Animal Event

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Gebruikersavatar
Veertje
Posts in topic: 6
Berichten: 1188
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:27

Re: Animal Event

Bericht door Veertje »

Caat schreef: 07 mei 2023, 21:34 Ik heb weinig foto's gemaakt vandaag, maar wel volop genoten van alles. Ook een aantal forumhondjes gezien: Taro (we staan nog ergens onherkenbaar op het filmpje van de renbaan), Tess, en Ren (volgens mij net voor ons in de jungle escaperoom). En Ybbish heb ik dacht ik gezien in een van de escaperooms als begeleiding?
Ja, jullie zaten voor ons in de escaperoom :D


Wij hadden ook een erg leuke dag gehad. Al was het alleen al door het weer dat 100% beter was dan gedacht. Alleen in de ochtend een paar, niet noemenswaardige, spetters en om 3u een flinke hoosbui. Stukken beter dan de hele dag regen zoals voorspeld was.
Finn en Tess deden het keurig! Finn vond alles en iedereen leuk, Tess was wat nukkig op honden die face to face kwamen, maar verder vond ze het allemaal wel best. Vooral de aandacht van mensen en koekjes wilde ze zo af en toe ook wel. Of niet, dan spuugde ze het weer uit. Meer voor Finn! Bij Eukanuba heeft ze wel een flinke bak staan leegeten, dus meteen even zo'n zak meegekregen (nadat we de smaak geraden hadden). Finn heeft zijn kleine buikje helemaal vol gegeten met al het lekkers :Q: Ik was weer blij dat ze gewend zijn om alles te eten, want heb niks meer gemerkt de dag daarna van al dat gesnaai.

Geheel in stijl hadden we ook een kar mee. Alle schaamte voorbij, inladen die kar :mann:
Afbeelding
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Sterre
Posts in topic: 1
Berichten: 1021
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Animal Event

Bericht door Sterre »

Geweldig juist zo’n kar. En Finn :I: .
Gebruikersavatar
Persistence
Posts in topic: 1
Berichten: 1971
Lid geworden op: 15 sep 2021, 08:52
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Re: Animal Event

Bericht door Persistence »

Wat leuk om al jullie foto's te zien. Wat handig zo'n kar eigenlijk, dat zou ook een goede optie zijn voor Bella denk ik, wel alles kunnen bekijken maar geen mensen die aan je willen zitten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nikki
Posts in topic: 5
Berichten: 271
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:43
Honden: 1
Welke: Kruising Jack Russell Jet

Re: Animal Event

Bericht door Nikki »

Wij hebben een super weekend gehad! :cheer:

Vrijdag viel natuurlijk behoorlijk in het water. Maar zaterdag was echt top! Zondag ook nog een paar uurtjes geweest, klein buitje gehad. Op het moment dat het begon te hozen zaten we gelukkig weer in de auto. :lol1:

Inderdaad Taro gezien :mrgreen: En volgens mij stond Ren voor ons bij de escape room, maar dat drong pas wat later tot mij door :')

Flink wat snacks en trainers ingeslagen, voerspeeltje, waterspeeltje, natvoer, smoothie mix en shampoo. Zakje hondenpindakaas gekregen en 2 goodiebags van Farmfood en 1 van Kivo, omdat ik daar shampoo had gekocht. Verder niks aan goodies aangenomen, je sjouwt je een breuk en voor Jet kan ik er vaak toch niks mee.

Bijna nog een baby alpaca gekocht, maar paste niet in de kar :Q: Overigens noemen we de grote Poedel naast haar ook wel alpaca :mrgreen:
Afbeelding

Lekker relaxed in de kar, met voer voor het hondje van mijn zus. :lol1:
Afbeelding

Haar toy Poedel vriend had dit speeltje vrijdag al gekregen. Jet moest er helemaal van klappertanden en pakte 'm steeds af :LOL: Zaterdag maar een voor haarzelf gekocht.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie