch je ergste nachtmerrie (leuke woordspeling)!! Klaploper van een eigenaar ook want je gaat me niet vertellen dat je totaal verbaast bent over het gedrag van je hond. Echt, baas opruimen in de bak en die hond hadden ze van mij per direct mogen afschieten. Hondenforum of niet maar dit soort types moet je niet in de maatschappij hebben willen rondlopen
Fabienne
Posts in topic: 6
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Stadspark

Bericht door Fabienne »

Die agent ook...zo ontzettend sneu om dit te zien gebeuren met je paard. Ik zou het op een janken zetten van de adrenaline bij het afstappen.
Fabienne
Posts in topic: 6
Berichten: 455
Lid geworden op: 12 feb 2022, 23:18
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Re: Stadspark

Bericht door Fabienne »

Gos schreef: 24 mar 2023, 11:40 Uit dezelfde bron:

https://www.thesun.co.uk/news/21811914/ ... ttack/amp/

Volgens de eigenaar lag het aan het paard. Natuurlijk.
Echt hè......Dan heb je toch ook het brein van een doperwt. Je hond staat daar doelbewust een poging te doen om een paard uitelkaar te trekken maar je nannydog voelt zich geïntimideerd... :piew:
EchoMira
Posts in topic: 9
Berichten: 11143
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Stadspark

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 24 mar 2023, 11:09 O god, het obligate dure joggingpakje en totaal hersenloze figuur ook.
Met dat sportschoolgetrippel op niks af. Vervolgens loopt er een ander kurkdroog met jouw hond weg.
EchoMira
Posts in topic: 9
Berichten: 11143
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Stadspark

Bericht door EchoMira »

Alfilillo schreef: 24 mar 2023, 11:32 Klinkt misschien gek, maar ik vind het geen kutjoekel en ik ´hoop´ ook niet dat die hond het loodje legt. Die eigenaar is gewoon een klootzak door zijn hond los te laten en dan ook nog zonder muilkorf.
Een leeuw die een ander dier aanvalt, vind je toch ook geen rotbeest?
Eigenlijk moet ik reacties op zo´n topic gewoon niet lezen, want ik krijg er altijd een rotgevoel bij, zeker omdat het een hondenforum is.
Nou, ik weet niet of de reacties op een filmpje hier nou het grootste probleem zijn.

Als je hond leeuwenjachtgedrag vertoont dan moet je er misschien niet mee over straat zwalken. Zeggen mensen op internet er ook niks over.
Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

Het probleem is dat zulke honden in 99 van de 100 gevallen toebehoren aan een totale nitwit. Meestal doorgesnoven en met een maatschappelijk probleem van heb ik jou daar.
Als ik in de verte al zo’n apparaat zie dan is het enige dat ik denk retteketet naar de ggz.
De kortste klap is om gewoon die hele klapkakerij te verbieden. Het voegt werkelijk helemaal niets toe.
Sterre
Posts in topic: 3
Berichten: 1022
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Stadspark

Bericht door Sterre »

Gos schreef: 24 mar 2023, 11:40 Uit dezelfde bron:

https://www.thesun.co.uk/news/21811914/ ... ttack/amp/

Volgens de eigenaar lag het aan het paard. Natuurlijk.


De foto’s van de wonden bij het paard zijn heel naar. Echt vreselijk wat dat paard moest meemaken.
Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

Alfilillo schreef: 24 mar 2023, 11:32 Klinkt misschien gek, maar ik vind het geen kutjoekel
Een hond die op helemaal niks af een ander dier uit elkaar staat te trekken heet hier thuis een kutjoekel.
Het heeft helemaal niets te maken met prooigedrag want jagen op wild of katten kan ik nog snappen.
Het is puur sloopgedrag. Maak maar af.
Nu is het paard aan de beurt maar dit type trekt net zo makkelijk Charlayniah van twee uit elkaar als ze net wat te vlot langsdribbelt.
EchoMira
Posts in topic: 9
Berichten: 11143
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Stadspark

Bericht door EchoMira »

Ander type mens. Ander type hond. Zelfde situatie.

Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

Kut Appenzeller😂
Het is heel vervelend maar die hond heeft wel een andere insteek. Die is niet op slopen uit. Maar hij had wel heel makkelijk een trap tegen zijn kop kunnen krijgen en dan is het einde bericht.
Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 2
Berichten: 2057
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Stadspark

Bericht door Alfilillo »

EchoMira schreef: 24 mar 2023, 12:05
Alfilillo schreef: 24 mar 2023, 11:32 Klinkt misschien gek, maar ik vind het geen kutjoekel en ik ´hoop´ ook niet dat die hond het loodje legt. Die eigenaar is gewoon een klootzak door zijn hond los te laten en dan ook nog zonder muilkorf.
Een leeuw die een ander dier aanvalt, vind je toch ook geen rotbeest?
Eigenlijk moet ik reacties op zo´n topic gewoon niet lezen, want ik krijg er altijd een rotgevoel bij, zeker omdat het een hondenforum is.
Nou, ik weet niet of de reacties op een filmpje hier nou het grootste probleem zijn.

Als je hond leeuwenjachtgedrag vertoont dan moet je er misschien niet mee over straat zwalken. Zeggen mensen op internet er ook niks over.
De reacties op het filmpje zijn ook helemaal geen probleem. Het probleem, zoals je al zegt, zijn die klootzakken van eigenaars en fokkers die dit soort gedrag erin fokken.
Ik wilde alleen even mijn gevoel delen.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 9
Berichten: 11143
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Stadspark

Bericht door EchoMira »

Ik ben het met je eens hoor. De hond is geen kutbeest. Het is gewoon een slachtoffer van de tienduizend verkeerde keuzes van de fokker en de eigenaar.
Nanna

Re: Stadspark

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 24 mar 2023, 13:20 Ik ben het met je eens hoor. De hond is geen kutbeest. Het is gewoon een slachtoffer van de tienduizend verkeerde keuzes van de fokker en de eigenaar.
Ja. Maar ondertussen zijn JOUW paard en JOUW hond wel slachtoffer van dit soort kuthonden.
Om het over de menselijke slachtoffers maar niet eens te hebben.
En inderdaad, die vechthonden hebben niet om hun bestaan gevraagd. Dat ze fout bedraad zijn is hun schuld niet en ook niet dat ze meestal bij totale eikels terechtkomen.
Daarom is het aan de overheid om dit type hond per direct te verbieden. Geef ze maar voorrang op de platneuzen. Echt, weg ermee.
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 9
Berichten: 2565
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Stadspark

Bericht door CatnDog »

Hij is samen met een collega. Kan hij niet gewoon de leidsels overgeven, afstappen en die *** (vul maar in) hond verwijderen?
Plaats reactie