Kickbike

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Sirene
Posts in topic: 2
Berichten: 1320
Lid geworden op: 16 sep 2021, 16:41

Kickbike

Bericht door Sirene »

https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1964905605

Ik heb mijn step te koop gezet. Misschien iets voor iemand hier. Ideaal als je wil kijken of je het steppen leuk vind.

Om het overzichtelijk te houden graag bieden via MP.
Veel gebruikte Kickbike Cross G4
28" x 18". Geveerde voorvork.
Extra's: antennehouder en antenne (voor mushing), standaard, bidonhouder, extra brede treeplank (al deze onderdelen kunnen eraf indien gewenst).
Voor- en achterwielen voorzien van Quick Release sluiting om de step makkelijk mee te kunnen nemen.
Voor hydraulische remmen, achter schijven. Remmen zijn in goede staat. Voor- en achterbanden met prima profiel.
De step is intensief gebruikt. Afgelopen weekend nog bij een tweedaagse scooterrace van 4km (met hond ervoor).
Gaat weg omdat ik een nieuwe heb gekocht.
Ideale step om uit te proberen of het wat voor je is.
Bieden vanaf 50€. Ophalen. Ik verzend niet. Meenemen ergens naartoe kan ik in overleg misschien.


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Rennendehond
Posts in topic: 1
Berichten: 442
Lid geworden op: 15 dec 2022, 21:33
Honden: 2

Re: Kickbike

Bericht door Rennendehond »

Ik wil ‘m wel, Sirene. Leuk om met Meeko te proberen. Na een harde val heb ik het ooit opgegeven maar ik woon nu bij leuke paadjes en Meeko vindt het vast leuk.
Zal ik gewoon bieden in je advertentie?
Sirene
Posts in topic: 2
Berichten: 1320
Lid geworden op: 16 sep 2021, 16:41

Re: Kickbike

Bericht door Sirene »

Rennendehond schreef: 09 apr 2023, 17:35 Ik wil ‘m wel, Sirene. Leuk om met Meeko te proberen. Na een harde val heb ik het ooit opgegeven maar ik woon nu bij leuke paadjes en Meeko vindt het vast leuk.
Zal ik gewoon bieden in je advertentie?
Dat is prima hoor!
Plaats reactie