Voerton en voerbak

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
ranetje
Posts in topic: 1
Berichten: 4820
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Voerton en voerbak

Bericht door ranetje »

Barkley schreef: 11 mei 2023, 18:40
Anneke schreef: 11 mei 2023, 17:39 Ik ben wel benieuwd naar de voerton waar je verliefd op bent.

In het vakantiehuis hebben we zo'n zelfde als Nanna. Ik vind het onhandig, maar dat komt omdat de beker waarmee het voer opgeschept wordt niet door het klepje past en de bak eigenlijk te hoog is zodat je het altijd naar voren moet trekken om er iets uit te halen.
Maar goed, het is niet van ons maar van schoonzus en zwager voor hun hond.
geen hele sjieke hoor - maar de stapelbare gamma vittles vault. Het stapelbare en de opening aan de voorzijde spreken me erg aan. Het lijkt me ook praktisch dat ik er 12 kg in een keer in kan kieperen.

Afbeelding

maar ik kan echt geen 120 euro naar mezelf verantwoorden voor twee voertonnen
Die tonnen doen me meteen denken aan een filmpje dat ik op een Amerikaanse Griffon Korthals pagina zag. :D
Die hond vond die tonnen ontzettend leuke hersenwerkjes.
Het kostte enige minuten, maar toen had hij de deksel er af gedraaid en stond smakelijk te eten :lol1:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Barkley
Posts in topic: 7
Berichten: 1373
Lid geworden op: 21 sep 2021, 10:27

Re: Voerton en voerbak

Bericht door Barkley »

dat klinkt als een leuke uitdaging! Fred zou nooit uit zichzelf voer pakken of bedenken dat het een mogelijkheid is :LOL:

Ondertussen de vittle vault binnen en hij is perfect :I:
Fabiola17
Posts in topic: 1
Berichten: 585
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Groningen
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]

Re: Voerton en voerbak

Bericht door Fabiola17 »

Ben ik een erg ontaarde hondenbaas als ik zeg dat de grote zak met voer gewoon los in de bijkeuken staat?
Wel goed dicht gemaakt.
Binnen staat een iets grotere bak, waaruit we dan weer een kleiner bakje vullen wat in een keukenlade staat voor dagelijks gebruik.
Oh, en ze eten uit kleine rvs bakjes met anti-slip randje. Gewoon op de grond.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Gebruikersavatar
Barkley
Posts in topic: 7
Berichten: 1373
Lid geworden op: 21 sep 2021, 10:27

Re: Voerton en voerbak

Bericht door Barkley »

Fabiola17 schreef: 17 mei 2023, 16:25 Ben ik een erg ontaarde hondenbaas als ik zeg dat de grote zak met voer gewoon los in de bijkeuken staat?
Wel goed dicht gemaakt.
Binnen staat een iets grotere bak, waaruit we dan weer een kleiner bakje vullen wat in een keukenlade staat voor dagelijks gebruik.
Oh, en ze eten uit kleine rvs bakjes met anti-slip randje. Gewoon op de grond.
stond hij bij ons ook, en niet eens goed dichtgemaakt maar dat gaat straks niet meer
Gebruikersavatar
kayleigh*
Posts in topic: 1
Berichten: 1867
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:40
Locatie: Maasland
Honden: 2
Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala

Re: Voerton en voerbak

Bericht door kayleigh* »

Voor de kattenbrokken heb ik een kleine curverbak in de keuken staan. Deze vullen we bij als het leeg is. De grote zak ligt afgesloten in de gangkast in een open krat. Voor de honden staat er een klein bakje op het aanrecht waar de rol in ontdooit en de kleine porties voor Nala in de koelkast in een afgesloten bakje.
Honden eten beide uit een stenen bak.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
Plaats reactie