Hond en kat reddende Schot in een busje

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Gebruikersavatar
annnie
Posts in topic: 1
Berichten: 1054
Lid geworden op: 14 sep 2021, 17:28
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Hond en kat reddende Schot in een busje

Bericht door annnie »

Ik volg al tijden deze Schot op Instagram die ooit het plan opvatte om de wereld over te fietsen en toen ergens in een veld in Bosnië (?) een kitten tegen kwam. Dat kitten moest natuurlijk mee en het account ontplofte toen. Al fietsend door Europa haalt hij veel geld op voor allerlei asiels

Ondertussen is de fiets ingeruild voor een busje en onlangs vond hij in Servië een pup met een verlamde achterhand in een veld.



Die kon hij ook niet achterlaten, dus hoppakee mee in de bus en naar de dierenarts. In overleg daarmee besloten de hond een kans te geven. Vandaag plaatste hij een filmpje dat ze weer zelfstandig loopt. Heel bijzonder vind ik want ik had waarschijnlijk een hele andere beslissing gemaakt.

Ondertussen heeft hij nog een hond van straat geplukt en heeft de Schot contact met een hondenopvanger daar die heel graag zijn opvang wil verbeteren. Dan is het toch wel fijn dat er een Instagrammende Schot voorbij komt die veels te veel geld heeft opgehaald bij z'n volgers voor de operatie van die pup. Ik ben benieuwd waar het heen gaat. Ik dacht ik deel het even hier voor de liefhebbers die dit verhaal ook willen volgen
Afbeelding
Random
Posts in topic: 1
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:15

Re: Hond en kat reddende Schot in een busje

Bericht door Random »

Wat een mooi verhaal. :hartjes: :E:
Plaats reactie